Ο Lando Norris έκανε τον καλύτερο χρόνο στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά του 2025, που όμως δεν έδωσαν ιδιαίτερα σαφείς εικόνες ελέω διακοπών.
Με εξαιρετικές καιρικές συνθήκες, παρά πρότερες ανησυχίες για βροχή νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, ξεκίνησε η φετινή σεζόν. Αναμενόμενα, όλο το grid βρέθηκε στην πίστα μέσα σε λίγα λεπτά για μια πρώτη εικόνα των τελικών μονοθεσίων και το βάπτισμα του πυρός για τους πολλούς πρωτοεμφανιζόμενους οδηγούς. Με τα μεσαία ελαστικά να είναι η επιλογή των αρχικών πειραματισμών στα πρώτα 15 λεπτά, ο Charles Leclerc έκανε τον πρώτο γρήγορο χρόνο στο 1:17.880. Στο ίδιο διάστημα είδαμε και αρκετές μικροεξόδους καθώς αναμενόμενα οι περισσότεροι αναζητούσαν τα όρια και την προσαρμογή στα νέα πλαίσια, ενώ δεν έλειψαν και οι πιο αγχωτικές στιγμές, με αμφότερες τις Red Bull να φλερτάρουν με τον τοίχο. Η κόκκινη σημαία που τελικά είδαμε ωστόσο, μετά και από την απόσυρση της πλειοψηφίας στα box, ήταν πιο γενικής φύσεως και αφορούσε στον καθαρισμό της πίστας από το χαλίκι, που είχε αρχίσει να φτάνει σε απαγορευτικά για τους υπεύθυνους επίπεδα στο οδόστρωμα.
Στην επαναφορά «κούμπωσαν» τα πρώτα σετ μαλακών ελαστικών και ο Max Verstappen τέθηκε προσωρινά επικεφαλής πριν ο Carlos Sainz, με 1:17.401, επαναφέρει τις συζητήσεις και τις εικασίες για τις δυνατότητες της Williams που είχαν ξεκινήσει στο Μπαχρέιν, ανεβαίνοντας στην κορυφή των χρόνων με τον Leclerc ελάχιστα χιλιοστά πίσω του. Ένα γρήγορο πέρασμα ήταν το μόνο που μπόρεσαν οι περισσότεροι οδηγοί πάντως και μερικοί δεν κατάφεραν καν αυτό πριν προκύψει νέα και μακρύτερη διακοπή. Αιτία αυτήν τη φορά ήταν συμβάν εντός της πίστας, με τον Oliver Bearman να χάνει τον έλεγχο της Haas στη στροφή 10 και να προσκρούει αρκετά απότομα στις μπαριέρες, σε ένα όχι ακριβώς ιδανικό ξεκίνημα της πρώτης του πλήρους χρονιάς στη Formula 1.
Μόνο 11 λεπτά έμεναν στο ρολόι όταν η διαδικασία ξεκίνησε εκ νέου, προκαλώντας μια μικρή φρενίτιδα καθώς οι ομάδες επιχείρησαν να πάρουν τουλάχιστον λίγα δεδομένα από την πολύ μειωμένη διάρκεια. Εκεί ο Norris, αφότου έχασε την πρώτη του προσπάθεια εξαιτίας της… ξαφνικής εμφάνισης του Yuki Tsunoda μπροστά του και δεν κατάφερε να στη δεύτερη να φτάσει τους Sainz και Leclerc, σημείωσε τελικά την ταχύτερη επίδοση με 1:17.252. Στην άλλη McLaren, ο Oscar Piastri δεν κατάφερε κάτι ανάλογο και έμεινε τελικά πίσω από τη Williams και τη Ferrari, με τον Verstappen να κλείνει την πρώτη πεντάδα με 1:17.696.
Σε απόσταση αναπνοής ο Alex Albon που έδειξε να επιβεβαιώνει τη δυναμική της νέας Williams μπροστά από τον George Russell, που ήταν έβδομος στην πρώτη Mercedes, πίσω από τέσσερις από τους πελάτες της ομάδας. Στη δεκάδα πρόλαβαν να «τρυπώσουν» οι δύο Aston Martin με πρώτο τον Fernando Alonso, έχοντας ανάμεσά τους τον Isack Hadjar που έμεινε μακριά από κακοτοπιές. Οι Lewis Hamilton, Andrea Kimi Antonelli και Liam Lawson ήταν στη 12η, 14η και 16η θέση αντίστοιχα, μην έχοντας προλάβει να κάνουν πολλά με τον περιορισμένο τους χρόνο και μένοντας μακριά από τους ομοστάβλους τους.
Η δεύτερη περίοδος δοκιμών έρχεται σύντομα και οι ομάδες θα θέλουν να δουν περισσότερα μετά τα προβλήματα της πρώτης. Τα λέμε σύντομα.
Pos |
No |
Driver |
Car |
Time |
Gap |
Laps |
---|---|---|---|---|---|---|
1 |
4 |
Lando Norris |
McLaren Mercedes |
1:17.252 |
|
21 |
2 |
55 |
Carlos Sainz |
Williams Mercedes |
1:17.401 |
+0.149s |
25 |
3 |
16 |
Charles Leclerc |
Ferrari |
1:17.461 |
+0.209s |
21 |
4 |
81 |
Oscar Piastri |
McLaren Mercedes |
1:17.670 |
+0.418s |
20 |
5 |
1 |
Max Verstappen |
Red Bull Racing Honda RBPT |
1:17.696 |
+0.444s |
21 |
6 |
23 |
Alexander Albon |
Williams Mercedes |
1:17.713 |
+0.461s |
18 |
7 |
63 |
George Russell |
Mercedes |
1:17.716 |
+0.464s |
26 |
8 |
14 |
Fernando Alonso |
Aston Martin Aramco Mercedes |
1:17.736 |
+0.484s |
23 |
9 |
6 |
Isack Hadjar |
Racing Bulls Honda RBPT |
1:17.847 |
+0.595s |
25 |
10 |
18 |
Lance Stroll |
Aston Martin Aramco Mercedes |
1:18.057 |
+0.805s |
20 |
11 |
22 |
Yuki Tsunoda |
Racing Bulls Honda RBPT |
1:18.061 |
+0.809s |
23 |
12 |
44 |
Lewis Hamilton |
Ferrari |
1:18.071 |
+0.819s |
20 |
13 |
7 |
Jack Doohan |
Alpine Renault |
1:18.232 |
+0.980s |
20 |
14 |
12 |
Andrea Kimi Antonelli |
Mercedes |
1:18.390 |
+1.138s |
25 |
15 |
5 |
Gabriel Bortoleto |
Kick Sauber Ferrari |
1:18.438 |
+1.186s |
22 |
16 |
30 |
Liam Lawson |
Red Bull Racing Honda RBPT |
1:18.455 |
+1.203s |
22 |
17 |
10 |
Pierre Gasly |
Alpine Renault |
1:18.505 |
+1.253s |
23 |
18 |
27 |
Nico Hulkenberg |
Kick Sauber Ferrari |
1:18.586 |
+1.334s |
18 |
19 |
31 |
Esteban Ocon |
Haas Ferrari |
1:19.139 |
+1.887s |
16 |
20 |
87 |
Oliver Bearman |
Haas Ferrari |
1:19.312 |
+2.060s |
12 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!