Η Toyota βρέθηκε στη κορυφή στην τελευταία περίοδο δοκιμαστικών για τις 6 ώρες του Fuji στο WEC, όπως ο τοπικός ήρωας Kazuki Nakajima έδωσε στο #5 αυτοκίνητο ένα πλεονέκτημα στα τέσσερα δέκατα από τον #Lucas di Grassi στο #8 Audi.
Η περίοδος 60 λεπτών το Σάββατο το πρωί συνέχισε την τάση για τους γρηγορότερους χρόνους να ορίζονται κατά την έναρξη της περιόδου, όπως ο Nakajima έκανε το 1:24.078δ στα πρώτα στάδια για να πάει πιο γρήγορος.
Αυτό ήταν μόλις 0.004δ πίσω από το χρόνο που όρισε ο Mark Webber με την Porsche 919 Hybrid, την Παρασκευή στην δεύτερη περίοδο, και έδωσε στον Ιάπωνα κατασκευαστή μία διαφορά 0.422δ από τον πλησιέστερο αντίπαλό την Audi.
Ο Di Grassi έκανε ένα χρόνο 1:24.500δ στην #8 R18 e-tron quattro για να κερδίσει τις Porsche, με την #2 να οδηγείται από τον Neel Jani, του οποίου η προσπάθεια στο 1:24.558δ έβαλε τρεις διαφορετικούς κατασκευαστές στις τρεις πρώτες θέσεις .
Η #6 Toyota TS050 Hybrid του Kamui Kobayashi ήταν τέταρτη ταχύτερη, οκτώ δέκατα κάτω από την ταχύτερη αδελφή #5, ακολουθούμενη από την #7 Audi που οδηγείται από τον Andre Lotterer και την #1 Porsche του Timo Bernhard.
Cla | # | Drivers | Car | Class | Time | Gap |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Anthony Davidson Kazuki Nakajima Sébastien Buemi |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 1’24.078 | |
2 | 8 | Lucas di Grassi Loic Duval Oliver Jarvis |
Audi R18 | LMP1 | 1’24.500 | 0.422 |
3 | 2 | Romain Dumas Neel Jani Marc Lieb |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 1’24.558 | 0.480 |
4 | 6 | Stéphane Sarrazin Kamui Kobayashi Mike Conway |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 1’24.895 | 0.817 |
5 | 7 | Andre Lotterer Marcel Fassler Benoit Tréluyer |
Audi R18 | LMP1 | 1’25.313 | 1.235 |
6 | 1 | Mark Webber Timo Bernhard Brendon Hartley |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 1’25.623 | 1.545 |
7 | 13 | Alexandre Imperatori Dominik Kraihamer Matheo Tuscher |
Rebellion R-One | LMP1 | 1’28.881 | 4.803 |
8 | 4 | Simon Trummer Oliver Webb Pierre Kaffer |
CLM P1/01 | LMP1 | 1’30.865 | 6.787 |
9 | 26 | Will Stevens Roman Rusinov Alex Brundle |
Oreca 05 | LMP2 | 1’31.474 | 7.396 |
10 | 30 | Giedo van der Garde Sean Gelael Antonio Giovinazzi |
Ligier JS P2 | LMP2 | 1’32.004 | 7.926 |
11 | 42 | Jonny Kane Lewis Williamson |
Gibson 015S | LMP2 | 1’32.196 | 8.118 |
12 | 31 | Pipo Derani Ryan Dalziel Chris Cumming |
Ligier JS P2 | LMP2 | 1’32.201 | 8.123 |
13 | 36 | Nicolas Lapierre Gustavo Menezes Stéphane Richelmi |
Alpine A460 | LMP2 | 1’32.369 | 8.291 |
14 | 43 | Bruno Senna Ricardo Gonzalez Filipe Albuquerque |
Ligier JS P2 | LMP2 | 1’32.437 | 8.359 |
15 | 35 | Paul-Loup Chatin Ho-Pin Tung David Cheng |
Alpine A460 | LMP2 | 1’32.474 | 8.396 |
16 | 45 | Shinji Nakano Tor Graves Alex Lynn |
Oreca 05 | LMP2 | 1’32.740 | 8.662 |
17 | 37 | Vitaly Petrov Viktor Shaytar Kirill Ladygin |
BR01 | LMP2 | 1’32.778 | 8.700 |
18 | 27 | Maurizio Mediani Nicolas Minassian Mikhail Aleshin |
BR01 | LMP2 | 1’33.160 | 9.082 |
19 | 44 | Roberto Merhi Richard Bradley Matthew Rao |
Oreca 05 | LMP2 | 1’33.292 | 9.214 |
20 | 67 | Harry Tincknell Andy Priaulx |
Ford GT | LMGTE PRO | 1’38.092 | 14.014 |
21 | 95 | Marco Sorensen Nicki Thiim |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE PRO | 1’38.500 | 14.422 |
22 | 66 | Stefan Mücke Olivier Pla |
Ford GT | LMGTE PRO | 1’38.500 | 14.422 |
23 | 71 | Sam Bird Davide Rigon |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 1’38.859 | 14.781 |
24 | 97 | Darren Turner Richie Stanaway |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE PRO | 1’38.889 | 14.811 |
25 | 77 | Richard Lietz Michael Christensen |
Porsche 911 RSR (2016) | LMGTE PRO | 1’39.141 | 15.063 |
26 | 51 | Gianmaria Bruni James Calado |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 1’39.358 | 15.280 |
27 | 98 | Pedro Lamy Paul Dalla Lana Mathias Lauda |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE AM | 1’39.492 | 15.414 |
28 | 86 | Michael Wainwright Adam Carroll Ben Barker |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 1’40.092 | 16.014 |
29 | 83 | François Perrodo Emmanuel Collard Rui Aguas |
Ferrari F458 Italia | LMGTE AM | 1’40.428 | 16.350 |
30 | 78 | Christian Ried Wolf Henzler Joel Camathias |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 1’40.668 | 16.590 |
31 | 88 | David Heinemeier Hansson Patrick Long Khaled Al Qubaisi |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 1’40.964 | 16.886 |
32 | 50 | Pierre Ragues Ricky Taylor Yutaka Yamagishi |
Chevrolet Corvette C7-Z06 | LMGTE AM | 1’41.693 | 17.615 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!