Ο μήνας Μάιος έχει δύο πολύ ενδιαφέροντες αγώνες στο πρόγραμμα του για το παγκόσμιο πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού. Αρχικά έχουμε τον αγώνα του Morocco και στην συνέχεια πάμε στην πράσινη κόλαση του Nurburgring.
Ας ξεκινήσουμε από τον πρώτο χρονικά αγώνα αυτόν που θα δiεξαχθεί στην Β.Αφρική.
Η πίστα
Καινούρια χάραξη για την πίστα του Μαρόκο αλλά και καινούριος χαρακτήρας. Ο γνωστός Hermann Tilke ανέλαβε την αναβάθμιση της από πίστα πόλης σε ημιμόνιμη κόβοντας όμως χιλιόμετρα αφού από τα 4,6 που ήταν μέχρι πέρσι πλέον είναι μόλις 3. Πληρεί όλες τις προδιαγραφές της FIA επιπέδου 2. Από το πιο απλή χάραξη που είχε πλέον αποτελείται 14 στροφές σε ένα σαφώς πιο πολύπλοκο αριστερόστροφο layout
Citroen
Μάλλον ο Lopez είδε φέτος ότι το να γκρινιάζει είναι γούρικο. Δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς η στάση του παγκόσμιου πρωταθλητή των δύο τελευταίων ετών αφού όπου σταθεί και όπου βρεθεί παραπονιέται για το extra βάρος των 80 κιλών που πρέπει να έχει το αυτοκίνητο του. Ακόμα κι έτσι δεν παύει να είναι ο νικητής των τριών από τους έξι συνολικά αγώνων φέτος ενώ είναι και κάτοχος των δύο από τις τρεις Pole Position του 2016.
Ο teammate Yvan Muller τώρα δεν τα έχει πάει όσο καλά θα ήθελε αλλά τον παρηγορεί το γεγονός στους περισσότερους αγώνες έχει εφάμιλλο ρυθμό με τον Lopez.
Με Citroen συμμετέχει και ο τοπικός ήρωας Mehdi Bennani που στον προηγούμενο αγώνα σημείωσε την δεύτερη του νίκη στον θεσμό και έρχεται με φόρα.
Γεγονός είναι πως η τελευταία φορά που δεν κέρδισε Citroen στο Μαρόκο ήταν το 2013 όταν και δεν είχε μπει ακόμα στον θεσμό.
Honda
Στην Honda αναμένεται να είναι είναι πιο ανταγωνιστικοί. Η αλήθεια είναι ότι φέτος τα Civic στέκονται καλύτερα απέναντι στα C-Elysee και διεκδικούν επί ίσοις όροις την πρωτιά με αιχμή του δόρατος τον Huff. Για το Μαρόκο μάλιστα που θα έχουν 40 κιλά λιγότερα έρμα σε σχέση με τους Γάλλους η λογική λέει πως θα δούμε μάχες για την πρώτη θέση ανάμεσα σε δύο τουλάχιστον κατασκευαστές.
LADA
Στην LADA τα βρήκαν σκούρα στην Ουγγαρία με τα έρμα των 50 κιλών. Πλέον επανέρχονται στο γνώριμο για αυτούς extra βάρος των 30 κιλών και κοιτάζουν ψηλά. Η LADA φέτος τα πηγαίνει πάρα πολύ καλά αλλά θέλει το κάτι παραπάνω κυρίως ο Tarquini για να επιβεβαιώσει μεταξύ άλλων και την κυριαρχία του στην ομάδα αφού ο νεαρός Catsburg τα πηγαίνει πολύ καλά.
Volvo
Στην Volvo τώρα τους ενδιαφέρει περισσότερο ο καιρός τον οποίο θέλουν να είναι από πολύ καλός έως ζεστός. Ο λόγος είναι επειδή θα συμμετάσχουν χωρίς καθόλου έρμα με αποτέλεσμα να ανησυχούν για το αν τα ελαστικά τους θα διατηρηθούν στην σωστή θερμοκρασία.
Chevrolet
Στους ιδιώτες οδηγούς που συμμετέχουν με Chevrolet η δεύτερη θέση του Coronel στο qualifying της Ουγγαρίας λογικά θα είναι το peak της χρονιάς. Η μεγαλύτερη είδηση είναι η εκ νέου επιστροφή του James Thompson που αντικαθιστά και πάλι τον Munnich που από φέτος εστιάζει περισσότερο στο Fia World Rallycross.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!