Το αφεντικό της Ferrari, ο Maurizio Arrivabene λέει ότι η ομάδα “δεν μπορεί να αποτύχει” στο Ουγγρικό Grand Prix, αν θέλει να πολεμήσει πραγματικά τη Mercedes για το υπόλοιπο της σεζόν.
Η Ferrari τερμάτισε εκτός βάθρου στο Βρετανικό Grand Prix, καθώς η ομάδα δυσκολεύτηκε, κάτι που ο Kimi Raikkonen αιτιολογησε πως οφειλότανε στη πίστα του Silverstone εκθέτοντας την έλλειψη της ομάδας σε κάθετη δύναμη σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της. Παρά τις υψηλές προσδοκίες της Ferrari από την έναρξη της σεζόν, δεν έχει ακόμα κερδίσει σε δέκα αγώνες και τώρα είναι 134 βαθμούς πίσω από τη Mercedes στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, με τον Kimi Raikkonen να είναι 65 βαθμούς πίσω από τον Nico Rosberg.
Ο Arrivabene έχει ήδη δηλώσει ότι η ομάδα αρνείται να διαγράψει το 2016 με τις πιθανότητες της για τον τίτλο, αλλά παραδέχεται ο χρόνος εξαντλείται εάν θέλει να έχει οποιαδήποτε ευκαιρία αργότερα αυτό το έτος.
“Μετά από την Ουγγαρία δεν μπορούμε να παίζουμε πια”, είπε ο Arrivabene στο Motorsport.com. “Μετά από αυτόν [τον αγώνα], θα καταλάβουμε τι πιθανότητες υπάρχουν και που βρισκόμαστε – και πιστεύω ότι δεν μπορούμε να αποτύχουμε.
“Νωρίτερα στη σεζόν είχαμε κάποια προβλήματα που σχετίζονται με ορισμένα στοιχεία της μονάδας ισχύος, και αυτά φτιάχτηκαν σε σημείο που σήμερα το ισχυρό μας σημείο είναι η μηχανή. Τώρα πρέπει να εργαστούμε για την αξιοπιστία και σε άλλους τομείς, όπως την αεροδυναμική.”
Ένας από αυτούς τους τομείς που χρειάζονται δουλειά είναι στο κιβώτιο ταχυτήτων, με τον Sebastian Vettel να έχει άλλη αποτυχία κατά τη διάρκεια του Βρετανικού Grand Prix – σε μια δεύτερη συνεχόμενη ποινή για το grid για αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων. Ο Arrivabene λέει ότι αυτό αποτελεί πλέον προτεραιότητα για τη Ferrari.
«Είναι η τρίτη φορά που έχουμε αυτό το πρόβλημα και νομίζω ότι είναι μια ανησυχία. Είναι κάτι που πρέπει να επιλύσουμε το συντομότερο δυνατό.
“[Το βρετανικό GP] ανέδειξε τα προβλήματα που δεν σχετίζονται μόνο με αυτή τη πίστα. Είχαν ήδη εμφανιστεί στη Βαρκελώνη και στο Μπακού, αλλά εδώ ήταν πιο ορατά. Πρέπει να εργαστούμε γρήγορα, αλλά υπάρχουν σαφείς ελλείψεις. Εκτός από το πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων που χρειάζεται λεπτομερή ανάλυση για να καταλάβουμε αν είναι ένα πρόβλημα σχεδιασμού ή υλικών. Πάω στοίχημα για το τελευταίο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!