Με την Audi να προετοιμάζεται να βάλει και επισήμως το όνομά της στο grid του χρόνου, η ομάδα συνεχίζει το σερί προσλήψεων από άλλους οργανισμούς. Επόμενος στόχος της ήταν ο βασικός μηχανικός του Max Verstappen!
Ο Matt Caller, επί πολλά έτη επικεφαλής μηχανικός του Verstappen στη Red Bull, αναμένεαι να λάβει ρόλο στην ομάδα της Audi από τα τέλη του 2025 κι ύστερα.
Πρόκειται για ένα κρίσιμο όνομα που καταφέρνει να προσελκύσει η γερμανική ομάδα, κάτι που φέτος έχει πετύχει σε αρκετές περιπτώσεις, λίγο πριν το όνομα Sauber σβηστεί για να μπει το Audi.
Η προσέλκυση του Caller έρχεται να προστεθεί σε ένα αρκετά επιθετικό και φιλόδοξο σερί υπογραφών καίριων στελεχών από αρκετές υψηλού προφίλ ομάδες. Χαρακτηριστικά, η υπογραφή του Caller έρχεται λίγο μετά απ’ αυτές των Wolf Zimmermann και Lars Schmidt, αμφότεροι μηχανικοί στη Ferrari.
Οι δυο τους, αναμένεται να βρουν στο νέο τους σπίτι έναν παλιό γνώριμο και συγκεκριμένα τον Mattia Binotto, πρώην επικεφαλής της Scuderia, που πλέον κατέχει τον ρόλο του COO & CTO.
Ο Caller έγινε μέλος των Κόκκινων Ταύρων το 2015, κατόπιν πρότερης πορείας στη Formula 2 και την Rodin Carlin. Εκκινώντας ως Νο.2 μηχανικός, ανέβηκε σταθερά τις βαθμίδες της ιεραρχίας, κερδίζοντας τον τίτλο του επικεφαλής μηχανικού το 2022, γεγονός που συνέπεσε με την περίοδο κυριαρχίας της Red Bull στην υβριδική εποχή.
Η άποψη που επικρατεί στα paddock για τον Caller είναι αυτή ενός επαγγελματία με τεράστια ακρίβεια στο πώς προσεγγίζει τη δουλειά του, παίζοντας σημαντικό ρόλο και στις επιτυχίες του οργανισμού του Milton Keynes την περίοδο 2022-2025.
Simply ✨ cinematic ✨#F1 || #USGP 🇺🇸 pic.twitter.com/gpR9J4nVdp
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) October 12, 2025
Η ειδίκευσή του στις διαδικασίες εντός των γκαράζ, στην εκτέλεση του στησίματος ενός μονοθεσίου αλλά και τον συντονισμό ομάδας, τον κατέστηκαν βασική φιγούρα στις εμφανίσεις ρεκόρ που πέτυχαν Verstappen-Red Bull κατά τα προηγούμενα έτη.
Αν και ο ακριβής του ρόλο στη νέα του ομάδα δεν είναι σαφής, το λογικό είναι πως θα του ανατεθεί κάποιο ανώτερο πόστο απ’ το τωρινό του. Εν δυνάμει, θα μπορούσε να τεθεί επικεφαλής των ευρύτερων μηχανολογικών ή λειτουργικών ευθυνών εντός της ομάδας.
Την ώρα που το νέο αυτό αποτελεί ένα ασφαλώς θετικό νέο για τη νεότευκτη ομάδα, εξακολουθεί να αποτελεί καμπανάκι για τη Red Bull και σοβαρό ζήτημα. Μέσα στη χρονιά, η ομάδα έχει αιμορραγήσει από προσωπικό σε σημαντικά πόστα που αποχωρεί. Χαρακτηριστικότερες είναι οι περιπτώσεις των Jonathan Wheatley και Lee Stevenson, με αμφότερους να συμφωνούν με την Audi.
Το τελευταίο επιδεικνύει ένα διαρκώς και αυξανόμενο πρόβλημα για τη Red Bull, που δυσκολεύεται να διατηρήσει τα κορυφαία ταλέντα στις τάξεις της, εν μέσω της επεκτεινόμενης επιρροής της Audi στο άθλημα αλλά και της καθόδου ενός ακόμα γίγαντα, της Cadillac.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!