Ο επικεφαλής της Scuderia, Fred Vasseur, επιβεβαίωσε πως δεν αναμένονται περαιτέρω αναβαθμίσεις στην SF-25, με την ομάδα του να στρέφει εξ’ ολοκλήρου την προσοχή της στη νέα σεζόν και την αλλαγή κανονισμών.
Η ιταλική ομάδα ήρθε το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Spa με μια πολυαναμενόμενη αναβάθμιση, με την SF-25 να έχει διαφορετική πίσω ανάρτηση. Με τη Scuderia να την έχει εν μέρει δοκιμάσει και στο Mugello, σε ημέρα γυρισμάτων, η απόφαση πάρθηκε να χρησιμοποιηθεί κανονικά το νέο εξάρτημα στον αγώνα της Κυριακής αλλά και για όλο το τριήμερο στο Βέλγιο.
Και οι δύο οδηγοί της ομάδας, ωστόσο, κατεύνασαν τις προσδοκίες για την αναβάθμιση αυτή, τονίζοντας όπου σταθούν κι όπου βρεθούν πως δεν επρόκειτο για κάποια ριζική αλλαγή στο ρυθμό του μονοθεσίου.
Αυτό φάνηκε και στην πράξη στο Spa. Μπορεί ο Charles Leclerc να ανέβηκε στο βάθρο, κρατώντας πίσω του τον Max Verstappen, ωστόσο τερμάτισε 20 δευτερόλεπτα πίσω από την πρώτη McLaren, αυτή του Oscar Piastri.
Μπορεί ο Μονεγάσκος να δήλωσε στις αρχές του Βελγικού GP ότι νιώθει πως οδηγεί πολύ κοντά στο ταβάνι του πακέτου του, όμως ο Vasseur εκτιμά πως υπάρχουν κι άλλη κέρδη να βρεθούν απ’ την SF-25. Ο Γάλλος εστίασε στο ότι οι ομάδες, ελέω και Sprint format στο Βέλγιο, είχαν μόλις μια ώρα στη διάθεσή του να στήσουν τα πακέτα τους, κάτι που ενδεχομένως να μην οδήγησε σε βέλτιστες επιλογές για πολλά γκαράζ.
“Θεωρώ πως πρέπει να βελτιστοποιήσουμε την κατάσταση (με τη νέα ανάρτηση)”, ανέφερε ο Vasseur σε media μετά το τέλος του αγώνα.
“Ποτέ δεν είναι εύκολο να φέρνεις αναβαθμίσεις σε αγώνα με Sprint, ωστόσο δεν θέλαμε να περιμένουμε μέχρι την Ουγγαρία. Είναι αλήθεια πως, με το format αυτού του Σαββατοκύριακου, το γεγονός πως δεν τρέξαμε μεγάλα stint την Παρασκευή, δεν μας βοήθησε να πάρουμε σωστά σημεία αναφοράς”.
“Εν τέλει, όμως, θεωρώ πως κάναμε τη σωστή επιλογή, επειδή ήταν μια καλή προετοιμασία ενόψει του επόμενου αγώνα. Θα προσπαθήσουμε να βάλουμε μαζί όλα τα κομμάτια του παζλ νωρίτερα πριν τον επόμενο αγώνα, ώστε να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί”.
Spa gave us rain and sunshine this weekend 🌦️ pic.twitter.com/5J52RqvBZj
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) July 28, 2025
Ο Leclerc, έχει αναφέρει πως στόχος της νέας ανάρτησης ήταν να χαμηλώσει το ύψος στο οποίο μπορεί να κινείται αποτελεσματικά το μονοθέσιο, κάτι που θα φέρει περισσότερα οφέλη στις αργές στροφές για την SF-25.
Θεωρητικά, στο προσεχές Hungaroring η Ferrari θα μπορούσε στο μέγιστο να εκμεταλλευτεί αυτά τα οφέλη, χάρη και στη χάραξη της πίστας. Ωστόσο, ο Vasseur προειδοποίηση πως και στα αργά τμήματα του Spa, το μονοθέσιό τους δεν ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό.
“Ας δούμε την επόμενη εβδομάδα πώς θα είναι τα πράγματα. Δεν ήμασταν τόσο καλοί στις αργές στροφές αυτό το Σαββατοκύριακο (στο Βέλγιο)”, σχολίασε σχετικά ο επικεφαλής της Scuderia.
“Έχουμε μπροστά μας βελτιώσεις να κάνουμε. Αλλά είμαι αρκετά αισιόδοξος πως όσες δουλειές βγήκαν από αυτό τον αγώνα, θα αποδώσουν την επόμενη εβδομάδα”.
Τέλος, με το 2026 να φέρνει σωρεία αλλαγών στους τεχνικούς κανονισμούς, ο Vasseur παραδέχτηκε πως οι αδυναμίες της SF-25 θα παραμείνουν μέχρι και το τέλος της χρονιάς.
Όταν ρωτήθηκε για το εάν ο οργανισμός αναμένεται να φέρει στο μονοθέσιο επιπλέον αλλαγές μέχρι τον Δεκέμβριο, ο Γάλλος απάντησε: “Θεωρώ πως όλες οι ομάδες είμαστε στην ίδια κατάσταση”.
“Όσο πιο κοντά πας προς το τέλος της σεζόν, τόσο περισσότερη προσήλωση δίνεις στην επόμενη χρονιά”.
“Σίγουρα, θα φέρουμε κάποιες μικρές αλλαγές μέχρι τέλους, κυρίως γύρω από ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σε κάποιες πίστες ή λόγω καιρού. Όμως δεν θα φέρουμε άλλο μεγάλο πακέτο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!