Ο Neel Jani πήρε μια δεύτερη συνεχόμενη pole position για την Porsche στο Le Mans 24 Hours μετά από τη βροχή που έπληξε ένα μεγάλο μέρος του τελικού προκριματικού γύρου.
Ο χρόνος της #2 Porsche 919 Hybrid στο 3:19.733δ ορίστηκε στην πρώτη περίοδο προκριματικών από τον Jani την Τετάρτη το βράδυ, και λόγω του άστατου καιρού την Πέμπτη ποτέ δεν αμφισβητήθηκε.
Αυτό έδωσε στον Ελβετό τη συνεχόμενη pole, μαζί με τους teammates του Romain Dumas και Marc Lieb.
Στο 3:20.203δ ο γύρος του Timo Bernhard στο #1 αυτοκίνητο που μοιράζεται με τους Brendon Hartley και Mark Webber, που έγινε επίσης την Τετάρτη, εξασφάλισε ότι η Porsche κλειδώνει την πρώτη σειρά για τον αγώνα του Σαββάτου. Η φίρμα του Weissach επανέλαβε το αποτέλεσμα των κατατακτήριων του περασμένου έτους.
Σε αντίθεση με τις κατατακτήριες της περασμένης σεζόν, ωστόσο, η Toyota έχει προσαρτηθεί στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης, καθώς η νέα υπερτροφοδοτούμενη TS 050 Hybrid έχει κάνει σημαντικές βελτιώσεις το 2015.
Ο Stephane Sarrazin και ο Anthony Davidson με τους χρόνους τους από την πρώτη περίοδο κατατακτήριων έθεσαν το #6 αυτοκίνητο μπροστά από το #5, με μόλις πάνω από ένα δευτερόλεπτο διαφορά στο ρυθμό.
Το #6 αυτοκίνητο ήταν το ταχύτερο στο βρεγμένο στον τελικό γύρο των κατατακτηρίων, με τον πρώην οδηγό της F1 Kamui Kobayashi να σημειώνει καλύτερο χρόνο 3:50.934δ.
Η Audi είχε μια κατατακτήρια περίοδο που θα θέλει να ξεχάσει, και ίσως έχασε αρκετά με τις κακές καιρικές συνθήκες λόγω του χαμένου χρόνου σε στεγνή πίστα και για τα δυο R18 e-tron quattro αυτοκίνητα.
Το #7 που οδηγείται από τους Andre Lotterer, Marcel Fässler και Benoit Treluyer δεν ήταν ποτέ σε θέση να βρει ένα άνετο set-up. Ως αποτέλεσμα, θα αρχίσει πέμπτο.
Ακριβώς πίσω του ήρθε η #8 Audi, η οποία είχε τρέξει πιο γρήγορα από ό, τι το αδελφικό αυτοκίνητο. Ωστόσο, ο καλύτερος χρόνος του Lucas di Grassi στο 3:22.468δ είχε διαγραφεί όταν το αυτοκίνητο βρέθηκε να έχει παραβιάσει το όριο της κατανάλωσης καυσίμου, και έχασε μια θέση από το #7.
Η Rebellion Racing ξεκινά την κούρσα στην τέταρτη σειρά, με την #13 R-One-AER να ξεπερνά την #12.
Το μοναδικό αυτοκίνητο της ελβετικής ομάδας ByKolles στην κατηγορία LMP1, ξεκινά στην ένατη μετά από την πραγματοποίηση επισκευών μετά ζημιές που υπέστη από πυρκαγιά, και τον καθορισμό ενός χρόνου οκτώ δευτερόλεπτα πιο αργού από την Rebellion.
Pos. | # | Drivers | Car | Class | Time | Gap |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | Romain Dumas Neel Jani Marc Lieb |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 3’19.733 | |
2 | 1 | Mark Webber Timo Bernhard Brendon Hartley |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 3’20.203 | 0.470 |
3 | 6 | Stéphane Sarrazin Kamui Kobayashi Mike Conway |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 3’20.737 | 1.004 |
4 | 5 | Anthony Davidson Kazuki Nakajima Sébastien Buemi |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 3’21.903 | 2.170 |
5 | 7 | Andre Lotterer Marcel Fassler Benoit Tréluyer |
Audi R18 | LMP1 | 3’22.780 | 3.047 |
6 | 8 | Lucas di Grassi Loic Duval Oliver Jarvis |
Audi R18 | LMP1 | 3’22.823 | 3.090 |
7 | 13 | Alexandre Imperatori Dominik Kraihamer Matheo Tuscher |
Rebellion R-One | LMP1 | 3’26.586 | 6.853 |
8 | 12 | Nick Heidfeld Nelson Piquet Jr. Nicolas Prost |
Rebellion R-One | LMP1 | 3’27.348 | 7.615 |
9 | 4 | Oliver Webb
Pierre Kaffer Simon Trummer |
CLM P1/01 | LMP1 | 3’34.168 | 14.435 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!