Το αφεντικό της Ferrari, Frederic Vasseur, υποβάθμισε το στρατηγικό λάθος της ομάδας εν μέσω ενός δύσκολου ντεμπούτου για τον Lewis Hamilton με τα κόκκινα στο Αυστραλιανό Grand Prix.
Τόσο ο Hamilton όσο και ο team-mate του, Charles Leclerc, δυσκολεύτηκαν στις μικτές συνθήκες στο Albert Park, ο πρώτος περισσότερο, όπως ισχυρίστηκε το Σάββατο ότι δεν ήξερε καν τις ρυθμίσεις βροχής για τη Ferrari SF-25 του.
Ο Hamilton είπε μετά τον αγώνα ότι ήταν «ευγνώμων» ακόμη που κράτησε και τη Ferrari του μακριά από τον τοίχο κατά τη διάρκεια μιας μάχης 57 γύρων στη Μελβούρνη που τροφοδοτήθηκε από το χάος που τον είδε να προηγείται σε ένα στάδιο με τον Leclerc να ανεβαίνει επίσης στην πρώτη τριάδα.
Αυτό οφειλόταν στο ότι η Ferrari έμεινε εκτός για περισσότερο από τους αντιπάλους της όταν έπεσε βροχή στον Γύρο 44 και η παράταση της μετάβασης στα Inters για αρκετούς γύρους αποδείχτηκε τελικά δαπανηρή καθώς οι Hamilton και Leclerc αναδείχθηκαν στην ένατη και 10η θέση.
Τη στιγμή που έπεσε η καρό σημαία, ο Leclerc ανέκτησε την όγδοη θέση, ενώ ο Hamilton πήρε μόνο ένα βαθμό, αλλά ο Vasseur δεν ήταν πολύ απογοητευμένος με το λάθος στρατηγικής.
«Ήταν μια περίεργη κατάσταση γιατί ο Τομέας 1 και 2 ήταν ακόμα στεγνοί και ο Τομέας 3 βρεγμένος», είπε ο Vasseur. «Ήταν ένα είδος ρίσκου… ποντάρουμε στο γεγονός ότι πρέπει να παραμείνουμε στη πίστα και να περιμένουμε το τελευταίο μέρος του αγώνα με slicks.
«Όταν η Mercedes και η McLaren έκαναν pit πριν από δύο γύρους, πήγαμε σε λάθος χρόνο, η καλύτερη επιλογή ήταν να βάλουμε pit στον ίδιο γύρο με τον Max [Verstappen] και κάναμε λάθος κλήση».
Ο Hamilton ανησυχούσε επίσης για το ράδιο της ομάδας ότι η Ferrari εκτίμησε εσφαλμένα τη σοβαρότητα της εισερχόμενης βροχής με την πρόβλεψή της, την οποία ζητήθηκε επίσης από τον Vasseur.
«Αλλά αυτό είναι πολύ δύσκολο…δεν έχουμε την αίσθηση της βροχής, είναι περισσότερο ένα συναίσθημα και αυτό που μπορούμε να δούμε στην οθόνη και να έχουμε στο ραντάρ από στροφή σε στροφή», είπε. «Είμαστε όλοι έκπληκτοι για την ποσότητα της βροχής σε αυτή τη φάση του αγώνα, η McLaren πρώτα, να παραμείνει στη πίστα με τα slicks και απλώς να επιβιώσει στο τέλος, είναι εύκολο να πούμε ότι ήταν λάθος κλήση».
Μια άλλη περίεργη ανταλλαγή καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα ήταν η επικοινωνία μεταξύ του Hamilton και του νέου του Μηχανικού Αγώνων Riccardo Adami.
Ο Adami, πρόθυμος να βοηθήσει τον Hamilton, παρέδωσε σταθερές πληροφορίες μέσω του Team Radio μόνο για να ζητήσει ο Hamilton να τον αφήσουν στην ησυχία του.
Ο Hamilton επαίνεσε τον Adami μετά τον αγώνα, αναφέροντας τη διαδικασία εκμάθησης στην οποία βρίσκεται το δίδυμο και ο Vasseur αναγνώρισε ότι αυτή η διαδικασία βρίσκεται σε αρχικά επίπεδα.
«Ήταν ο πρώτος αγώνας, η πρώτη φορά που έπρεπε να επικοινωνήσουμε μεταξύ του pitwall και του αυτοκινήτου», είπε. «Μπορούμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά και να γνωριζόμαστε περισσότερο, σίγουρα δεν ήταν καθόλου καθαρός, η στρατηγική ήταν δύσκολη και πρέπει να βρούμε έναν καλύτερο τρόπο επικοινωνίας μεταξύ του μονοθεσίου και του pitwall, αλλά θα μάθουμε από τον πρώτο αγώνα και δεν είναι θέμα».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!