Ο Yuki Tsunoda ένιωσε πως δεν ήταν η τύχη με το μέρος του στο ντεμπούτο του ως οδηγός της Red Bull, στην πίστα της Suzuka.
Έχοντας εντυπωσιάσει στους πρώτους δύο αγώνες του με την RB μέσα στον 2025, ο Tsunoda κλήθηκε να αντικαταστήσει τον Liam Lawson που δεν κατάφερε σε Μελβούρνη και Σανγκάη να δείξει ανταγωνιστικό ρυθμό. Έτσι, οι δυο τους αντάλλαξαν θέσεις στις δύο ομάδες της Red Bull.
Το ντεμπούτο του Ιάπωνα με τη μεγάλη ομάδα, μόνο εντυπωσιακό δεν ήταν ωστόσο: στο τέλος της ημέρας πήρε μηδέν βαθμούς στη Suzuka, αν και η συνολική εμφάνιση είχε κάποια πιο ενθαρρυντικά σημάδια από τις αντίστοιχες του Lawson.
Επίσης, ο Tsunoda θεωρεί πως κατά του λειτούργησαν οι πολλές διακοπές της Παρασκευής στο FP2, όπου 4(!) κόκκινες σημαίες έκοψαν σε μεγάλο βαθμό αρκετά stints δοκιμών για τους οδηγούς. Αυτά, μαζί με κάποιες λάθος κρίσεις γύρω από το στήσιμο της RB21 του, οδήγησαν τον Ιάπωνα σε μια μέτρια εμφάνιση, μπροστά από το κοινό της χώρας του.
Ποντάροντας στο ενδεχόμενο βροχής, ο Tsunoda επέλεξε να κατέβει με στήσιμο μεγαλύτερης κάθετης δύναμης στις κατατακτήριες. Αν και μπόρεσε να μπει στο Q2, δεν κατάφερε να ανέβει ψηλότερα απ’ το σημείο εκείνο. Έτσι, εκκινώντας 14ος, και με τις προσπεράσεις να αποδεικνύονται σπάνιες την Κυριακή, ο νέος οδηγός της Red Bull δεν κατάφερε σημαντική πρόοδο, τερματίζοντας εν τέλει 12ος.
“Αναφορικά με το στήσιμο, πήγαμε πιο κοντά στο σενάριο της βροχής, το οποίο και δεν υλοποιήθηκε. Έτσι, σε αυτό ήμασταν κάπως άτυχοι”, σχολίασε σε media μετά τον αγώνα ο Tsunoda.
“Γνώριζα πως θα είχα μπροστά μου έναν δύσκολο αγώνα με τις προσπεράσεις, και ανέμενα πως εάν υπήρχαν μεγάλα επίπεδα φθοράς στα ελαστικά, τότε θα μπορούσαμε να πετύχουμε κάτι καλό. Ωστόσο, υπήρχε μηδενική φθορά”.
“Όλα πήγαν εναντίον μας, αλλά ταυτόχρονα, έμαθα πολλά για το μονοθέσιο με αυτούς τους σημαντικούς 53 γύρους. Είμαι ενθουσιασμένος για τον επόμενο αγώνα”.
It’s raining caps 🧢#F1 || #JapaneseGP 🇯🇵 pic.twitter.com/yXTiILc2Lv
— Oracle Red Bull Racing | オラクル・レッドブルレーシング (@redbullracing) April 6, 2025
Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, έδωσε τη δική του αξιολόγηση στο τριήμερο του νέου οδηγού του, ενώ στάθηκε σε σημεία που ο ρυθμός του Ιάπωνα ήταν εφάμιλλος του Verstappen (ένα δέκατο διαφορά στο FP1, τρία δέκατα στο FP3, ένα δέκατο στο Q1) καθώς και σε ατυχίες που τον έφεραν εν τέλει εκτός βαθμών.
“Θεωρώ πως έχει βολευτεί στην ομάδα. Μας έχει δώσει πολύ καλό feedback. Θεωρώ, πως ήταν άτυχος καθώς στο FP1 ήταν εξαιρετικός, στο FP3 καλός, ενώ στο Q1 απείχε μόλις ένα δέκατο από τον Max. Στο Q2, ωστόσο, έκανε λάθος”.
“Κινήθηκε με 15 km/h ταχύτερα στην είσοδο της Στροφής 1, όπου και έχασε πολύ χρόνο και μετά είναι δύσκολο να τον ανακτήσεις μέσα στον γύρο. Έτσι, η 14η θέση στις κατατακτήριες καθόρισε τον σημερινό του αγώνα. Έκανε μια προσπέραση και κέρδισε ακόμα μια θέση με το undercut στον Pierre Gasly. Έπειτα, σε όλο τον αγώνα ήταν πίσω από τον Fernando Alonso”.
“Αλλά στον συγκεκριμένο αγώνα…δεν θυμάμαι να έγιναν και καθόλου προσπεράσεις”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!