Ο George Russell έκανε τον ταχύτερο χρόνο την τρίτη ημέρα των χειμερινών δοκιμών του 2025 και οι προβλέψεις παραμένουν δύσκολες για τη φετινή σεζόν.
Σε απόλυτους χρόνους ο οδηγός της Mercedes, με 1:29.545 δεν κατάφερε να ξεπεράσει τη χθεσινή προσπάθεια του Carlos Sainz, που σημαίνει ότι ο Ισπανός και η Williams είναι αυτοί που θα φύγουν από το Sakhir με το κορυφαίο αποτέλεσμα. Οι καιρικές συνθήκες ωστόσο έπαιξαν το ρόλο τους σε αυτό, με τις θερμοκρασίες να είναι γενικά υψηλότερες σήμερα στην πίστα και τη φθορά των ελαστικών να είναι μεγαλύτερη, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι οι 91 γύροι που έκανε ο Russell περιλάμβαναν και μια πλήρη προσομοίωση αγώνα.
Ο οδηγός της Mercedes ωστόσο ήταν ένας από μόλις δύο που ακολούθησαν τη σχετική προσέγγιση. Ο άλλος ήταν ο Oscar Piastri, που σε ρυθμούς αγώνα έδειξε ταχύτερος του Βρετανού, αν και δεν έδειξε τόσο δυναμικός όσο ο ομόσταβλός του Lando Norris χθες ελέω και της διαφοράς θερμοκρασίας. Στους γρήγορους γύρους ήταν τέταρτος, σχεδόν τρία δέκατα πιο αργός από τον Russell και δύο δέκατα από τον τρίτο Alex Albon, που σε συνδυασμό με την απόδοση του Carlos Sainz την Πέμπτη μπορεί μάλλον να δώσει μερικά χαμόγελα στη Williams. Να σημειωθεί ότι ο Ταϊλανδός έκανε επίσης και τους περισσότερους γύρους συνολικά 137, προσθέτοντας στον επίσης μεγάλο αριθμό περιστροφών του Sainz και αφήνοντας την ομάδα του Grove σε ένα πολύ καλό σημείο τόσο από άποψη δεδομένων, όσο και από απόδοσης.
Δεύτερος στα χρονόμετρα ο Max Verstappen, 21 χιλιοστά πίσω από τον Russell και αφήνοντας αρκετά ερωτηματικά για τον αγωνιστικό ρυθμό της Red Bull, καθώς η ομάδα δεν έκανε ούτε σήμερα πλήρη προσομοίωση αγώνα, όντας η μόνη από τις τέσσερις περσινές πρωτοπόρους με αυτό το πρόγραμμα. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής δεν είχε γενικά την πιο ομαλή ημέρα, δείχνοντας να αντιμετωπίζει δυσκολίες με την ισορροπία της RB21 στην αρχή, πριν βρει φαινομενικά τα πατήματά του.
Σχετικά ανάμεικτα τα πράγματα στη Ferrari, όπου ο Lewis Hamilton, έκτος ταχύτερος σήμερα, φλέρταρε αρκετές φορές με την έξοδο και ολοκλήρωσε μόλις 47 γύρους. Ο Charles Leclerc ήταν πιο άνετος, αλλά ούτε αυτός έκανε πολλά χιλιόμετρα, ενώ δεν επικεντρώθηκε και ιδιαίτερα στους γρήγορους γύρους σήμερα, ολοκληρώνοντας ένατος.
Εκτός του Hamilton, δύσκολη ήταν η ημέρα και για τους Lance Stroll και Gabriel Bortoleto, που έκαναν 34 και 38 γύρους αντίστοιχα, τους λιγότερους όλων, με τον οδηγό της Aston Martin να αισθάνεται αδιαθεσία και να αποσύρεται νωρίς. Καλύτερα τα πράγματα για τους ομοστάβλους τους που έκαναν ένα σεβαστό αριθμό γύρων, αν και οι χρόνοι τους δεν ήταν ιδιαίτερα κολακευτικοί.
Στον αντίποδα, ο Esteban Ocon συμπλήρωσε 103 γύρους για τη Haas και πήρε και μια θέση στη δεκάδα, ενώ καλή ήταν και η εμφάνιση των Pierre Gasly και Yuki Tsunoda, με αμφότερους τους οδηγούς να καλύπτουν αρκετά χιλιόμετρα για τα γκαράζ τους και να κάνουν τον πέμπτο και έβδομο χρόνο αντίστοιχα, με σαφή διαφορά από την κορυφή ωστόσο.
Ύστερα από τρεις ημέρες στο Μπαχρέιν πάντως, τα συμπεράσματα δεν είναι εύκολα. Οι χειμερινές δοκιμές συχνά δεν είναι αντιπροσωπευτικές και φέτος είδαμε αρκετή ποικιλία σε συνθήκες και γρήγορες προσπάθειες, με τις διαφορές θερμοκρασίας και τον απολεσθέντα χρόνο λόγω βροχής να ανακατεύουν την τράπουλα. Η McLaren δείχνει καλή σε ρυθμό αγώνα, χωρίς όμως να έχει κάνει ιδιαίτερη πρόοδο από πέρυσι, η Red Bull δύσκολα κρίνεται με το πρόγραμμα που ακολούθησε, η Ferrari μάλλον επίσης δεν έχει ανοίξει όλα της τα χαρτιά και στη Mercedes δείχνουν να έχουν κάνει βήματα μπροστά, αλλά το πόσο είναι άγνωστο.
Παράλληλα, δεν έλειψαν οι καλές εμφανίσεις από αρκετές ομάδες του midfield, ενώ και τα πολλά χιλιόμετρα που καλύφθηκαν αφήνουν ανοιχτά τα ενδεχόμενα. Η Williams σχεδόν σίγουρα δε θα είναι το ταχύτερο μονοθέσιο στον ένα γύρο όταν η αυλαία θα σηκωθεί στη Μελβούρνη, αλλά δεν μπορεί να είναι κανείς σίγουρος για το πόσο ελαφριά ήταν τα μονοθέσια των Sainz και Albon όταν σημείωσαν τους καλύτερους χρόνους τους και οπωσδήποτε θα ήταν λάθος να αγνοήσει κανείς εντελώς τη φαινομενική τους άνοδο. Haas και Racing Bulls είχαν επίσης τις στιγμές τους και οι προβλέψεις για μικρές διαφορές και σκληρό ανταγωνισμό φαίνεται ότι επαληθεύονται.
Τα πιο ανησυχητικά σημάδια μάλλον προέρχονται από τα στρατόπεδα των Aston Martin και Sauber. Για την ελβετική ομάδα δεν υπήρξε κάποια αναλαμπή, οι γύροι των οδηγών της δεν ήταν πολλοί και οι χρόνοι σίγουρα δεν ικανοποιούν. Όσο για την Aston Martin, η ομάδα δείχνει σε πρώτη φάση στάσιμη σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο grid, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε μια πολύ κακή φετινή σεζόν, αδικαιολόγητο για τα χρήματα που έχουν ξοδευτεί και τις υποθέσεις που έχουν δοθεί.
Οι τελικές απαντήσεις όμως θα δοθούν όπως πάντα όταν θα σβήσουν τα κόκκινα φώτα σε μια σεζόν που δυνητικά θα είναι ιδιαίτερα συναρπαστική. Η Αυστραλία δεν απέχει παρά δύο εβδομάδες. Ραντεβού εκεί.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!