Για τέταρτη φορά σε ισάριθμους αγώνες, τα μεσαία, μαλακά και supersoft ελαστικά έχουν επιλεχτεί αυτό το Σαββατοκύριακο. Τώρα στο τρίτο έτος του πλέον, το ρωσικό Grand Prix στο Sochi διαθέτει ένα τεχνικό κομμάτι, με πολύ λεία επιφάνεια, που συνήθως οδηγεί σε χαμηλή φθορά των ελαστικών.
Οπτική των ελαστικών:
Παρά το γεγονός ότι η πίστα είναι πλέον των τριών ετών, η άσφαλτος είναι ακόμη σε εξέλιξη και μπορεί να είναι διαφορετική.
Με τη φθορά να είναι χαμηλή, δεν θα περίμενε κανείς ένα μεγάλο αριθμό pit-stop.
Οι καιρικές συνθήκες τείνουν να είναι ήπιες, έτσι ώστε η θερμική υποβάθμιση να μην είναι ένα μεγάλο θέμα.
Η πιο προκλητική στροφή είναι η 3η: μία με πολλαπλά apex αριστερή στροφή που θυμίζει τη στροφή 8 της πίστας της Κωνσταντινούπολης.
Περίπου 1,7 χιλιόμετρα του γύρου των 5.848 μέτρων τρέχουν σε δρόμους ανοικτούς για το κοινό.
Ένας υψηλός βαθμός εξέλιξης της πίστας αναμένεται, καθώς η πίστα δεν χρησιμοποιείται ολοκληρωτικά εκτενώς.
Οι τρεις προσφερόμενοι τύποι ελαστικών:
Λευκό μεσαίο: μία σύνθεση χαμηλού εύρους εργασίας που είναι η πιο ευέλικτη από τις διαθέσιμες.
Κίτρινο μαλακό: μια σύνθεση υψηλού εύρους εργασίας με έμφαση στην απόδοση.
Κόκκινο supersoft: μια σύνθεση χαμηλού εύρους εργασίας που είναι γρήγορη, αλλά με περιορισμένη συνολική ζωή.
Τι έγινε πριν από ένα χρόνο:
Νικητής: Hamilton (one stop: ξεκίνησε στα supersoft, άλλαξε σε μαλακό στον 32ο γύρο).
Καλύτερη θέση για εναλλακτική στρατηγική: Perez, τρίτος (επίσης μία στάση, αλλά εκμεταλλεύτηκε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας να αλλάξει από supersoft σε μαλακό στον 12ο γύρο, στη συνέχεια έτρεξε 41 γύρους μέχρι το τέλος).
Σχεδόν όλοι οι οδηγοί σταμάτησαν μόνο μία φορά, με μόλις δύο οδηγούς να σταματάνε δύο φορές.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!