Ο Isack Hadjar φέρεται να προωθείται για τη δεύτερη θέση στη Red Bull το 2026, σύμφωνα με δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών.
Ο 20χρονος δείχνει έτοιμος να ανταμειφθεί για τις εξέχουσες εμφανίσεις του με τη Racing Bulls, στην πρώτη του μόλις χρονιά στο άθλημα, σύμφωνα και με ρεπορτάζ του γερμανικού Auto Motor und Sport.
Ο Hadjar βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 9η θέση του Πρωταθλήματος Οδηγών με 38 βαθμούς, 26 περισσότερους από τη συγκομιδή του Yuki Tsunoda.
Για τον Ιάπωνα, οι 9 απ’ τους μόλις 12 βαθμούς φέτος έχουν έρθει οδηγώντας την RB21. Απ’ όταν κλείθηκε να αντικαταστήσει τον Liam Lawson, στη Suzuka, ο Tsunoda δεν έχει δείξει σε κάποιο σημείο ικανός να “δαμάσει” ένα μονοθέσιο με αρκετά προβλήματα ισορροπίας.
Οι μετοχές του Hadjar στο χρηματιστήριο οδηγών κάνουν συνεχώς limit up μέσα στη σεζόν, με απόγειο μέχρι στιγμής το βάθρο του στο Zandvoort, μετά από μια αξιέπαινη εμφάνιση, άκρως ανταγωνιστική προς τον ρυθμό που είχε μάλιστα ο Max Verstappen εκεί.
Τέτοιοι αγώνες είναι και αυτοί που έχουν οδηγήσει στο αναπόφευκτο: να υπάρχουν διακρώς ψίθυροι που να μιλούν για προαγωγή του Γάλλου στη Red Bull από του χρόνου.
Πλέον, αυτό δείχνει πως μάλλον δεν θα είναι μόνο φήμη, και ο Hadjar βρίσκεται αρκετά κοντά σε κάτι τέτοιο. Μάλιστα, η Red Bull, που από του χρόνου μπαίνει σε ένα εντελώς νέο κεφάλαιο, που θα συνεργάζεται με τη Ford στην παραγωγή μονάδων ισχύος, δείχνει έτοινη να αναβαθμίσει τον 20χρόνο.
Sooo… what was everyone doing this time two weeks ago? 🤔#F1 #VCARB pic.twitter.com/2Rom4xP14Y
— Visa Cash App Racing Bulls F1 Team (@visacashapprb) September 14, 2025
Μια τέτοια κίνηση, θα άφηνε ένα κενό στη Racing Bulls. Αυτός που δείχνει σε πιο πλεονεκτική θέση να το γεμίσει δείχνει να είναι ο Arvid Lindblad, νεαρός οδηγός της ακαδημίας της Red Bull που αυτή τη στιγμή τρέχει στη Formula 2 με την Campos Racing.
Ο Βρετανός, έχει πετύχει δύο νίκες στη F2 φέτος, και βρίσκεται στην 7η θέση της κατάταξης, έχει εξασφαλίσει και τη Super Licence της FIA, κατόπιν μάλιστα ειδικού αιτήματος που είχε καταθέσει η Red Bull, μιας και είναι μόλις 17, μικρότερος απ’ το ηλικιακό όριο των 18 ετών που ορίζουν οι κανονισμοί.
Μέχρι στιγμής, ο Lindblad έχει πάρει μια γεύση από επίπεδο F1, έχοντας συμμετοχή στο FP1 του Βρετανικού GP, στο Silverstone, με τη Racing Bulls.
Αυτά τα νέα, εάν εν τέλει επιβεβαιωθούν και με τη βούλα, αφήνουν εκτός F1 τον Tsunoda. Επίσης, έρχονται σε αντίθεση με όσα έχουν δηλώσει Helmut Marko και Laurent Mekkies, πως δηλαδή ο Ιάπωνας έχει πίστωση χρόνου μέχρι τα τελευταία στάδια της σεζόν, για να δείξει ότι μπορεί να διατηρήσει τη θέση.
Όμως, ο Marko έχει αναφερθεί και με ιδιαίτερα θετικά λόγια και για το πρόσωπο του Hadjar, τονίζοντας πως είναι ένα “γρήγορο παιδί”, που “έχει σίγουρα την ψυχική δύναμη να τα βάλει με τον Verstappen”.
Τα νέα από το μέτωπο αυτό αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον, και πιθανώς, πολύ σύντομα!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!