Ο οδηγός της Renault, Jolyon Palmer έδωσε συνέντευξη στο F1fan.gr, στην παρουσίαση του νέου χρωματισμού σχεδιασμού της R.S.16 στη Μελβούρνη την Τετάρτη. Αφότου τον συγχαρήκαμε για την εξασφάλιση της θέσης οδηγού αγώνων για τη σεζόν, προχωρήσαμε σε ερωτήσεις σχετικά με την «νέα» του ομάδα.
Λοιπόν, Albert Park σε λίγες ημέρες, μετά τις δοκιμές που έκανες κατά τη διάρκεια του χειμώνα στη Βαρκελώνη, σε ποια θέση νομίζεις ότι θα βρεθείς στα προκριματικά και τον αγώνα;
Είναι δύσκολο να πω, πιστεύω ότι θα ξέρουμε παραπάνω την Παρασκευή όταν θα οδηγήσουμε με τα ίδια ελαστικά, 22 αυτοκίνητα έξω, αλλά νομίζω θα καταλήξουμε κάπου στη μέση, θα είναι πολύ στενά, αλλά μπορεί να είναι οπουδήποτε μεταξύ έξω από το top10 μέχρι την τελευταία θέση, αλλά σίγουρα θα είναι στενά στο grid.
Το Q3 θα είναι ο στόχος ή είναι πολύ νωρίς να πούμε από τώρα;
Νομίζω πως το Q3 είναι πολύ μακρυά, ειδικά καθώς αυτό είναι ένα νέο μονοθέσιο. Δεν νομίζω να είμαστε στο top10 στην αρχή, αλλά αν προκριθούμε στο άνω μισό του grid, μετά είναι ο αγώνας, οτιδήποτε μπορεί να συμβεί, οι βαθμοί είναι ο στόχος.
Σε σύγκριση με τον team-mate σου, ο Kevin είχε μία πλήρη σεζόν, δύο χρόνια πριν, και εσύ είχες συμμετοχές σε πρώτες περιόδους δοκιμαστικών σε μερικά GP πέρυσι. Νομίζεις ότι ίσως θα έχεις κάποιο μειονέκτημα σε μερικούς αγώνες στους οποίους έχει οδηγήσει ενώ εσύ όχι; ή μήπως η δουλειά στον προσομοιωτή θα είναι αρκετή για σένα;
Νομίζω πως έχουμε αρκετό χρόνο πλέον στα δοκιμαστικα. Παράδειγμα σε αυτή τη πίστα έχει τρέξει και τερμάτισε 2ος που ήταν ένα σπουδαίο ντεμπούτο για αυτόν, ενώ εγώ δεν την έχω οδηγήσει, οπότε αρχικά ίσως έχει κάποιο πλεονέκτημα, αλλά έχουμε 4 ώρες δοκιμαστικών, είχα συνηθίσει σε μισή ώρα ή 40 λεπτά δοκιμαστικών στο GP2, οπότε σίγουρα θα είναι αρκετός χρόνος για να ανεβάσω ταχύτητα.
Είναι καλό για αυτόν που έχει τρέξει στην Formula1 στο παρελθόν, αλλά νοιώθω έτοιμος για αυτό και δε θέλω να χρησιμοποιήσω τίποτα δικαιολογίες.
Σχετικά με την εξαγορά της Lotus από τη Renault, έχεις δει κάποιες περιοχές – αν και μπορεί να είναι νωρίς ακόμα – όπου μπορείς να υποδείξεις ότι έχει γίνει κάποια βελτίωση, τουλάχιστον στην ατμόσφαιρα μέσα στην ομάδα;
Ναι, υπάρχει τεράστια διαφορά! Είναι κυριολεκτικά μέρα με τη νύχτα! Η ομάδα είναι ως επί το πλείστον η ίδια, οι περισσότεροι άνθρωποι εξακολουθούν να είναι εδώ, αλλά έχουμε νέες επενδύσεις, νέοι άνθρωποι έχουν έρθει επίσης, γνωρίζουν όλοι και έχουν την αίσθηση ότι ήρθε η Renault με μεγάλες επενδύσεις, μεγάλους πόρους, ενέργεια, έχουν μακρυπρόθεσμους στόχους, και όλοι στην πραγματικότητα αισθάνονται πολύ κινητοποιημένοι. Με την Lotus… στο τέλος… ήταν πολύ ήσυχα, και υπήρχε πολύ αβεβαιότητα, και ναι, η Renault ήρθε και ακόμα μετά την παρουσίαση, όλοι γνωρίζαν τι ακριβώς σημαίνει αυτό, και με τι θα έχουν να κάνουν, είναι ένας συναρπαστικός «αγώνας».
Είναι το νέο μονοθέσιο μία πραγματική βελτίωση; ή θα μπορούσες να πεις ότι είναι μία βελτίωση που βασίζεται στα παλαιότερα σχέδια της Lotus;
Είναι μία βελτίωση από το παλαιότερο μονοθέσιο της Lotus. Αυτό ακριβώς είναι. Δεν έχει κάτι το συγκλονιστικό, είναι μία εξέλιξη. Είναι καλύτερο σχεδόν σε κάθε τομέα κατά λίγο. Το καλό είναι ότι είναι μία καλή βάση και μπορούμε να βελτιώθουμε από εκεί και έπειτα.
Τέλος, μία ερώτηση για τον κινητήρα της Renault, που πέρυσι είχε κάποια θέματα. Πιστεύεις ότι όλα αυτά έχουν λυθεί κατά τη διάρκεια του χειμώνα;
Τα θέματα ήταν η αξιοπιστία και η απόδοση, και λίγο η οδηγησιμότητα. Η οδηγησημότητα τώρα είναι καλή, είμαι πραγματικά χαρούμενος με αυτό. Από την πλευρά της απόδοσης πιστεύω ότι έχουν κάνει ένα καλό βήμα. Πιστεύω πως ακόμα πιθανόν θα είμαστε ο τρίτος καλύτερος κινητήρας, νομίζω πως είναι πιο κοντά όλοι, αλλά είμαι σίγουρος, το ξέρω ότι έρχονται βελτιώσεις. Για την αξιοπιστία, ξέρουν ακριβώς που βρίσκονται τα προβλήματα. Είναι η Formula1, οι κινητήρες θέτονται υπό πολύ πίεση και είμαι σίγουρος πως θα υπάρχουν κάποια προβλήματα και πάλι, αλλά αντίστοιχα και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα θα έχουν προβλήματα. Οπότε υπάρχουν βελτιώσεις σε κάθε πλευρά, αλλά πιστεύω πως υπάρχουν πολλά στον ορίζοντα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!