Ο Max Verstappen έγινε ο νεότερος οδηγός και ο πρώτος Ολλανδός που κερδίζει έναν αγώνα Formula 1 με το θρίαμβό του στο Ισπανικό Grand Prix, μετά από μια σύγκρουση πρώτου γύρου μεταξύ των οδηγών της Mercedes.
Ο αγώνας ξεκίνησε με χάος. Ο Lewis Hamilton, από την pole position, έχασε την πρωτοπορεία στην πρώτη στροφή , παραδίδοντας το προβάδισμα στον Rosberg, αλλά κατάφερε να παρατάξει το μονοθέσιο του πίσω από του γερμανού προς τη στροφή 3. Προσεγγίζοντας την τέταρτη στροφή, ο Hamilton προσπάθησε να έρθει παράλληλα με τον Rosberg, αλλά είδε την πόρτα κλειστή για αυτόν. Πήγε στο γρασίδι, έχασε τον έλεγχο και περιστράφηκε στο πλάι. Ο ίδιος συγκρούστηκε με τον Rosberg και οι δύο βγήκαν στην χαλικοπαγίδα και έξω από τον αγώνα.
Αυτό έδωσε το προβάδισμα στον Daniel Ricciardo, ο οποίος οδήγησε μπροστά από τον Max Verstappen και τον Carlos Sainz με τις Ferrari στις P4 & P5. Ο Sainz έπεσε προς τα πίσω, όπως οι Ferrari βρέθηκαν σε μια μάχη στρατηγικής που προέκυψε μεταξύ τους και της Red Bull.
Μετά τις στρατηγικές και τα pit-stop, ήταν ο Verstappen που οδηγούσε την κούρσα μπροστά από τον Kimi Raikkonen, ο νεότερος οδηγός στην F1 εναντίον ενός εκ των μεγαλύτερων. Καταδιώκοντας τη Red Bull στις ευθείες, ο Raikkonen πάσχιζε να βρει ένα τρόπο να περάσει και ποτέ δεν κατάφερε να το κάνει.
Πίσω από τους δύο μπροστά, ο Vettel πάλεψε για να κρατήσει μακριά τον Ricciardo, αλλά μέχρι τον προτελευταίο γύρο, όταν ο Αυστραλός υπέστη κλατάρισμα και αναγκάστηκε να πάει στα pit και πάλι.
Ο Verstappen διέσχισε τη γραμμή για να γίνει ο νεότερος νικητής της F1 ποτέ, μπροστά από τον Kimi Raikkonen και τον Sebastian Vettel. Ο Ricciardo τερμάτισε στην 4η θέση με τον Valtteri Bottas 5ο & τον Carlos Sainz 6ο.
Ακολούθησε η Force India του Sergio Perez, η Williams του Felipe Massa που ανέβηκε από τη 18η στο grid, και ο Jenson Button για τη McLaren, με τον Kvyat 10ο.
Ο Nico Hulkenberg αναγκάστηκε να αποσυρθεί μετά από 21 γύρους μετά από μια μικρή φωτιά και καπνό να βγαίνει από το πίσω μέρος της Force India του, με τη McLaren του Fernando Alonso να σταματά 25 γύρους αργότερα, λέγοντας “καθόλου ισχύς”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!