Η πίστα του Kaylami έλαβε πιστοποίηση Grade 1 από τη FIA, κάτι που τονώνει σημαντικά τις πιθανότητές της να φιλοξενήσει στο άμεσο μέλλον αγώνα της Formula 1.
Το Kaylami, που φιλοξένησε το Grand Prix της Νότιας Αφρικής την περίοδο 1967-1985, καθώς και κατά τα έτη 1992 και 1993 (υπό νέα χάραξη), έχει εδώ και καιρό εκφράσει τη θέλησή του να επαναφέρει την Αφρική στο χάρτη της F1.
Πλέον, αυτή η θέληση έρχεται ένα βήμα κοντύτερα στο να γίνει πραγματικότητα, με τον ιδιοκτήτη του venue, Toby Venter να αναφέρει σχετικά: “Πρόκειται για μια καθοριστική στιγμή στον μηχανοκίνητο αθλητισμό της Νότιας Αφρικής”.
“Όταν αποκτήσαμε το Kaylami, πίσω στο 2014, δεσμευτήκαμε να το αποκαταστήσουμε, όχι απλά ως χώρο παγκόσμιας κλάσης γεγονότων, αλλά ως φάρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην αφρικάνικη ήπειρο”.
“Η απόδοση του βαθμού Grade 1 από τη FIA για τα σχέδια ανακαίνισής μας είναι ένα μεγάλο βήμα στο ταξίδι μας”.
Το Kaylami, πλέον, έχει τρία χρόνια μπροστά του ώστε να ολοκληρώσει τα έργα και να πάρει και επίσημα το status Grade 1 πίστας. Βασικοί παράγοντες για να δοθεί αυτό, δείχνουν πως είναι τα έργα αποστράγγισης, οι επαρκείς περιοχές εξόδου από την πίστα, οι μπαριέρες προδιαγραφών και τα κατάλληλα κερμπ.
“Πρόκειται για μικρής παρέμβασης αλλαγές από πλευράς μηχανικής, όμως αυτές θα βελτιώσουν τα ήδη εξαιρετικά πρότυπα της πίστας αυτής, ώστε να πληροί τα πρότυπα για παροχή Grade 1 βαθμίδας”, δήλωσε ο Clive Bowen, ιδρυτής της Apex Circuit Design, της εταιρείας που ανέλαβε τα έργα στο Kaylami.
Παρά τη συγκρατημένη (και κατανοητή) αισιοδοξία του Kaylami, ακόμα και όταν δοθεί τυπικά το Grade 1 στην πίστα, αυτό δεν εγγυάται σε καμία περίπτωση πως θα βρεθεί αυτομάτως στο καλεντάρι της F1.
Και αυτό, γιατί ο ανταγωνισμός για ένα “μαγικό χαρτάκι” συμμετοχής είναι τεράστιος, και η προσφορά σαφώς περιορισμένη.
Επίσης, τα έργα στην πίστα θα γίνουν “κατόπιν της επιτυχημένης έκβασης της εισόδου της Νοτίου Αφρικής στο καλεντάρι της F1, με το Kaylami να επιλέγεται ως ο χώρος που θα διοργανώσει τον αγώνα αυτό”.
Το Τμήμα Αθλητισμού, Τεχνών και Πολιτισμού της χώρας, και η Επιτροπή για τη Formula 1, εξέδωσαν μέσα στη χρονιά ανοιχτή επιστολή, καλώντας πιθανούς διοργανωτές για να δηλώσουν συμμετοχή για αγώνα στην χώρα της Ν.Αφρικής.
Πέρα από το Kaylami, φαίνεται πως ο μεγαλύτερος εγχώριος ανταγωνισμός έρχεται από μια πίστα πόλης στο Cape Town, το οποίο, μέχρι ενός σημείου θα ακολουθήσει τη χάραξη της πίστας πόλης που χρησιμοποιεί η Formula E όταν τρέχει εκεί.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!