Με βάση τις προηγούμενες 2 χρονιές, φέτος, η Mercedes ναι μεν κυριαρχεί, αλλά όχι απόλυτα. Ένα χαρακτηριστικό στοιχείο είναι πως σε 8 αγώνες έχουν πετύχει μόλις 2 φορές το 1-2, ενώ μάλιστα την πρώτη φορά, στην Αυστραλία, αυτό προήλθε από ένα λάθος στη στρατηγική της Ferrari.
Την ίδια στιγμή πέρσι, η Mercedes είχε πετύχει 5 φορές το 1-2, ενώ παράλληλα, δεν είχε υπάρξει αγώνας που κάποιος εκ των 2 οδηγών της να μην είχε βρεθεί στο βάθρο. Με άλλα λόγια, σε 8 αγώνες είχε 16 βάθρα. Φέτος, σε 8 αγώνες, έχει 10 βάθρα. Σίγουρα όχι άσχημα. Όμως δεν θυμίζει την κυριαρχία που είχε πέρσι ή και πρόπερσι.
Αν κοιτάξει κάποιος το βαθμολογικό πίνακα θα δει πως η διαφορά με την Ferrari βρίσκεται στους 81 βαθμούς, ενώ πέρσι την ίδια χρονική περίοδο η διαφορά ήταν στους 136. Μάλιστα πέρσι η Ferrari είχε και μια νίκη στους πρώτους 8 αγώνες. Ίσως τον σημαντικότερο ρόλο σε αυτό να έπαιξε και η διπλή εγκατάλειψη της Βαρκελώνης καθώς, θεωρητικά μιλώντας, εκείνη τη μέρα δε θα ήταν δύσκολο να βρεθούν σε θέσεις 1-2.
Επίσης, υπάρχει κάτι το οποίο δεν υπήρξε, παρά ελάχιστες φορές, πέρσι. Προβλήματα αξιοπιστίας. Ιδιαίτερα στην περίπτωση του Lewis Hamilton στους πρώτους αγώνες. Όπως επίσης και ότι ο Βρετανός 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε υποπέσει σε μερικά… παιδικά λάθη. Πέρσι θα μπορούσαμε να πούμε πως ήταν αλάνθαστος. Φέτος δεν μας δίνει την ίδια αίσθηση.
Τέλος, σε ότι αφορά τον Rosberg, όποτε τύχει να μη κάνει καλή εκκίνηση και να πρέπει να παλέψει ώστε να βρεθεί ψηλότερα, δε το έχει κάνει με απόλυτη επιτυχία. Αυτό συνέβη στον Καναδά, ενώ και στο Μονακό δεν μπόρεσε επί μισό αγώνα να περάσει την McLaren.
Η αλήθεια είναι πως η διαφορά με την Ferrari οφείλεται κατά κύριο λόγο στις λάθος επιλογές των Ιταλών. Κυρίως στο θέμα της στρατηγικής, ενώ μέχρι πρόσφατα, η Scuderia δε τερμάτιζε με 2 μονοθέσια λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας.
Η Mercedes δε κάνει υγιεινό περίπατο φέτος και αυτό είναι θετικό για το σπορ. Θα ήταν ακόμα πιο ωραίο να πλησιάσουν Ferrari και Red Bull ακόμα περισσότερο και να έχουμε μία πραγματική μάχη μεταξύ των 3ων ομάδων.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!