Οι σανίδες ξαναχτύπησαν στο Grand Prix Μπαχρέιν και αυτήν τη φορά θύμα τους ήταν ο Nico Hulkenberg.
Ο Hulkenberg τερμάτισε 13ος στον αγώνα, έχοντας ανεβεί τρεις θέσεις σε σχέση με την εκκίνηση, αλλά έλεγχος μετά αποκάλυψε ότι η σανίδα στο πίσω μέρος του πατώματος της Sauber είχε φθαρεί υπερβολικά και βρισκόταν εκτός των ορίων που επιτρέπουν οι κανονισμοί.
«Μετρήσεις έγιναν στην περιοχή ακαμψίας σε τρία διαφορετικά σημεία της περιφέρειάς της. Οι μετρήσεις που σημειώθηκαν είναι 8,4 (αριστερά), 8,5 (κέντρο) και 8,4 (δεξιά) χιλιοστά.»
Το άρθρο 3.5.9 e) των Τεχνικών Κανονισμών ορίζει ότι το ελάχιστο πλάτος της σανίδας στο τέλος του αγώνα είναι 9 χιλιοστά και ως εκ τούτου το ζήτημα παραπέμφθηκε στους αγωνοδίκες, με αναμενόμενα αποτελέσματα καθώς περιπτώσεις τέτοιων τεχνικών παραβάσεων σχεδόν ποτέ δεν έχουν θετική έκβαση για τους οδηγούς.
Για τον ίδιο λόγο στην Κίνα είχε αποκλειστεί και ο Lewis Hamilton, ενώ μαζί με τους αποκλεισμούς των Charles Leclerc και Pierre Gasly στον ίδιο αγώνα για ελλιποβαρές μονοθέσιο, η Formula 1 έχει τέσσερις αποκλεισμούς σε ισάριθμους αγώνες. Μάλλον απαιτείται μεγαλύτερη προσοχή από τις ομάδες.
Σε αντίθεση με τις Ferrari πάντως, ο Hulkenberg δεν έχασε κάτι από αυτόν τον αποκλεισμό, εκτός αν τα κριτήρια ισοβαθμίας στο μέλλον κριθούν από μια 13η θέση. Η Sauber έχει ξεκινήσει τη χρονιά πρακτικά από εκεί που τελείωσε το 2024, δηλαδή τελευταία, και μπορεί η πρότερη βαθμολόγηση του Γερμανού να είχε προσωρινά φέρει την ομάδα ψηλότερα, αλλά όσον αφορά την απόδοση μέχρι στιγμής είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς το ελβετικό γκαράζ να δείχνει ανταγωνιστικό στο εγγύς μέλλον.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!