Ο Nico Rosberg με άνεση ήταν στη κορυφή των χρόνων κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου το πρωί της Παρασκευής για το Grand Prix της Μαλαισίας, μπροστά από την Mercedes του team-mate του Lewis Hamilton.
Ο Rosberg έκανε χρόνο 1:35.227 με την μαλακή γόμα ελαστικών, τερματίζοντας τη περίοδο περί το μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον μακριά από τον Hamilton.
Hamilton, όμως, έκανε ένα λάθος για την πρώτη προσπάθεια του με τα μαλακά ελαστικά του, πράγμα που σημαίνει ότι ο καλύτερος χρόνος γύρου του τελικά ήρθε από την πιο αργή μεσαία γόμα.
Ο Hamilton κλείδωσε σε μεγάλο βαθμό στο φρενάρισμα για την φουρκέτα 9, αναγκάζοντάς τον να πάει πίσω στα pits, πριν ο Rosberg πάει μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορα.
Και οι δύο οδηγοί μεταπήδησαν στο μεσαίο λάστιχο για το υπόλοιπο της περιόδου, για να πραγματοποιήσουν επιπλέον γύρους, με τον Hamilton να φέρνει το έλλειμμα του από τον Rosberg στο 0.494δ.
Η Mercedes κράτησε το συνήθη σημαντικό πλεονέκτημα της από το υπόλοιπο του grid, αφότου οι αντιπάλοι της έκλεισαν τη διαφορά στη Σιγκαπούρη, με τη Ferrari των Kimi Räikkönen και Sebastian Vettel πάνω από ένα δευτερόλεπτο πίσω.
Ο Fernando Alonso, που τρέχει με την αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος της Honda, τελείωσε σε μια ενθαρρυντική πέμπτη θέση, μπροστά από τις Red Bull των Daniel Ricciardo και Max Verstappen.
Ο Jenson Button, λαμβάνοντας μέρος στο 300ο του Grand Prix, διασφάλισε ότι και οι δύο McLaren ήταν στις 10 πρώτες θέσεις, πίσω από τις δύο Force India των Nico Hulkenberg και Sergio Pérez. Ο Pérez είχε μία δοκιμή με το Halo.
Ο Kvyat έθεσε την Toro Rosso στην 11η, δύο δέκατα και τέσσερις θέσεις πάνω από τον team-mate του Carlos Sainz Jr, ο οποίος είχε ένα ταξίδι από την χαλικόπαγίδα στη στροφή 11 κατά τα πρώτα στάδια.
Ο Valtteri Bottas ήταν η ταχύτερη Williams στη 12η, με τον Felipe Massa πίσω στη 18η, καθώς το ζευγάρι της Haas Romain Grosjean και Esteban Gutiérrez ήταν στην 13η και 14η αντίστοιχα.
Οι Sauber των Felipe Nasr και Marcus Ericsson τοποθετήθηκαν 16η και 17η, μπροστά από τον προαναφερθείς Massa και τον Jolyon Palmer, η μόνη Renault για ένα μεγάλο μέρος της περιόδου.
Ο team-mate του Palmer, ο Kevin Magnussen, είχε ένα δραματικό περιστατικό νωρίς, όταν το αυτοκίνητό του πήρε φωτιά, όπως ο ίδιος επέστρεψε στο πιτ μετά από έναν διερευνητικό γύρο.
Αφότου ο Δανός πήδηξε έξω από το αυτοκίνητό του, μηχανικοί τοποθέτησαν ένα σωλήνα σε μια προσπάθεια να μαζέψουν τα καύσιμα, τα οποία διάρρεαν από το κάλυμμα του κινητήρα, και τελικά χειρήστηκαν την κατάσταση.
Το δίδυμο της Manor Esteban Ocón και Pascal Wehrlein ήταν το πιο αργό για τους χρόνους, με τον Wehrlein έξι δέκατα πιο αργός, όπως ο ίδιος επανειλημμένα παραπονέθηκε για προβλήματα ισορροπίας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!