Ο Max Verstappen απέκλεισε την περίπτωση η ομάδα του να διεκδικήσει τη νίκη στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν στο Albert Park.
Αν και έχει κατακτήσει 4 σερί Πρωταθλήματα Οδηγών, ενώ στην τελευταία επίσκεψή του στη Μελβούρνη αναδείχτηκε poleman για 0,27 δευτ., ο Verstappen είδε τη Red Bull να πέφτει στη δυναμική της μέσα στο 2024, την ώρα που ανοδικά κινείτο η McLaren για να κατακτήσει τον τίτλο, ενώ μεγάλη βελτίωση παρουσίασαν επίσης και Ferrari και Mercedes, που συχνά-πυκνά διεκδικούσαν νίκες.
Στις χειμερινές δοκιμές του Bahrain, η ιεραρχία του δεύτερου μισού του 2024 φαίνεται να παραμένει, με τη McLaren να δείχνει τον πιο υποσχόμενο ρυθμό αγώνα.
Ωστόσο, η Red Bull επίσης δεν έδειξε ιδιαίτερα ανταγωνιστική, ενώ υπήρξαν και προβλήματα κατά τη διάρκεια των δοκιμών που έπληξαν την ομάδα. Εν τέλει, δεν μπόρεσαν να γίνουν καθόλου προσομοιώσεις αγώνα, καθώς ο Liam Lawson αντιμετώπισε πρόβλημα με απώλεια πίεσης νερού στο μονοθέσιό του, ενώ και η ασταθής συμπεριφορά που δείχνει η RB21 να έχει κληρονομήσει από τον προκάτοχό της, δείχνει να αποτελεί πρόβλημα.
Ο Ολλανδός οδηγός της ομάδας δεν έδειξε ιδιαίτερα αισιόδοξος μετά το τέλος των δοκιμών, ενώ ανοίχτηκε περισσότερο στα ολλανδικό media, εκφράζοντας το μέγεθος της ανησυχίας του.
“Δεν θεωρώ πως μπορούμε απ’ την αρχή να παλέψουμε για τη νίκη στη Μελβούρνη”, ξεκίνησε ο Ολλανδός, που παραδέχτηκε βέβαια πως “όλα μπορούν στο μονοθέσιο να σεταριστούν λίγο καλύτερα στη Μελβούρνη, εν συγκρίσει με το Bahrain”.
Ερωτώμενος για το πόσες ομάδες βλέπει στο κυνήγι του τίτλου φέτος, ο οδηγός της Red Bull αρχικά ανέδειξε τη McLaren: “Αυτή τη στιγμή, μόνο μια ομάδα δείχνει πως μπορεί να πάρει τον τίτλο και είναι ντυμένη στα πορτοκαλί! Φυσικά πρόκειται για πανέμορφο χρώμα (παραλληλίζοντας το χρώμα της McLaren με το εθνικό χρώμα της Ολλανδίας), όμως από την πλευρά μας έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε. Και οι άλλες ομάδες θέλουν να φέρουν βελτιώσεις επίσης. Ξεκάθαρα, αυτή τη στιγμή μια ομάδα υπερέχει”.
“Εάν δείτε τα γυρολόγια, τότε θεωρώ πως το φαβορί είναι η McLaren. Όσον αφορά εμάς, δεν πήγαν όλα πολύ ομαλά, αλλά από την άλλη εντοπίσαμε ιδέες για βελτίωση”.
Συνοψίζοντας τις δοκιμές του Bahrain, ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Pierre Wache, δεν φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος, βάζοντας την ταμπέλα ενός event που “τα πράγματα δεν πήγαν όσο ομαλά περιμέναμε” και παραδέχτηκε πως “δεν είμαστε όσο χαρούμενοι θέλαμε επειδή το μονοθέσιο δεν ανταποκρίθηκε κάποιες φορές με τον τρόπο που θα θέλαμε”.
Υπενθυμίζουμε πως η RB20, το μονοθέσιο του 2024, απέκτησε τη φήμη ενός πολύ ασταθούς πακέτου, με τη Red Bull να παλεύει να επιλύσει το συγκεκριμένο αυτό πρόβλημα για σχεδόν ένα χρόνο. Αυτό που καταδεικνύεται, αυτή τη στιγμή, είναι πως ακόμα δεν έχει εκριζωθεί οριστικά ο πονοκέφαλος αυτός από το Milton Keynes.
Another way to relive Brazil ’24? Simply lovely 🙌
Season 7 of Drive to Survive is out now on @Netflix 🍿#F1 || #RedBullRacing pic.twitter.com/aPcpEczkmc
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) March 7, 2025
Όπως αναφέρθηκε και κατά τη διάρκεια των δοκιμών, η RB21 αντιμετώπιζε προβλήματα υποστροφής στις αργές καμπές, ενώ στις γρήγορες καμπές του Sakhir εντοπιζόταν το ακριβώς αντίθετο φαινόμενο, δηλαδή υπερστροφή.
“Αναφορικά με την ισορροπία, το μονοθέσιο δείχνει λίγο πιο σε τάξη στην είσοδο της στροφής και στο μέσο μιας στροφής”, ανέφερε ο Verstappen προχωρώντας σε λεπτομέρειες. “Από την άλλη, όμως, εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα με τα κερμπ και τις αναπηδήσεις”.
“Αυτά τα ζητήματα δεν είναι προφανώς τα δυνατά μας σημεία, και συνεχίζω να το αναφέρω αυτό. Δεν χρειάζεται πάντα να βγαίνει προς τα έξω, όμως κατά τη διάρκεια των συναντήσεων προφανώς και μιλάμε πολύ για τα προβλήματα αυτά”.
Τέλος, όμως, όπως ανέφερε και κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο Ολλανδός θεωρεί πως η RB21 δεν μπορεί να είναι χειρότερη από την RB20, ακόμα και εάν δεν έρθουν τα εντυπωσιακά αποτελέσματα του 2023 και των αρχών του 2024.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!