Χωρίς επιπλέον όπλα στη φαρέτρα τους θα πρέπει οι Oscar Piastri και Lando Norris να αμυνθούν στην αντεπίθεση του Max Verstappen στα εναπομείναντα 5 GP, με τη McLaren να μην αναμένεται να φέρει νέες αναβαθμίσεις.
Το τρίτο του GP στις 4 τελευταίες περιστάσεις κέρδισε ο Max Verstappen πριν λίγες ημέρες στο Austin, ενώ και με την πρώτη του θέση στο Sprint, πήρε το μέγιστο της συγκομιδής βαθμών. Μάλιστα, ήταν ένα Sprint με μηδέν βαθμούς ενεργητικό για τη McLaren, μιας και αμφότεροι οι οδηγοί της τέθηκαν εκτός μάχης λόγω επαφής στην πρώτη στροφή της εκκίνησης.
Έτσι, ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής βρίσκεται στη θέση να θεωρείται ενεργά ξανά διεκδικητής του τίτλου με σοβαρές πιθανότητες, μιας και πλέον υπολείπεται μόλις 40 βαθμών απ’ την κορυφή, με 5 αγώνες (και δύο ακόμα Sprint) να απομένουν. Ανάμεσα στους Piastri και Verstappen βρίσκεται ο Lando Norris, 14 βαθμούς πίσω απ’ τον Αυστραλό.
Μετά από μια αδιαμφισβήτητη νίκη για τον Ολλανδό στο Austin, η RB21 πλέον δείχνει να είναι αυτή το ταχύτερο μονοθέσιο του grid, κάτι που συνιστά μια εξαιρετική ανάκαμψη από την καλοκαιρινή διακοπή ως και σήμερα για την ομάδα του Milton Keynes.
Από πλευράς εξαρτημάτων και εξέλιξης, η μάχη του 2025 έχει πλέον ολοκληρωθεί, με τη McLaren να έχει κλείσει νωρίτερα αυτό το κεφάλαιο από τις Mercedes και Red Bull. Πλέον, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως Piastri και Norris δεν θα έχουν να ελπίζουν σε τέτοιου είδους βοήθεια μέχρι το τέλος της σεζόν, κάτι που επιβεβαίωσε και ο Andrea Stella.
“Όσον αφορά νέες αναβαθμίσεις, νέα εξαρτήματα, αυτό δεν πρόκειται να συμβεί για το υπόλοιπο της σεζόν”, δήλωσε το βράδυ της Κυριακής στο Austin ο Ιταλός.
Ωστόσο, για τον επικεφαλής της papaya, το Austin είχε κάποια αρκετά θετικά σημάδια. Αν και ο Piastri έδειξε να δυσκολεύεται πολύ από την 5η θέση του, ο Norris είχε ρυθμό αγώνα αρκετά πιο ανταγωνιστικό, εν πολλοίς ίδιο με αυτό του Verstappen.
Ωστόσο, μέρος της τελικής εικόνας της δυναμικής επηρεάστηκε απ’ το ότι ο Βρετανός πέρασε μεγάλο μέρος του αγώνα κολλημένος πισώ από τον διαχύτη της SF-25 του Charles Leclerc, με τους πρώτους γύρους που ο Μονεγάσκος είχε εκκινήσει με τη μαλακή γόμα να είναι καθοριστικοί.
“Αναφορικά με το πώς κυμαίνεται η απόδοσή μας, ο αγώνας ήταν σχετικά μια ανακούφιση και επιβεβαίωση για εμάς, επειδή θεωρώ πως, εάν δεν είχαμε να παλέψουμε με τον Charles, κάτι που σίγουρα ήταν διασκεδαστικό, ο Lando είχε τον ρυθμό να κερδίσει σήμερα”, σχολίασε ακράδαντα ο Stella.
“Προφανώς, πρέπει να κερδίσεις τη θέση στην πίστα, το οποίο με τον Max ποτέ δεν είναι εύκολο. Και με τις στρατηγικές του ενός pitstop, δεν θα είχαμε απαραίτητα πολλές ευκαιρίες από πλευρές στρατηγικής. Όσον αφορά την απόδοση, όμως, θεωρώ πως είδαμε ότι ο ρυθμός μας ήταν επαρκής για να διεκδικήσουμε τη νίκη”.
Photobomb chaos from Mexico ’24 😅#McLaren | #MexicoGP 🇲🇽 pic.twitter.com/5BiXmTBtDD
— McLaren (@McLarenF1) October 22, 2025
Με μηδέν δεδομένα από ρυθμό αγώνα για τη McLaren, ελέω και της διπλής εγκατάλειψης των μονοθεσίων της στο Sprint, το στήσιμο της MCL39 σίγουρα επηρεάστηκε στις εργασίες προετοιμασίας που έγιναν το Σάββατο, μετά το Sprint και πριν τις κατατακτήριες.
“Το γεγονός ότι δεν τρέξαμε στο Sprint μας έφερε σε κάπως μειονεκτική θέση από πλευράς στησίματος. Εκ των υστέρων, μπορούμε να δούμε ήδη πως υπήρχε περισσότερος ρυθμός απ’ ότι μπορέσαμε να βρούμε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!