Λίγο πριν το qualifiyng ας δούμε λίγο τι περιμένουμε από το Slovakia Ring όπου και θα διεξαχθούν ο 3ος και ο 4ος αγώνας του πρωταθλήματος
Η πίστα
40 χιλιόμετρα έξω από την πρωτεύουσα Bratislava βρίσκεται το Automotodróm Slovakia Ring. Έχοντας ολοκληρωθεί η κατασκευή του μόλις το 2009 θεωρείται από τις πιο σύγχρονες πίστες του πρωταθλήματος. Αποτελείτε από 14 στροφές συνολικά με τις εφτά από αυτές να είναι δεξιόστροφες. Το ρεκόρ γύρου αγώνα ανήκει στον Gabrielle Tarquini όταν το 2015 ολοκλήρωσε τα 5.922 μέτρα σε 2m05.748s επιτυγχάνοντας μέση ωριαία ταχύτητα της τάξεως των 169,5 χιλιομέτρων με το Honda Civic του.
Νέα ομάδων
Η Citroen με τα 80kg έρμα που κουβαλάει από την επιτυχημένη περσινή χρονιά αλλά και την νίκη στον 2ο αγώνα στο Μαρόκο οι ίδιοι περιμένουν να δυσκολευτούν αρκετά στον αγώνα της Σλοβακίας. Μάλιστα είχαμε δηλώσεις του Muller που λίγο πολύ κατέκρινε τον τρόπο υπολογισμού του πρόσθετου βάρους στα αυτοκίνητα.
Αντίθετα στην LADA είναι πιο αισιόδοξοι με τον Tarquini να έχει καταφέρει να κατέβει κάτω από το 2.05 στο επίσημο test της Παρασκευής.
Στην Honda αισθάνονται αισιόδοξοι μετά και την νίκη της πρεμιέρας με αιχμή του δόρατος τον Huff.
Εξίσου αισιόδοξοι για τον αγώνα είναι και οι οδηγοί της Volvo που κατάφεραν να κάνουν το 1-2 στο FP1.
Ο 2ος αγώνας σην Σλοβακία σηματοδοτεί ένα τεράστιο milestone για τον Tom Coronel που θα εκκινήσει τον 250ο αγώνα του στο πρωτάθλημα την ίδια ώρα που ο James Thompson επανέρχεται στο τιμόνι ενός Chevrolet Cruze.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!