Ο Max Verstappen απέφυγε μια πιθανή τιμωρία στο σημερινό Sprint, μετά και την έρευνα που του έγινε για συμβάν στο SQ2, για υπερβολικά αργή οδήγηση στον γύρο εξόδου του.
Ο Ολλανδός που έκανε τον τέταρτο καλύτερο χρόνο στις χθεσινές κατατακτήριες του Sprint, πίσω από τους Kimi Antonelli, Oscar Piastri και Lando Norris, κλήθηκε εχθές στο Miami International Autodrome από τους αγωνοδίκες, για υποτιθέμενη υπερβολικά αργή οδήγηση.
Οι αγωνιστικοί κανονισμοί της FIA αναφέρουν σχετικά πως: “σε καμία στιγμή δεν μπορεί ένα μονοθέσιο να οδηγηθεί αχρείαστα αργά, παράλογα ή με τρόπο τέτοιο που θα μπορούσε να θεωρηθεί εν δυνάμει επικίνδυνος για άλλους οδηγούς ή για κάποιο άλλο άτομο”.
Οι σημειώσεις της διεύθυνσης αγώνα για το GP του Miami, ανέφεραν περισσότερες λεπτομέρειες επί του συγκεκριμένου, με στόχο να αποφευχθούν εν δυνάμει επικίνδυνα σημεία στις κατατακτήριες. Μάλιστα, για το Miami, η διεύθυνση αγώνα επέβαλε ανώτατο όριο γύρου το 1:45, βάσει των χρόνων από τις δοκιμές.
Οι αγωνοδίκες, κατόπιν συνομιλίας τους με τον οδηγό και εκπρόσωπο της Red Bull, αποφάνθηκαν πως ο Ολλανδός είχε υπερβεί το συγκεκριμένο όριο για 6 δευτερόλεπτα στο χθεσινό SQ2, το οποίο, βάσει και της απόδειξης που παρείχε η ομάδα του, αποδείχτηκε σφάλμα στο λογισμικό στην οθόνη του μονοθεσίου του.
Επειδή σε όλες τις άλλες περιπτώσεις ο Verstappen διαχειρίστηκε τους χρόνους του αρκετά σταθερά, οι αγωνοδίκες θεώρησαν πως δεν προκάλεσε μια επικίνδυνη κατάσταση εν γνώσει του, έτσι έκριναν πως μια ποινή προς τον οδηγό δεν ήταν αναγκαία. Ωστόσο, υπήρξε επίσημη παρατήρηση προς την ομάδα του, ώστε να διορθώσει αυτό το σφάλμα.
🗣️ A few words on Friday#F1 || #MiamiGP 🇺🇸 pic.twitter.com/AUyEog8mO1
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) May 3, 2025
Μέρος της ανακοίνωσης των αγωνοδικών αναφέρει σχετικά: “Οι αγωνοδίκες αναγνωρίζουν ότι, αν και υπήρξε παράβαση των κανονισμών, ο Verstappen δεν οδήγησε ‘αχρείαστα αργά’, βάσει της πληροφορίας που έπαιρνε από το μονοθέσιό του, ενώ δεν παρεμπόδισε άλλα μονοθέσια ή δημιούργησε επισφαλείς καταστάσεις. Έτσι, κρίνεται πως δεν απαιτείται να δοθεί ποινή στον οδηγό. Ωστόσο, εκδίδεται Παρατήρηση προς την ομάδα, η οποία είναι υπεύθυνη για να διασφαλίζει πως οι σωστές πληροφορίες για χρόνους αποτυπώνονται στο μονοθέσιο. Αξίζει να τονιστεί πως, υπό διαφορετικές περιστάσεις, ίσως και πιο αυστηρή ποινή να αποδιδόταν για παρόμοια παράβαση”.
Προς αποφυγή σύγχυσης, το συμβάν αυτό είναι εντελώς διαφορετικό από τη στενή επαφή Verstappen-Stroll στο SQ1. Εκεί, στο τέλος της διαδικασίας, ο οδηγός της Aston Martin βρήκε μπροστά του τον Verstappen, πάνω στην αγωνιστική γραμμή της πίστας στην πίσω ευθεία, καθ’ οδόν προς την τελική φουρκέτα.
Ο Καναδός κλήθηκε να αλλάξει την πορεία του ώστε να μην πέσει πάνω στον οδηγό της Red Bull στα φρένα.
Εκείνη τη στιγμή, ο Stroll αποκάλεσε “επικίνδυνο” το συγκεκριμένο συμβάν, κάτι που θεωρεί πως του στοίχισε την είσοδο στο SQ2, από το οποίο αποκλείστηκε για ένα δέκατο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!