Ο Junior της McLaren, Alex Dunne, τράβηξε τα βλέμματα στο FP1 στο Grand Prix της Αυστρίας, καθώς εντυπωσίασε στο ντεμπούτο του.
Ο Ιρλανδός – ο οποίος ηγείται αυτή τη στιγμή στο Πρωτάθλημα της F2 – πραγματοποίησε μια άψογη πρώτη περίοδο στη Formula 1 για να τερματίσει στην P4, ένα δέκατο πίσω από ηγέτη του Πρωταθλήματος Oscar Piastri, με τον ταχύτερο του FP1, George Russell, μόλις δύο δέκατα μπροστά.
Εν τω μεταξύ, στη Ferrari, ο Dino Beganovic ήταν ο team-mate του Lewis Hamilton για την πρώτη ώρα των δοκιμών, και ο Hamilton ήταν πρόθυμος να βγει και να δοκιμάσει τη νέα αναβάθμιση του δαπέδου της Ferrari SF-25, ενώ ο διαχύτης έχει επίσης τροποποιηθεί. Η Red Bull έχει επίσης κάνει αλλαγές στο δάπεδο.
Η McLaren εν τω μεταξύ έκανε αλλαγές στην μπροστινή ανάρτηση, ενώ στη Mercedes, υπάρχει ένα επανασχεδιασμένο κάλυμμα κινητήρα και μια είσοδος αεραγωγού φρένων για να ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά πέδησης στο Red Bull Ring, ενώ η Mercedes έρχεται από το διπλό βάθρο από τον Καναδά.
Σύντομα ο Dunne ζήτησε έλεγχο του ραδιοφώνου της ομάδας, με τρεις φωνές να ακούγονται ταυτόχρονα, σίγουρα όχι αυτό που θα απολάμβανε κάποιος που συμμετέχει για πρώτη φορά σε περίοδο της Formula 1.
Ο Russell έδινε τον αρχικό ρυθμό με τα σκληρά ελαστικά Pirelli, με χρόνο 1:06.537.
Ο Verstappen – ο οποίος έχει τον Simon Rennie στο αυτί του αυτό το Σαββατοκύριακο λόγω της απουσίας του Gianpiero Lambiase – έμεινε να κουνάει το χέρι του απογοητευμένος καθώς πήγε στην περιοχή απορροής στην στροφή 1 στον δεύτερο γύρο του. Η στροφή 3 έφερε τον Yuki Tsunoda στην ίδια κατάσταση στην άλλη Red Bull.
Ο Hamilton έκανε γύρους εκτός της πρώτης δεκάδας όταν η περίοδος του διακόπηκε με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων, χαμένος κρίσιμος χρόνος καθώς επέστρεψε στο γκαράζ της Ferrari και ξεκίνησε η έρευνα. Και από την άλλη πλευρά, ο Beganovic ήταν έξω από το αυτοκίνητο με το πάτωμα να έχει αφαιρεθεί από τη δεύτερη Ferrari.
Δεν υπήρχαν τέτοια δράματα για τον Russell, ο οποίος αύξησε το πλεονέκτημά του αφού άλλαξε σε μαλακό ελαστικό, με χρόνο 1:05.776, το νέο του σημείο αναφοράς καθώς η περίοδος έφτασε στα μισά της.
Ευτυχώς για τον Hamilton, οι εργασίες επισκευής της Ferrari ήταν γρήγορες, δίνοντάς του άλλη μισή ώρα για να δουλέψει στην περίοδο. Ήταν ένα εξίσου θετικό αποτέλεσμα για τον Beganovic.
Ο Fernando Alonso έβγαλε την πρώτη κίτρινη σημαία του Σαββατοκύριακου καθώς έμεινε στραμμένος προς την αντίθετη κατεύθυνση με την Aston Martin του στην τελευταία στροφή, με τα μαλακά ελαστικά του να είναι το μόνο θύμα. «Αυτός ήταν ο χειρότερος γύρος εξόδου που μπορούμε να κάνουμε. Καλό που το κάναμε στο FP1», ήταν η ετυμηγορία του Alonso.
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Piastri, είχε αλλάξει σε μαλακό ελαστικό και πλησίασε στον Russell, καθώς μείωσε το buffer του Βρετανού σε ενάμιση δέκατο, πριν ο Verstappen το μειώσει ξανά, με τον Russell τώρα να είναι μόνο 0.065 δευτερόλεπτα πίσω. Και ο Piastri δεν ήταν η μόνη McLaren που ο Russell ανησυχούσε. Ο Dunne είχε αρχίσει να προετοιμάζει την επίθεσή του και επιστρέφοντας στα μαλακά, ανέβηκε στην 4η θέση, με διαφορά ενός δέκατου από τον Piastri.
Δέκα λεπτά πριν το τέλος, ο Russell ανέφερε «μερικές σταγόνες βροχής» καθώς ένα σκοτεινό σύννεφο περνούσε πάνω από την πίστα. Έχει εκδοθεί προειδοποίηση για ακραία καιρικά φαινόμενα στην πίστα την Πέμπτη, καθώς χαλάζι έπληξε τη Red Bull Ring.
Δεν υπήρχε χαλάζι αυτή τη φορά, ούτε βροχή που να ξεπερνούσε αυτές τις λίγες σταγόνες, καθώς ο Russell τερμάτισε στην πρώτη θέση του FP1, ξεπερνώντας τους Verstappen και Piastri, με τον Dunne να καταγράφει μια εξαιρετικά εντυπωσιακή 4η θέση, μια επίδοση που σίγουρα θα έχει τραβήξει την προσοχή στο paddock της F1.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!