Ο Charles Leclerc παραδέχτηκε ότι ήταν «έκπληκτος» με το πώς το μονοθέσιό της Ferrari «ζωντάνεψε» για να τον ωθήσει στην τελική τρίτη θέση στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας της Formula 1.
Ο Leclerc έμεινε μπροστά από τον Lando Norris στο τελευταίο στάδιο για να έρθει τρίτος στην Jeddah για να βάλει τέλος στην παρατεταμένη αναμονή της Ferrari για ένα βάθρο το 2025.
Ο Μονεγάσκος διατήρησε την τέταρτη θέση του στο αρχικό στάδιο, αλλά κληρονόμησε το προβάδισμα στον 22ο γύρο όταν τα τρία μονοθέσια που προηγήθηκαν μπήκαν όλα στα pits. Με τον καθαρό αέρα να αποδεικνύεται πολύτιμος γύρω από την Jeddah Corniche Circuit, οι χρόνοι γύρων του Leclerc βελτιώθηκαν σε σημείο που ταίριαζε με τους οδηγούς με φρέσκα ελαστικά πίσω.
«Το αυτοκίνητο ένιωθε καλά», είπε ο Leclerc σε μέσα ενημέρωσης, και για να είμαι ειλικρινής, δυσκολευόμουν πολύ όταν ήμουν πίσω από τον George με την ισορροπία του αυτοκινήτου, πολλή υποστροφή, και το μισώ αυτό.
«Και μόλις πήγε στα pit, το μπροστινό μέρος ζωντάνεψε και το αυτοκίνητο ένιωθε πολύ καλύτερα. Έτσι, τότε μπορούσα να διαχειριστώ το μπροστά μέρος λίγο καλύτερα και η απόδοση ήταν πολύ καλύτερη όταν ήμουν στον καθαρό αέρα».
Η έκκληση της Ferrari να εκτελέσει ένα εκτεταμένο κομμάτι στο μεσαίο ελαστικό απέδωσε καθώς ο Leclerc χρησιμοποίησε το πιο φρέσκο ελαστικό για να ξεπεράσει τον George Russell για να ανέβει στην τρίτη θέση.
Όμως, παρόλο που ο Norris απείλησε αυτή τη θέση στους τελευταίους γύρους, ο Leclerc πέρασε τη γραμμή με λίγο περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο στο χέρι πάνω από τον οδηγό της McLaren.
«Ήξερα ότι θα ήταν κοντά. Ήταν πολύ γρήγορος και δεν ανησυχούσα. Αλλά ήξερα ότι θα ήταν κοντά και δεν ήξερα τι να περιμένω με την κίνηση, ειδικά.
«Κάποια στιγμή έπρεπε να αποφύγω, νομίζω, τον [Gabriel] Bortoleto και πήγα στο ακάθαρτο και έχασα πολύ χρόνο. Και ο Lando παραλίγο να μπει στο DRS μου, κάτι που θα ήταν λίγο πιο δύσκολο το να τον κρατήσω πίσω.
“Αλλά μετά νομίζω ότι κόλλησε στα 1,2 δευτ., 1,3 δευτ. για τους τελευταίους δύο ή τρεις γύρους. Ήμουν χαρούμενος που κράτησα αυτή τη θέση και που είχα το πρώτο βάθρο της σεζόν για την ομάδα.”
Ωστόσο, ο Leclerc έχει αναγνωρίσει ότι η Ferrari πρέπει να ανακαλύψει πώς να ξεκλειδώσει περισσότερες δυνατότητες από την SF-25 σε έναν γύρο για να είναι σε διαμάχη για να πετύχει νίκες σε αγώνες.
«Αισθάνομαι ότι έχουμε μεγιστοποιήσει απολύτως όλα όσα θα μπορούσαμε να έχουμε αυτό το Σαββατοκύριακο», εκτίμησε. «Δεν υπήρχε τίποτα περισσότερο, νομίζω, στο αυτοκίνητο. Πιστεύω ότι πρέπει να επικεντρωθούμε στις κατατακτήριες γιατί αυτή τη στιγμή έχει περάσει πολύς καιρός που δεν είμαι τόσο ευχαριστημένος με την ισορροπία του μονοθέσιου.
«Και νιώθω πολύ άνετα με το αυτοκίνητο με τρόπο που ξέρω ότι μπορώ να βγάλω το μέγιστο από το αυτοκίνητο πιο συχνά. Αλλά δυστυχώς, οι δυνατότητες του αυτοκινήτου δεν είναι αρκετά καλές για να παλέψουμε για κάτι καλύτερο στις κατατακτήριες. Αλλά στον αγώνα, νομίζω ότι η καλή ισορροπία του αυτοκινήτου, ναι, είχε αποτελέσματα.
“Νομίζω ότι όλους μας εξέπληξε ο ρυθμός μας στον καθαρό αέρα στο πρώτο stint. Άρα ήταν πολύ καλό. Νομίζω ότι όλα τα άλλα εκτελέστηκαν τέλεια. Η στρατηγική ήταν υπέροχη. Τα pit stops ήταν υπέροχα σε όλη τη σεζόν αλλά και σε όλη την περσινή χρονιά. Δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε πολλά περισσότερα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!