Ο Lewis Hamilton αποκάλυψε πως ήταν αναγκασμένος να έχει το μυαλό του συνεχώς στα φρένα της Ferrari του σε μεγάλο μέρος του αγώνα στο Red Bull Ring.
Ο Hamilton τερμάτισε τέταρτος πίσω από τον νικητή του αγώνα Lando Norris, με τον Oscar Piastri δεύτερο και τον Charles Leclerc να είναι η Ferrari που αντίκρισε πρώτη την σημαία τερματισμού και ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Ο Βρετανός τερμάτισε των αγώνα των 70 γύρων με διαφορά μεγαλύτερη των εννέα δευτερολέπτων από τον team-mate του, διατηρώντας τη θέση στην οποία είχε τερματίσει στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου.
Για να το πετύχει αυτό, αναγκάστηκε να δώσει μάχη τροχό με τροχό με τον George Russell στα πρώτα στάδια του αγώνα για να κρατήσει τη θέση του, καθώς ο πρώην team-mate του στη Mercedes έκανε συνεχείς επιθέσεις στον Βρετανό.
“Σπουδαία εκκίνηση, και είχα μια σπουδαία μάχη με τον George από τη στροφή 1 μέχρι τη στροφή 6, και κατάφερα να κρατηθώ στην εξωτερική, κάτι που είναι φοβερό”, δήλωσε ο Hamilton στα μέσα ενημέρωσης, μετά το τέλος της χθεσινής δράσης.
“Μετά από αυτό, το αυτοκίνητο δεν ήταν τόσο άσχημο στην οδήγηση. Κατάφερα να κρατηθώ για ένα δευτερόλεπτο, αλλά στη συνέχεια δυσκολεύτηκα πολύ με την ισορροπία. Έχουμε προβλήματα με τα φρένα οπότε πρέπει να διαχειριστούμε την κατάσταση των φρένων από πολύ νωρίς, κάτι που σίγουρα σου κοστίζει λίγο χρόνο. Αυτό είναι κάτι που πιέζω πολύ να διορθωθεί, γιατί δεν είναι καλό.
“Στη συνέχεια, απλά δεν υπήρχε ισορροπία. Πραγματικά δυσκολευόμουν αρκετά μόνο με την ισορροπία”.
Η Ferrari παρουσίασε ένα αναβαθμισμένο πάτωμα στο Grand Prix της Αυστρίας, με αναθεωρημένους φράχτες, άκρη και αμάξωμα.
Είναι μια αναβάθμιση που η ομάδα δήλωσε ότι έχει ως στόχο να προσφέρει «ένα συνολικό κέρδος φορτίου σε όλο το εύρος λειτουργίας του μονοθεσίου», σύμφωνα με τη λίστα υποβολών της FIA για την παρουσίαση του μονοθεσίου.
Στην πραγματικότητα, ο Hamilton υπέδειξε ότι δεν πρόσθεσε τίποτα από άποψη χρόνου κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά είχε άλλα οφέλη.
Η αναβάθμιση ήταν αρκετά μικρή, οπότε δεν ξέραμε πραγματικά… δεν ανέφεραν καν διαφορές στο χρόνο εξαιτίας αυτού, επειδή ήταν τόσο μικρός”, δήλωσε ο επτάκις πρωταθλητής.
“Υπήρχε μεγαλύτερο αποτέλεσμα από την τοποθέτηση του δαπέδου, οπότε αυτό είναι πραγματικά θετικό- είναι πραγματικά σπουδαίο να βλέπουμε την ομάδα να φέρνει την αναβάθμιση και να μας πάει μπροστά. Το ότι ήμασταν η δεύτερη ταχύτερη [ομάδα] αυτό το Σαββατοκύριακο, το ότι πήραμε την τέταρτη θέση είναι πραγματικά θετικό, οπότε υπάρχουν πολλά καλά πράγματα που μπορούμε να πάρουμε από το Σαββατοκύριακο και υπάρχουν πολλοί τομείς στους οποίους πρέπει να επικεντρωθούμε».
Μια διαφορετική προσέγγιση στο Red Bull Ring είδε τον Hamilton να υιοθετεί ένα στήσιμο στο μονοθέσιό του πιο κοντά σε αυτό του team-mate, φέρνοντας σε γενικές γραμμές θετικά αποτελέσματα.
Αν κα για ακόμα μια φορά τερμάτισε πίσω από τον Μονεγάσκο οδηγό, ο 40χρονος αισθάνθηκε ότι κέρδισε καθώς συνεχίζει να εξοικειώνεται με την SF-25.
“Οδηγεί ένα αυτοκίνητο με μεγάλα επίπεδα υπερστροφής”, εξήγησε ο Hamilton για το οδηγικό στυλ του Leclerc.
“Με κάποιο τρόπο γλιστράει στα πίσω και δεν έχει υποβάθμιση. Όταν εγώ γλιστράω στα πίσω, έχω μεγάλη φθορά. Υποθέτω ότι πήρε μερικά χρόνια στον Carlos [Sainz] για να το συνηθίσει. Εγώ δεν θέλω να το κάνω αυτό! Νομίζω ότι βελτιώνομαι… Ήμουν πολύ πιο κοντά στις κατατακτήριες, δεν είχα τον ρυθμό στον αγώνα”.
Με την τρίτη και την τέταρτη θέση της Ferrari στο Grand Prix της Αυστρίας, η Scuderia είναι πλέον δεύτερη στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών με 210 βαθμούς, έναν περισσότερο από τη Mercedes και 48 από την τρίτη Red Bull.
Η McLaren παραμένει άνετα πρωτοπόρος με 417 βαθμούς στην κορυφή της βαθμολογίας μετά από 11 αγώνες.
ΟHamilton, διατηρεί την έκτη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, με τους 12 βαθμούς από το αποτέλεσμα της Κυριακής να τον ανεβάζουν στους 91.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!