Ο Oscar Piastri ήταν επικεφαλής των χρόνων κατά τη διάρκεια της τρίτης και τελευταίας περιόδου δοκιμαστικών στο Grand Prix της Formula 1 της Αυστραλίας του 2025.
Ο τοπικός ήρωας της McLaren πήγε λιγότερο από ένα δέκατο πιο γρήγορα από τον George Russell της Mercedes, με τον Max Verstappen της Red Bull να είναι τρίτος.
Ο Charles Leclerc, ο οποίος έθεσε τον ρυθμό στον FP2, ήταν τέταρτος στην κορυφαία Ferrari, ενώ ο Kimi Antonelli με τη δεύτερη Mercedes συμπλήρωσε την πεντάδα.
Καθώς ο ήλιος έλουζε την πίστα Albert Park, ο Oliver Bearman ήταν ο πρώτος οδηγός που έκανε τους πρώτους του γύρους μετά τη συντριβή του στο FP1. Καταστρέφοντας τη δεξιά πλευρά του VF-25, δεν κατάφερε να επιστρέψει στο FP2 παρά τις καλύτερες προσπάθειες της Haas να επισκευάσει το αυτοκίνητο.
Κόκκινη σημαία! και πάλι είναι ο Bearman. Πάτησε έναν τροχό στο γρασίδι, έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου και γύρισε στο χαλίκι στη στροφή 11. Η περίοδος του τελείωσε μόλις στον δεύτερο γύρο του.
Η 3η περίοδος ήταν ξανά σε εξέλιξη με 49 λεπτά να απομένουν, με τον team-mate του Bearman, Esteban Ocon, να οδηγεί και να ξεκινά με 1:20.063.
Ο Liam Lawson και ο Max Verstappen άφησαν τα γκαράζ τους, με τις δύο RB21 να τρέχουν με διαφορετικό ρύγχος. Ωστόσο, ένα ζήτημα για τον Lawson τον ανάγκασε να επιστρέψει στο γκαράζ χωρίς χρόνο. Ο Verstappen πήγε στην P1, με 1:17.632.
Καθώς η δράση συνεχίστηκε, ο Oscar Piastri πήγε πιο γρήγορα, ο Verstappen κέρδισε ξανά την P1 με 1:16.646, ο George Russell πήγε δεύτερος και ο Lewis Hamilton έφτασε στην τέταρτη θέση.
«Μπορείς να ελέγξεις την αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου;» ρώτησε ο Carlos Sainz την Williams. «Μπορεί να αγγίξα τον τοίχο». Ήταν λίγο περισσότερο από ένα άγγιγμα, ένα μικρό χτύπημα, αλλά ο Sainz πήγε στην P6.
Στα μισά της περιόδου, ο Verstappen ήταν μπροστά από τους Kimi Antonelli, Piastri, Charles Leclerc, Norris και Sainz. Ο Verstappen, εν τω μεταξύ, παραπονέθηκε ότι το αυτοκίνητό του ήταν “λίγο χαλαρό”.
Όσο για τον Lewis Hamilton, έπεσε στη 10η θέση και του είπαν ότι είναι «επτά δέκατα» κάτω, ρώτησε: «Εντάξει, αλλά πού είναι αυτή η διαφορά;»
Adami: «Στροφές 6 και 10».
Hamilton: «7 δέκατα στη στροφή 6 και στη στροφή 10;
Adami: «Ναι».
Πέρασε στην P3 στον επόμενο γύρο του, μειώνοντας το έλλειμμά του από τον Verstappen σε μόλις 0,031 δευτερόλεπτα. Ήταν μόλις 0,001 πιο αργός από τον Leclerc.
Βάζοντας ένα φρέσκο σετ μαλακών ελαστικών στα μονοθέσια της Williams F1, ο Alex Albon και ο Sainz ανέβηκαν στη δεύτερη και τρίτη θέση, που έγιναν τρίτη και τέταρτη θέση καθώς ο Verstappen κέρδισε την P1 έναντι του George Russell με 1:16.002. Όσο για τον team-mate του, η Red Bull ανακοίνωσε ότι ο Lawson παρέμεινε στο γκαράζ λόγω «προβλήματος συστήματος κινητήρα ή κινητήρα στην πλευρά της εισαγωγής του αέρα».
Ο Piastri φαινόταν έτοιμος να παλέψει με τον Verstappen, αλλά η κίνηση του κόστισε στον τελικό τομέα, κάτι που επίσης πλήγωσε τον Norris ενώ πήγαινε για να ταχύτερο γύρο όλων εκείνη τη στιγμή. Μετά από έναν γύρο χαλάρωσης, ο Αυστραλός επέστρεψε και πέρασε μπροστά – ο πρώτος οδηγός στο 1:15 με 1:15.921.
Ο Leclerc έκανε ένα γύρο αργά για να πάει τέταρτος πίσω από τους Piastri, Russell και Verstappen. Οι τρεις πρώτοι χωρίστηκαν με 0,081 δευτερόλεπτα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!