Το ιαπωνικό Grand Prix είχε τη δράση για το οποίο φημίζεται, με αρκετά προσπεράσματα και μια μεγάλη ποικιλία από στρατηγικές ελαστικών. Η στρατηγική δύο-στάσεων μαλακό-σκληρό-σκληρό αποδείχθηκε ότι είναι η πιο δημοφιλής επιλογή, που χρησιμοποιήθηκε από τους τρεις πρώτους.
Ο Nico Rosberg κέρδισε την κούρσα κάνοντας μια τέλεια εκκίνηση από την pole και αντιστάθηκε στις προσπάθειες από τους οδηγούς της Red Bull να τον «υποκόψουν», κάνοντας τα πρώτα τους pit stop νωρίς. Η άλλη Mercedes του Lewis Hamilton έμεινε έξω λίγο περισσότερο για να κερδίσει θέση επί της πίστας, τελικά τερμάτισε στην τρίτη θέση μετά από το πέσιμο του προς τα κάτω στην όγδοη μετά από μια κακή εκκίνηση.
Κατά τις τελικές στάσεις pit πέρασε τον Vettel, ο οποίος έτρεξε με τα μαλακά ελαστικά για το τελικό stint του. Ο Hamilton χρησιμοποίησε τα πιο ανθεκτικά σκληρά ελαστικά για να παλέψει με την Red Bull του Max Verstappen για τη δεύτερη θέση στα τελικά στάδια, δημιουργώντας ένα απρόβλεπτο φινάλε.
Δεν ακολούθησαν όλοι τη στρατηγική δύο pit stop όμως: οι οδηγοί της Williams, Valtteri Bottas και Felipe Massa σταμάτησαν μόνο μία φορά και οι δύο τερμάτισαν μέσα στους βαθμούς. Και οι δύο Renault και οι Sauber σταμάτησαν επίσης μόνο μία φορά.
Και οι τρεις συνθέσεις ελαστικών παρατηρήθηκαν κατά την έναρξη του αγώνα, με το top 10 όλων να ξεκινούν με τα μαλακά, ενώ αυτοί που πήγαν σε μία στάση άρχισαν είτε στα μεσαία ή στα σκληρά ελαστικά. Η Force India ήταν η μόνη ομάδα που χρησιμοποίησε και τις τρεις συνθέσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!