O Valterri Bottas κατάφερε να πάρει την πέμπτη θέση και τους 10 βαθμούς αυτής στον αγώνα της Μαλαισίας, ενώ ο Massa είχε αντίθετη τύχη.
Ο Βραζιλιάνος δεν κατάφερε να εκκινήσει στο γύρο σχηματισμού, μετά την απώλεια δύναμης στον κινητήρα. Ξεκίνησε τελικά τον αγώνα από το pit, αλλά ο αγώνας του δεν είχε καλή πορεία, καθώς ένα κλατάρισμα τον έριξε πολύ πίσω.
Ο Bottas είχε έναν καλύτερο αγώνα, επιλέγοντας να ξεκινήσει με τα ελαστικά μέσης γόμας και να κάνει ένα μεγάλο πρώτο stint. Η στρατηγική της μίας στάσης στα pit επέτρεψε στον Φινλανδό να πάρει μια πολύτιμη πέμπτη θέση.
Oι δηλώσεις του Bottas:
«Νομίζω ότι ήταν μια πολύ καλή ημέρα για εμάς. Σίγουρα πήραμε το μέγιστο. Η εκκίνηση ήταν καλή, ήμασταν σε θέση να ακολουθήσουμε τη στρατηγική μας, κάτι που ήταν ζωτικής σημασίας για να είμαστε μπροστά από την Force India. Πήραμε κάποιους καλούς βαθμούς. είναι όμως κρίμα που χάσαμε και άλλους με τα τεχνικά θέματα του Felipe, αλλά από την πλευρά μου, είμαι χαρούμενος με τον αγώνα. Ας προσπαθήσουμε να το επαναλάβουμε και στην Ιαπωνία”.
O Felipe Massa είπε από τη μεριά του:
“Λοιπόν, όταν δεν είναι η μέρα σου, δεν είναι η μέρα σου. Όλα έγιναν με τη μία. Το γκάζι μου δεν δούλευε. Ο κινητήρας ήταν σε λειτουργία αλλά δεν ανταποκρινόταν. Στη συνέχεια, όταν πήγαμε στο γκαράζ, τον επανεκκινήσαμε και δούλεψε ξανά. Στη συνέχεια, ξεκινήσαμε από το pitlane. Στο πρώτα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας σταμάτησα για να αλλάξω τα σκληρά ελαστικά, και έκανα δύο ή τρεις γύρους μετά από αυτό μέχρι να έχω κλατάρισμα στο εμπρός αριστερά. Ίσως χτύπησα κάποια θραύσματα στο δρόμο. Θα έλεγα ότι ο αγώνας μου ήταν τελειωμένος από εκεί. Ένα αυτοκίνητο της ασφάλειας ίσως άλλαζε κάτι, αλλά δε συνέβη. Είναι κρίμα, γιατί ο Valtteri έκανε σπουδαία δουλειά και θα ήταν σπουδαίο και τα δύο αυτοκίνητα να βαθμολογηθούν, αλλά δυστυχώς αυτό δεν συνέβη”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!