Η περισσότερη οδήγηση στα δοκιμαστικά της Παρασκευής έγινε στα ενδιάμεσα ελαστικά καθώς οι θερμοκρασίες πίστας μειωνόντουσαν σημαντικά.
Η βροχή τόσο στο πρώτο όσο και στο δεύτερο μέρος δοκιμών σήμερα σήμαινε ότι δεν ήταν δυνατόν οι ομάδες να ολοκληρώσουν πολύ ρεαλιστικά τρεξίματα. Μαζί με τον υγρό καιρό, υπήρχαν ισχυροί άνεμοι και κρύες συνθήκες που οδήγησαν τις θερμοκρασίες πίστας να είναι περίπου 20 βαθμούς λιγότερο από εκείνες που καταγράφηκαν χθες.
Ο Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli σχολίασε: “Κάτι σαν πλύσιμο… έτσι είναι το πώς μπορούμε να περιγράψουμε τη σημερινή ημέρα νομίζω! Η περισσότερη οδήγηση έγινε στα ενδιάμεσα σήμερα το απόγευμα, που είναι απίθανο να δούμε να χρησιμοποιηθούν στον αγώνα, αν και υπάρχει μια πιθανότητα ότι θα χρειαστούν και πάλι αύριο. Ενώ κανείς δεν έμαθε πραγματικά πολλά σήμερα, υπήρξε κάποιο τρέξιμο με τα slick το πρωί, και ήρθαμε κοντά στο σημείο διασταύρωσης, επιτρέποντας κάποια χρήσιμα στοιχεία να συγκεντρωθούν για το ενδιάμεσο. Αυτό σημαίνει ότι μια χρονιά γεμάτη από εκτεταμένες αλλαγές έχει ξεκινήσει με μια ακόμα πιο απρόβλεπτη εκκίνηση από το αναμενόμενο, το οποίο ανοίγει ακόμα περισσότερες μεταβλητές για το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου. Θα πρέπει να περιμένουμε λίγο περισσότερο τώρα για να ανακαλύψουμε την πραγματική επίδραση των κανονισμών των ελαστικών του 2016.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!