Ο Max Verstappen ανέκαμψε από τον χαμένο χρόνο αφού δεν συμμετείχε στην 1η περίοδο δοκιμών, ανεβαίνοντας στη κορυφή για τη δεύτερη ώρα της ημέρας.
Ο Ολλανδός ηγήθηκε της δεύτερης περιόδου δοκιμών για το Grand Prix της Πόλης του Μεξικού, μπροστά από τους Charles Leclerc και Kimi Antonelli, ενώ ο πρωτοπόρος του τίτλου, Oscar Piastri, έμεινε πίσω στην κατάταξη.
Ένα πρώιμο δράμα για τον Antonelli είδε το αυτοκίνητο του νεαρού Ιταλού να μπαίνει σε κατάσταση ασφαλείας στις πρώτες στιγμές της περιόδου. Παραμένοντας στην πίστα, κατάφερε να επιλύσει προσωρινά το πρόβλημα και συνέχισε με πλήρη ρυθμό για άλλη μια φορά. Το έκανε αυτό καθώς η Aston Martin ολοκλήρωσε μια σειρά από γύρους εγκατάστασης, με σετ μαλακών ελαστικών.
Μεγάλο μέρος των υπολοίπων συμμετεχόντων φορούσε μεσαία ελαστικά, με τον Leclerc να είναι ο ταχύτερος με χρόνο 1:18.669.
Στη McLaren, ο Lando Norris ανέφερε αστοχίες με την ανάφλεξη καυσίμου, ειδικά στην έξοδο από τις στροφές, αλλά όπως και ο Antonelli, παρέμεινε και αυτός στην πίστα.
Το πρόβλημα στη Mercedes δεν είχε λυθεί πλήρως και ο Antonelli τελικά επέστρεψε στο γκαράζ όπου η ομάδα εξέτασε πιο προσεκτικά κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα. Ενώ συνέβαινε αυτό, ο George Russell είχε μια άγρια υπερστροφή στη στροφή 10 με την άλλη Mercedes, η οποία τον ανάγκασε να μπει στην περιοχή απορροής.
Η πίστα παρέμεινε σκονισμένη. καλύτερα από ό,τι ήταν την πρώτη ώρα των δοκιμαστικών νωρίτερα μέσα στην ημέρα, αλλά παρέμενε μια έντονη διαφορά μεταξύ της αγωνιστικής γραμμής εκτός. Αυτό αποδείχθηκε από τους χρόνους που σημειώθηκαν, με τον Charles Leclerc να σημειώνει 1:18.353 δευτερόλεπτα, λίγο πάνω από τρία δέκατα μπροστά από τον Lando Norris. Αυτοί οι χρόνοι σημειώθηκαν με μεσαία ελαστικά.
Η καθυστέρηση του Antonelli διήρκεσε περίπου 10 λεπτά πριν επιστρέψει στην πίστα με άφθονο χρόνο διαθέσιμο.
Ο Alex Albon είχε μια έντονη στιγμή βγαίνοντας από την τελευταία στροφή, με το πίσω μέρος της Williams του να βγαίνει έξω και να χτυπάει ελαφρά τον τοίχο με τον αριστερά-πίσω τροχό του.
Λίγο αργότερα, όλοι στράφηκαν στις προσομοιώσεις των κατατακτήριων. Ο Leclerc είχε μετακινήσει τον δείκτη στα 1:17.545 δευτερόλεπτα πριν ξεκινήσουν οι δοκιμές με μαλακά ελαστικά και χαμηλή φορτίου καυσίμου.
Ένας αργός αρχικός γύρος είδε τον Oscar Piastri να κάνει μόλις 1:18δ με τον Norris να σημειώνει παρόμοιο χρόνο όταν πέρασε τη γραμμή τερματισμού λίγο αργότερα.
Ο Max Verstappen είχε ισχυρή απόδοση παρά τις συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, σημειώνοντας 1:17.392 δευτερόλεπτα για να πάει ταχύτερος.
Ο Lewis Hamilton έκανε ένα λάθος στον γρήγορο γύρο του, χάνοντας περίπου έξι δευτερόλεπτα στο συγκρότημα του σταδίου, καθώς παρέμεινε πίσω στην 15η θέση. Με μια άλλη προσπάθεια σημείωσε τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο.
Ο Norris είχε επίσης βελτιωθεί, με τον καλύτερο χρόνο του στα 1:17.643 δευτερόλεπτα, αν και αυτός ήταν ακόμα 0,251 δευτερόλεπτα μακριά από τον χρόνο που σημείωσε ο Verstappen.
Στην άλλη Red Bull, ο Yuki Tsunoda έστειλε μήνυμα στην ομάδα ενημερώνοντας ότι είχε χτυπήσει το kerb στη στροφή 2. Ο Ιάπωνας οδηγός είχε πατήσει περισσότερο στο ψηλό kerb από ό,τι ήθελε, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο του να έχει επαφή.
Μετά την αναταραχή στα μέσα της περιόδου, οι ομάδες επέστρεψαν στα μακροπρόθεσμα προγράμματά τους.
Αυτό άφησε τον Verstappen ταχύτερο από τον Leclerc, ο οποίος ήταν 0,153 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ολλανδό, και στη συνέχεια τους Antonelli και Norris, για να έχουμε τέσσερις διαφορετικούς κατασκευαστές στις τέσσερις πρώτες θέσεις.
Στο τελευταίο μέρος της περιόδου, χρησιμοποιήθηκαν διάφορα ελαστικά. Ο Verstappen φορούσε μεσαία, ενώ άλλοι φορούσαν μαλακά, με τη McLaren μεταξύ αυτών να φοράει ελαστικά με κόκκινο τοίχωμα.
Η περίοδος τελείωσε με τον Verstappen ταχύτερο από τους Leclerc, Antonelli, Norris και Hamilton στην πρώτη πεντάδα, όλοι καλυμμένοι με μόλις τρία δέκατα διαφορά.
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Piastri, ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο αργός, μόλις 12ος ταχύτερος, αφού δεν μπόρεσε να βελτιώσει την αρχική του προσπάθεια σε έναν γύρο. ψΥπάρχει ελπίδα, δυνατός ρυθμός σε μεγάλες αποστάσεις από τη McLaren, αν και ο Verstappen φαίνεται και πάλι ισχυρός διεκδικητής ενόψει του αγώνα της Κυριακής.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!









