Ο Charles Leclerc έχει προειδοποιήσει ότι οι προοπτικές της Ferrari δεν θα βελτιωθούν βραχυπρόθεσμα, καθώς υπέμενε μια μεμονωμένη πορεία στην τέταρτη θέση στο Ιαπωνικό Grand Prix της Formula 1.
Ο Leclerc έμεινε στη θέση που ξεκίνησε τον αγώνα καθώς δεν μπορούσε να ταιριάξει με τον Max Verstappen της Red Bull και το δίδυμο της McLaren στη Suzuka. Ο Μονεγάσκος παρέμενε σε κοντινή απόσταση κατά τη διάρκεια του πρώτου stint, αλλά πέρασε τη γραμμή περισσότερο από 16 δευτερόλεπτα πίσω από τον τελικό νικητή Verstappen.
Ο Leclerc παραδέχτηκε ότι διατήρησε την ελπίδα ότι θα μπορούσε να επιτευχθεί ένα βάθρο μέχρι να εκτεθεί το μειονέκτημα ρυθμού της Ferrari σε σύγκριση με τους αντιπάλους της όταν το φορτίο καυσίμου είναι ελαφρύτερο.
Και ενώ ήταν ικανοποιημένος που η Ferrari μεγιστοποίησε το αποτέλεσμα σε αντίθεση με τα πρώτα δύο Σαββατοκύριακα αγώνων, ο Leclerc ήταν αποθαρρυμένος για τη συνολική ανταγωνιστικότητα της ομάδας.
«Ήταν λίγο ενοχλητικός αγώνας, για μένα, ήμουν εντελώς μόνος μου», είπε ο Leclerc σε μέσα ενημέρωσης. «Τα παιδιά μπροστά ήταν πολύ γρήγορα. Στο πρώτο stint σκέφτηκα ότι ίσως υπήρχε κάτι να κάνω, αλλά μετά άρχισαν να πιέζουν περισσότερο και ήταν απλώς πιο γρήγοροι.
«Είναι απογοητευτικό γιατί όταν τα βάζεις όλα μαζί όπως κάναμε αυτό το Σαββατοκύριακο, νομίζω ότι η ισορροπία ήταν στη σωστή θέση, απλά δεν υπάρχει αρκετή απόδοση στο μονοθέσιο. Προς το παρόν, πρέπει απλώς να μεγιστοποιήσουμε τους βαθμούς, αυτό που κάναμε, και ελπίζω ότι αργότερα στη σεζόν θα μπορέσουμε να παλέψουμε για το καλύτερο».
Ο Leclerc αποκάλυψε ότι η Ferrari έχανε χρόνο σε όλο τον γύρο σε σχέση με τις McLaren μπροστά, αλλά υποψιάζεται ότι η μεγαλύτερη απώλεια προερχόταν από τα σαρωτικά Esses.
Ερωτηθείς πού κερδίζει η McLaren περισσότερο τη Ferrari, ο Leclerc απάντησε: “Λίγο παντού. Ίσως ο πρώτος τομέας να ήταν λίγο πιο αδύναμος (για τη Ferrari).
«Αλλά αυτό είναι μόνο με το μάτι που μπορεί να είναι λίγο λανθασμένο μερικές φορές στο αυτοκίνητο. Επειδή με την ταχύτητα έχεις και αυτό το εφέ γιο-γιο που είναι δύσκολο να συμπεράνεις τα πάντα, γιατί ήταν ακόμα αρκετά μακριά, σαν δύο δευτερόλεπτα μπροστά. Αλλά η αίσθηση μου ήταν ότι δεν ήμασταν ιδιαίτερα καλοί στον πρώτο τομέα».
Ο Leclerc παρέμεινε ο κορυφαίος οδηγός της Ferrari έναντι του team-mate του Lewis Hamilton, έχοντας αποκαλύψει ότι μια νέα κατεύθυνση του set-up τον είχε κάνει πιο άνετο με την SF-25.
Ο οκτώ φορές νικητής αγώνα της F1 εξήγησε ότι η κατεύθυνση που εξερεύνησε ήταν μια «ακραία» που θα του επιτρέψει να ξεκλειδώσει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σε πιο συνεπή βάση.
«Νομίζω ότι έμαθα πολλά για το αυτοκίνητο αυτό το Σαββατοκύριακο, οπότε αυτό είναι πραγματικά το θετικό του Σαββατοκύριακου», διευκρίνισε. «Όσο και αν είμαστε απογοητευμένοι με την τέταρτη θέση, θα πρέπει να είμαστε χαρούμενοι που μεγιστοποιήσαμε το αποτέλεσμα και θα πρέπει να είμαστε χαρούμενοι για όλα τα μαθήματα που πήραμε αυτό το Σαββατοκύριακο.
“Όπως είπα, η Παρασκευή νομίζω ότι ήταν μια πολύ, πολύ καλή μέρα για αυτό. Πήγα πραγματικά σε πολύ ακραίες κατευθύνσεις σε μια ιδέα που είχα εδώ και δύο ή τρεις εβδομάδες.
«Ήθελα να το δοκιμάσω και πέτυχε, οπότε ήμουν πολύ ευχαριστημένος με αυτό».
Λέγοντας του ότι είναι ένα θετικό, είπε: «Ναι, αλλά και πάλι δεν με κάνει πραγματικά χαρούμενο, δεν είναι αυτός ο στόχος, αλλά, τουλάχιστον όπως είπα, έχουμε μεγιστοποιήσει το αποτέλεσμα».
Ο Leclerc, ωστόσο, έχει προειδοποιήσει να μην αναμένουμε μια δραστική βελτίωση από τη Ferrari μέχρι να εισαχθούν οι προγραμματισμένες εξελίξεις για την SF-25.
«Νομίζω ότι αυτός είναι ο ρυθμός», κατέληξε. «Ειλικρινά, αυτό που δείξαμε είναι ότι δεν υπάρχουν πολλά περισσότερα στο αυτοκίνητο, οπότε νομίζω ότι εκεί είμαστε».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!