Ο Lando Norris αποκάλυψε τη νέα, ασυνήθιστη προσέγγιση που υιοθέτησε για τις κατατακτήριες, κάτι που τον βοήθησε να πάρει μετά από καιρό pole position, ενόψει και του αποψινού Μεξικάνικου GP.
Αντλώντας αισιοδοξία και σιγουριά απ’ τους γύρους του στα δοκιμαστικά της Παρασκευής, ο Norris είχε στις χθεσινές κατατακτήριες ένα σαφές πλεονέκτημα ρυθμού στο Autodromo Hermanos Rodriguez, όπου και πήρε ακόμα μια pole φέτος.
Μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος απ’ τον teammate του, Oscar Piastri, ήταν ο Βρετανός στο Q1 και Q2, με τη διαφορά αυτή να εκτοξεύεται σε 8 δέκαδα στο Q3, με αποτέλεσμα ο Αυστραλός να κάνει μόλις τον 8ο χρόνο και να ξεκινά σήμερα 7ος, μετά και την ποινή πέντε θέσεων που είχε από το Austin ο Carlos Sainz.
Ωστόσο, ο Norris παρέμεινε στο σκοτάδι για τον ρυθμό που είχε στο Q3, μην γνωρίζοντας το πώς ακριβώς είχε κινηθεί στην πίστα. Και αυτό φάνηκε απ’ τη συζήτηση που είχε με τον μηχανικό αγώνα του, Will Joseph, στο teamradio μετά το τέλος του Q3 χθες.
Ο Norris επιβεβαίωσε πως πρόκειται για μια συνειδητή στρατηγική αυτό που κάνει, και αποτελεί φρέσκια προσέγγιση στις κατατακτήριες για τον ίδιο, την οποία υιοθέτηε ώστε να μην απασχολείται εμμονικά με τα delta, κάτι που θα μπορούσε να τον οδηγήσει σε επιζήμια λάθη.
“Όπως είπα στο radio στον Will και τον Jarv (Andrew Jarvis, μηχανικός επιδόσεων του οδηγού), όσο λιγότερα ξέρω, τόσο καλύτερα τα πάω στις κατατακτήριές μου. Ήταν μια από αυτές τις στιγμές”.
“Δεν έχω την απεικόνιση των delta από το Μονακό και μετά, δεν τα χρησιμοποιώ στις κατατακτήριες. Ποιος ξέρει εάν αυτό με έχει βοηθήσει ή όχι;”.
“Θεωρώ πως, όταν δεν έχει αυτή την πληροφορία, πιέζω ούτως ή άλλως, ανεξάρτητα από το πώς ξεκίνησε ο γύρος μου, ανεξάρτητα από το πέρασμά μου από κάθε στροφή. Εκτιμώ πως οφείλεται στο ότι δεν έχω σημείο αναφοράς όλου του γύρου και έτσι απλά προσπαθώ, τυφλά, να παίρνω το μέγιστο από κάθε στροφή”.
“Εναλλακτικά, μερικές φορές κοιτούσα τα delta υπερβολικά και αυτό ποτέ δεν κάνει πολύ καλό. Είναι καλό επειδή συνήθως όταν πάει καλά αυτή η επιλογή, όπως σήμερα, είναι μια ευχάριστη έκπληξη, όταν κάνεις έναν τόσο καλό γύρο σαν αυτό”.
Our pole sitter 🤩#McLaren | #MexicoGP 🇲🇽 pic.twitter.com/kLB0XzK0Mw
— McLaren (@McLarenF1) October 25, 2025
Η τελευταία προσπάθεια του Βρετανού στο Q3 είδε τον Norris να βρίσκει 6 δέκατα του δευτερολέπτου απ’ το προηγούμενο πέρασμά του, διαφορά επαρκής ώστε να υπερπηδήσει το εμπόδιο του Charles Leclerc και να του κλέψει την pole, ένα επίτευγμα που ακόμα δεν μπορεί ο οδηγός να εξηγήσει πλήρως.
“Αυτό είναι που με μπερδεύει”, παραδέχτηκε ο οδηγός της McLaren. “Θέλω να πω, ήταν προφανώς ένας απίστευτος γύρος. Καθυστερούσα το φρενάρισμα όσο περισσότερο γινόταν παντού. Πίεσα στις γρήγορες καμπές λίγο παραπανω, και ούτω καθεξής”.
“Αλλά δεν έχω το delta στο τιμόνι μου, άρα δεν γνωρίζω εάν κέρδιζα, εάν έχανα χρόνο, εάν ήταν ένας καλός ή κακός γύρος. Υπήρχαν μερικά σημεία που θεώρησα ότι έκανα λάθος σε μια επαφή ή δεν πήρα τη βέλτιστη δυνατή έξοδο, όπως τη Στροφή 6, αλλά στον υπόλοιπο γύρο η αίσθηση ήταν αρκετά καλή”.
Τέλος, ο Norris εξέφρασε την ικανοποίησή του που βρήκε μια ισορροπία στο στήσιμο της MCL39 του, κάτι που του επέτρεψε στο τέλος να πάρει μέρος της εμπιστοσύνης που είχε στο μονοθέσιο στο GP του Μονακό.
“Ήταν ένας απ’ τους γύρους που όλα κόλλησαν μεταξύ τους στο πώς νιώθω το μονοθέσιο. Ήρθε πολύ φυσικά, και ήταν παρόμοιος με τον γύρο μου στο Μονακό. Είναι ένα ωραίο αίσθημα επειδή είχα καιρό να το βιώσω. Δεν συμβαίνει πολύ συχνά φέτος να παίρνω αυτή την αίσθηση απ’ το μονοθέσιο, παρόλο που είναι τόσο γρήγορο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!








