Ο Jenson Button επιμένει ότι οι ραδιοφωνικοί περιορισμοί έχουν πάει πολύ μακριά στην τιμωρία οδηγών περί βοήθειας με ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια συντριβή, αφού έλαβε μια ποινή διέλευσης κατά τη διάρκεια του Ουγγρικού Grand Prix.
Ο οδηγός της McLaren αναφέρθηκε ότι το πεντάλ του φρένου του ήταν «τέρμα στο πάτωμα» κατά τη διάρκεια του αγώνα και γρήγορα έχασε θέσεις από την ένατη όπου ήταν.
Στη συνέχεια έλαβε κάποιες πληροφορίες για την επίλυση του προβλήματος, το οποίο ήταν παράβαση στους κανόνες ραδιοεπικοινωνίας, με αποτέλεσμα μια ποινή διέλευσης, παρά το ότι ο Βρετανός ήδη είχε πάει στα pits.
“Για να είμαστε δίκαιοι το πρόβλημα λύθηκε μόνο του”, εξήγησε. “Βασικά το πεντάλ του φρένου πήγε στο πάτωμα. Δεν είναι ποτέ καλό για έναν οδηγό να έχει αυτό το συναίσθημα και τα φρένα δεν ήταν εκεί.
“Είναι μια ανησυχία για την ασφάλεια, ένα πρόβλημα ασφάλειας. Λύθηκε μόνο του και τα παιδιά μου είπαν για μια αλλαγή διακόπτη για να κάνω ώστε αυτό να μην συνέβαινε ξανά, έτσι ώστε το πεντάλ δεν θα πήγαινε στο πάτωμα και πάλι.
«Πήραμε τιμωρία γι ‘αυτό – μια ποινή διέλευσης γι’ αυτό – αν και ήμουν ήδη τελευταίος.”
“Πήγα στα pit, αλλά επειδή, αν είναι να λάβεις πληροφορίες, θα πρέπει να πας στα pits. Το κάναμε αυτό. Δεν νομίζω ότι έχει σημασία πραγματικά καθώς ήμουν τελευταίος και πήρα την ποινή”, πρόσθεσε. “Αν έχεις κάποιο πρόβλημα θα πρέπει να πας στα pits, υποθέτω νωρίτερα από ό, τι το κάναμε.”
Ενώ ο Button συμφωνεί ότι κάποια ραδιοεπικοινωνία πρέπει να απαγορευθεί, ο ίδιος πιστεύει ότι θα πρέπει να επιτρέπεται οτιδήποτε σχετικά με την ασφάλεια.
«Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που δεν πρέπει να πεις στους οδηγούς, διότι θα πρέπει να είμαστε σε θέση να ασχοληθούμε με κάποια πράγματα μόνοι μας», είπε.
“Όταν έχεις μια μονάδα ισχύος που είναι τόσο πολύπλοκη, ο οδηγός δεν μπορεί να καταλάβει τα πάντα μόνος του και όταν το πεντάλ του φρένου πηγαίνει στο πάτωμα σκέφτομαι ότι ως είναι ανησυχία ασφάλειας. Δεν θα πρέπει να τιμωρήσαι για διόρθωση θέματος ασφάλειας, όταν θα μπορούσε να οδηγήσει σε ατύχημα.”
Ο Button αργότερα εγκατέλειψε με μια διαρροή λαδιού, το οποίο θα μπορούσε να του κοστίσει μια μονάδα ισχύος: “Ήταν μια διαρροή λαδιού. Δεν είμαι σίγουρος αν μπορούμε να τη σώσουμε. Δεν το νομίζω.” κατέληξε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!