Στην ουσία η Ferrari δε δείχνει να είναι σε θέση να διεκδικήσει, όχι το πρωτάθλημα, αλλά έστω κάποια νίκη και σε αυτό οφείλονται αρκετοί παράγοντες.
Η Ferrari δεν έδειξε να έμαθε από τη λάθος στρατηγική που ακολούθησε σε Αυστραλία, Ισπανία αλλά και Μονακό. Συνέχισε με τον ίδιο τρόπο να πετάει τις φετινές της ευκαιρίες απέναντι σε μία Mercedes που αδιαμφισβήτητα είναι η κορυφαία ομάδα στο grid, αλλά δεν είναι εξίσου σταθερή με τα προηγούμενα 2 έτη.
Ας αναλύσουμε λίγο τι έγινε στους αγώνες που ανέφερα πιο πάνω. Στην Αυστραλία η Ferrari θα μπορούσε να έχει πάρει νίκη με τον Sebastian Vettel. Όπως και στον Καναδά, έτσι και στον πρώτο αγώνα της season η Ferrari επέλεξε να κάνει ένα pit stop παραπάνω. Την πρώτη φορά ο Rosberg και προχθές ο Hamilton, το μόνο που χρειάστηκαν να κάνουν είναι μία πολύ καλή διαχείριση των ελαστικών και να κατακτήσουν τη νίκη.
Στην Ισπανία, μία από τα ίδια για τον Γερμανό οδηγό της Ferrari. Η ομάδα του τον έβαλε να κάνει ένα pit stop παραπάνω έχοντας ως αποτέλεσμα να του στερήσει μία νίκη έναντι της Red Bull. Σε αυτό το σημείο πρέπει να αναφέρουμε πως η Red Bull έκανε μία εξίσου λανθασμένη στρατηγική για τον Daniel Ricciardo.
Μέχρι και στο Μονακό, τη στιγμή που έβαλαν μέσα τον Vettel, βρέθηκε πίσω από την Williams του Massa. Ένα όχι και τόσο αδύναμο μονοθέσιο που φάνταζε ίσως απίθανο να το προσπεράσει κάποιος υπό βροχή μάλιστα στην πίστα του Μονακό. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βρεθεί αρκετά πίσω από τον Perez και να χάσει ένα βάθρο.
Τέλος, στον Καναδά η Ferrari πέταξε, χωρίς υπερβολή, την ευκαιρία να βρεθεί σε θέσεις 1 και 3. Σαφέστατα ήταν μία πολύ λανθασμένη επιλογή να βάλουν τις 2 Ferrari για 2ο pit stop. Ο Vettel έχασε το δικαίωμα να πάρει την πρώτη του νίκη για μία ακόμη φορά ενώ ακόμα και ο Raikkonen που είχε ένα πολύ δύσκολο τριήμερο, είχε καλύτερο ρυθμό από την Williams του Bottas που τερμάτισε στην 3η θέση.
Το πρόβλημα είναι πως αυτό θα ξαναγίνει και η ιταλική ομάδα θα πετάξει στα σκουπίδια πολλές ευκαιρίες ακόμα μέχρι το τέλος της χρονιάς. Άλλα προβλήματα που αντιμετώπισε στους προηγούμενους αγώνας ήταν με την αξιοπιστία της. O Vettel και o Raikkonen εγκατέλειψαν από μία φορά και ενώ βρίσκονταν σε θέση βάθρου. Υπήρξε και μια σύγκρουση μεταξύ των 2 οδηγών στην Κίνα επίσης.
Δε θεωρώ πως η Ferrari φέτος δεν είναι σε θέση να ανταγωνιστεί την Mercedes. Πιστεύω όμως πως δε θα τα καταφέρει καθώς από την ομάδα λείπει ένας ηγέτης τύπου Jean Todt. Αν και δύσκολα πιστεύω πως η Scuderia απλώς θα τερματίσει στη βαθμολογία μπροστά από την Red Bull για τη μάχη της 2ης θέσης. Το ιδανικότερο σενάριο θα ήταν φυσικά να είχαμε Ferrari και Red Bull, να μονομαχούν με την Mercedes για την πρωτιά. Αυτό φαντάζει δύσκολο για φέτος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!