Ο Καναδάς θα έχει τον ίδιο συνδιασμό ελαστικών, όπως το Μονακό – μαλακό και supersoft – αλλά είναι μια εντελώς διαφορετική πρόκληση. Η πίστα είναι πολύ πιο απαιτητική για τα ελαστικά από το Μονακό, το οποίο θα πρέπει να οδηγήσει σε μεγαλύτερο βαθμό φθοράς. Οι μεγαλύτερες δυνάμεις στα ελαστικά είναι επιμήκης (επιτάχυνση και φρενάρισμα) και όχι πλάγιες (στροφές) – και αυτοί είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τη φθορά στον Καναδά.
Η φύση της πίστας σημαίνει επίσης ότι υπάρχει μεγαλύτερη ευκαιρία για να χρησιμοποιήσει κάποιος τη στρατηγική ελαστικών για να κερδίσει θέση στη πίστα, με μια ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών να έχουν χρησιμοποιηθεί το προηγούμενο έτος. Αν και οι απαιτήσεις από τα ελαστικά δεν είναι ιδιαίτερα υψηλές, λόγω της χαμηλής πρόσφυσης, υπάρχουν ορισμένα μεγάλα kerbs που απαιτούν μια σκληρή δομή ελαστικού, και η πίστα είναι γνωστήό επίσης για τις απαιτήσεις της στα φρένα. Ο αβέβαιος καιρός είναι συχνά ένας παράγοντας στην ημι-μόνιμη πίστα, η οποία προσθέτει άλλο ένα στοιχείο στους απρόβλεπτους παράγοντες.
Ο Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, σχολιάζει: «Ο Καναδάς συχνά αποδεικνύεται ότι είναι ένας από τους καλύτερους αγώνες της σεζόν, με ένα σύνολο χαρακτηριστικών της πίστας να μην συναντούνται οπουδήποτε αλλού στη διάρκεια του έτους. Ως εκ τούτου, συχνά προκαλεί ορισμένες εκπλήξεις και είναι επίσης δυνατό να κερδίσει κάποιος από πιο πίσω στο grid, ειδικά αν χρησιμοποιήσει μια έξυπνη στρατηγική ελαστικών, ή αν βρέχει ή αν υπάρχει αυτοκίνητο ασφαλείας: το σύνολο των οποίων είναι πολύ πιθανό στο Μόντρεαλ.»
«Για άλλη μια φορά έχουμε ορίσει τα μαλακά και τα πολύ μαλακά ελαστικά: η supersoft σύνθεση έχει επανασχεδιαστεί πλήρως αυτό το έτος για να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη αντοχή κατά του graining. Με το δροσερό καιρό που βλέπουμε συχνά στο Μόντρεαλ, αυτή η αντίσταση κατά του graining, ειδικότερα, είναι κάτι που πρέπει να εκτιμηθεί από τις ομάδες.»
«Καθώς οτιδήποτε μπορεί να συμβεί στον Καναδά, η καλύτερη στρατηγική είναι πάντα αυτή που έχει ένα ορισμένο βαθμό ευελιξίας, που επιτρέπει στις ομάδες να αντιδράσουν στις μεταβαλλόμενες συνθήκες. Όπως είδαμε στο Μονακό, το διακύβευμα της στρατηγικής μπορεί να είναι πολύ υψηλό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!