Η αρχική πίστα του Hockenheim χτίστηκε το 1939 ως πίστα δοκιμών υψηλής ταχύτητας για τη Mercedes-Benz, που χρειάζονταν ένα χώρο για δοκιμές για Grand Prix στην Τρίπολη της Ιταλίας. Ήταν μακρυά σχεδόν οκτώ χιλιόμετρα και δημιουργήθηκε με δύο μεγάλες, καμπύλες ευθείες με μεγάλη στροφή σε κάθε άκρο.
Όταν ξέσπασε ο πόλεμος η κατασκευή διακόπηκε και στα μεταπολεμικά χρόνια το Nurburgring έγινε ο τόπος για τους αγώνες της F1 στη Γερμανία, με το Hockenheim να φιλοξενεί μερικές μικρότερες εκδηλώσεις. Όταν εγκρίθηκε ένα σχέδιο για την κατασκευή μιας autobahn μέσω της πίστας, η κυβέρνηση παρείχε στο Hockenheim ένα μεγάλο ποσό ως αποζημίωση. Τα χρήματα αυτά χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή μίας νέας πίστας, την πλέον διάσημη πίστα Hockenheim, που διέσχιζε το δάσος πριν επανέλθει στην υπέροχη ενότητα του σταδίου γύρω από το οποίο έχουν ανεγερθεί μεγάλες κερκίδες.
Το 1968 το Hockenheim ήταν στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων όταν ο Jim Clark σκοτώθηκε εκεί σε αγώνα F2. Παρ ‘όλα αυτά, με το Nurburgring να γρήγορα να ξεπέφτει, οι αγώνες της F1 ήρθαν στην πίστα το 1970. Μόλις το Nurburgring είχε εκσυγχρονιστεί, όμως, το άθλημα επέστρεψε εκεί, αφήνοντας το Hockenheim με τους εθνικούς και F2 αγώνες.
Αλλά μετά από τα φρικτά εγκαύματα που ο Niki Lauda υπέστη στο Nurburgring το 1976, το Hockenheim έγινε το σπίτι του γερμανικού Grand Prix. Και αυτό επίσης, δεν ήταν χωρίς κινδύνους. Το 1980 ο Patrick Depailler σκοτώθηκε στις δοκιμές στην πίστα, και ένα σικέιν τέθηκε για να σπάσει την γρήγορη Ostkurve, ενώ το 1982 συντριβή η Ferrari του Didier Pironi με τρομερούς τραυματισμούς στα πόδια του.
Το 2002 οι μεγάλες διαδρομές μέσα από το δάσος έκλεισαν και η διάταξη της πίστας άλλαξε αρκετά. Παρά τα επιχειρήματα ότι είχε χάσει μέρος του χαρακτήρα της, ο πρώτος αγώνας στη νέα πίστα θεωρήθηκε μεγάλη επιτυχία και ο χώρος έχει φιλοξενήσει αρκετούς αγώνες της F1 από τότε.
Και με την επιτυχία των τελευταίων ετών των τοπικών ηρώων Michael Schumacher και Sebastian Vettel – και, φυσικά, την ομάδα της Mercedes – το Γερμανικό Grand Prix στο Hockenheim έχει γίνει ένας από τους πιο ατμοσφαιρικούς αγώνες της σεζόν, με το θόρυβο από τους οπαδούς στο τμήμα του σταδίου να είναι σχεδόν εκκωφαντικός κατά καιρούς.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!