Ο Kimi Raikkonen παραδέχθηκε ότι η Ferrari εξακολουθεί να δυσκολεύεται με τα ελαστικά της, αφού προκρίθηκε πάνω από ένα δευτερόλεπτο πίσω από το ρυθμό στο Μονακό.
Η Ferrari φαινόταν να ήταν υποψήφια για pole πριν από τις κατατακτήριες όταν ο Sebastian Vettel ήταν ταχύτερος στο FP3 αλλά η πρόκληση απέτυχε να υλοποιηθεί όταν μετρούσε στο Q3. Ο Raikkonen θα μπορούσε να τελειώσει μόνο έκτος, το οποίο θα γίνει 11η θέση με την ποινή του.
Η Ferrari υπέστη μια παρόμοια απογοήτευση στην Ισπανία, όταν έπρεπε να ικανοποιηθεί με την τρίτη σειρά της εκκίνησης, κάτι που ο Sergio Marchionne επιβεβαίωσε αργότερα ότι ήταν στην ομάδα που δυσκολεύεται να φέρει τα ελαστικά της στο σωστό εύρος θερμοκρασίας εργασίας. Ο Raikkonen πρότεινε ότι αυτό ήταν και πάλι ένας παράγοντας στο Μονακό.
Ερωτηθείς αν ήταν ευχαριστημένος με καλύτερο γύρο του, ο Raikkonen είπε: “Φυσικά και όχι, αλλά εδώ είναι όπου έχουμε τελειώσει, δυστυχώς. Σίγουρα βελτιώσαμε το αυτοκίνητο από τα δοκιμαστικά, ακόμη και από το πρωί βελτιώσαμε το μονοθέσιο. Σε ορισμένα σημεία το αυτοκίνητο αισθάνεται πολύ ωραίο και σε ορισμένα σημεία δεν είναι τόσο καλό, αλλά νομίζω ότι έχει να κάνει περισσότερο με το να πάμε τα ελαστικά στο σημείο όπου θέλουμε να είναι, το να είμαστε σε θέση να τα ενεργοποιήσουμε, για να βεβαιωθούμε ότι είναι στο εργασιακό φάσμα που θα πρέπει να είναι για να πάρουμε την καλύτερη πρόσφυση από αυτά.
“Όταν φτάνεις τα ελαστικά για να λειτουργήσουν καλύτερα, η πρόσφυση είναι καλύτερη. Ήμασταν τόσο πολύ στην άκρη της περιοχής εργασίας όπου σε ορισμένους γύρους ήταν καλύτερα και περιμένεις τα ελαστικά να συμπεριφέρονται με τον ίδιο τρόπο, αλλά είτε χάνεις τα πίσω ή χάνεις τα μπροστά. Δεν είναι εύκολο σε αυτό το είδος της πίστας και πήραμε μια μεγάλη ποινή χρόνου γι ‘αυτό, αν θα ξέραμε πώς να διορθώσουμε αυτό το θέμα θα το κάναμε, αλλά τώρα είναι δύσκολο.”
Ο Raikkonen δεν ήθελε να προβεί σε εικασίες σχετικά με το αν η Ferrari είχε υποαπόδοση για άλλη μια φορά.
“Εδώ είναι το που βρισκόμαστε τώρα, τουλάχιστον εδώ. Αν έχουμε υποαπόδοση ή όχι, δεν ξέρω. Εδώ είναι το που τελειώσαμε, οπότε αν προτείνετε το αν τα «σκατώσαμε» ή όχι, δεν ξέρω. Αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα και πρέπει να δεχτούμε.
“Οι λόγοι; Εμείς γνωρίζουμε τους λόγους, αλλά για το αν γνωρίζουμε πώς να το διορθώσουμε; Όχι τώρα σε αυτό το είδος της πίστας. Αλλά θα πάμε σε κάποιες πίστες όπου θα είναι πιο πιθανό να μην έχουμε κανένα ζήτημα. Είναι δύσκολο να πω…”
Μιλώντας για τη ποινή με το κιβώτιο ταχυτήτων, ο Φινλανδός είπε: «Δεν ξέρω τι ακριβώς συνέβη, αλλά θα έπρεπε να αλλάξουμε τμήματα ή το σύνολο του κιβωτίου ταχυτήτων και αυτό ήταν ένα πολύ ατυχές πράγμα, ήταν ακριβώς στο τέλος του FP3. Δεν είναι η πρώτη φορά που ατυχές πράγματα συμβαίνουν – και αν θα μπορούσα να πάρω τη ποινή κάπου αλλού θα το έκανα – αλλά έτσι έχει.
“Θα είναι μία δύσκολη ημέρα αύριο, αλλά θα δούμε τι μπορούμε να πάρουμε από αυτή. Ας ελπίσουμε ότι θα είναι ένας πραγματικά χαοτικός αγώνας και θα μας έρθει καλά. Ποτέ δεν ξέρεις.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!