Για το μόνο πλήρος νυχτερινό αγώνα του προγράμματος, που πραγματοποιήται στους δρόμους της Σιγκαπούρης, τα P Zero μωβ ultrasoft ελαστικά της Pirelli κάνουν την επιστροφή τους για τον πρώτο αγώνα μετά από την Αυστρία, παράλληλα με τα supersoft και τα μαλακά. Τα τρία πιο μαλακά ελαστικά P Zero έχουν επιλεχτεί για να καλύψουν τις μοναδικές απαιτήσεις της πίστας δρόμου της Marina Bay: ένας μεγάλος γύρος, κυμαινόμενες θερμοκρασίες πίστες, και σωματικά απαιτητική κούρσα για τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα. Με τις μπαριέρες τόσο κοντά στην άσφαλτο, όπου τα λάθη δεν παραμένουν ατιμώρητα κατά τη διάρκεια αυτού του δίωρου μαραθώνιου που πραγματοποιήθηκε σε συνθήκες υγρασίας.
Οπτική των ελαστικών:
Η Σιγκαπούρη έχει τον υψηλότερο αριθμό στροφών από κάθε πίστα από όλο το χρόνο (23), αλλά είναι η δεύτερη πιο αργή σε γύρο μετά από το Μονακό: θέτοντας απαιτήσεις στα ελαστικά όσον αφορά στροφές, φρενάρισμα και πρόσφυση.
Η επιφάνεια είναι συνήθως ανώμαλη, επίσης με αντικείμενα στο δρόμο, όπως βαμμένες γραμμές και φρεάτια.
Με τον αγώνα το βράδυ, οι θερμοκρασίες στην πίστα δεν εξελίσσονται με τον συνήθη τρόπο από άλλους αγώνες της ημέρας.
Οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος εξακολουθούν να παραμένυν σε υψηλά επίπεδα, που σημαίνει ότι οι οδηγοί πρέπει να διαχειριστούν την καταπόνηση τους.
Ένας μακρύς σε διάρκεια αγώνας και η πιθανότητα για το αυτοκίνητο ασφαλείας να είναι μεγάλη, ανοίγουν πολλές διαφορετικές ευκαιρίες στη στρατηγική ελαστικών.
Η χαμηλή αεροδυναμική πίεση σημαίνει ότι όλη η μηχανική πρόσφυση προέρχεται από τα ελαστικά: το αριστερό-πίσω δουλεύει σκληρότερα.
Ο συνολικός χρόνος για ένα pit-stop είναι μεγάλος, κάτι που οφείλεται σε ένα χαμηλότερο όριο ταχύτητας και μεγάλο pit lane: ένα βασικό στρατηγικό σημείο για να ληφθεί υπόψην.
Οι τρεις προσφερόμενοι τύποι ελαστικών:
Κίτρινα μαλακά: το πιο σκληρό που διατίθεται αυτό το Σαββατοκύριακο, έχει τη δυνατότητα για μεγάλα κομμάτια στη Marina Bay.
Κόκκινα supersoft: μία ευέλικτη σύνθεση, η οποία αποδείχθηκε ότι είναι ένα βασικό στοιχείο του αγώνα του περασμένου έτους.
Μωβ ultrasoft: σχεδιασμένο για να προσφέρει ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε ρυθμό: θα χρησιμοποιηθούν στις κατατακτήριες.
Τι έγινε την προηγούμενη φορά:
Η Ferrari του Sebastian Vettel κέρδισε με μια στρατηγική δύο pit stop, εκκινώντας από τα supersoft, για να αλλάξει σε supersoft και πάλι στον 13ο γύρο, στη συνέχεια, μαλακό στον 37ο. Υπήρχαν δύο περίοδοι αυτοκινήτου ασφαλείας.
Καλύτερη εναλλακτική στρατηγική: Η Toro Rosso του Max Verstappen πήγε για μια εναλλακτική λύση δύο-στάσεων (supersoft-soft-supersoft) για να τελειώσει στην όγδοη ενώ ήταν ένα γύρο κάτω μετά την έναρξη.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!