Η Red Bull προχώρησε στα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου της μονοθεσίου, με την RB21 να πατάει πίστα στο Sakhir ενόψει ημέρας γυρισμάτων!
Το μονοθέσιο με το οποίο ο Max Verstappen θα επιχειρήσει να στεφθεί για πέμπτη σερί φορά πρωταθλητής στην καριέρα του αποκάλυψε σήμερα η Red Bull, στο Bahrain International Circuit, εκεί που αύριο ξεκινά το τριήμερο χειμερινών δοκιμών.
Η RB21, είναι το τελευταίο μονοθέσιο που παρουσιάστηκε πλήρως φέτος, και θα είναι και συνολικά το τελευταίο μονοθέσιο που παρουσιάζεται υπό τους τωρινούς τεχνικούς κανονισμούς, καθώς από το 2026, πολλά αλλάζουν στους κανονισμούς γύρω από το σασί και τις μονάδες ισχύος των μονοθεσίων.
Με το livery να είναι εν πολλοίς ίδιο με το περσινό, κάτι που αποκαλύφθηκε ήδη από την εκδήλωση για τα 75 χρόνια της F1 στο Λονδίνο, η RB21 είναι στην ουσία μια εξέλιξη της RB20, όμως έχει υποστεί αρκετές αλλαγές για να αντιμετωπιστούν προβλήματα ανισορροπίας που έπληξαν τον προκάτοχό της.
Πέρυσι, Verstappen και Red Bull ξεκίνησαν όπως τελείωσαν το 2023, δηλαδή με πολύ δυναμικό τρόπο. Ωστόσο, καθώς McLaren και Ferrari βελτιώνονταν αρκετά όσο η σεζόν προχωρούσε, στο Milton Keynes έδειχναν να μην μπορούν να πετύχουν ίδιους ρυθμούς βελτίωσης, κάτι που αρκετές φορές έδειχνε και σαν…πισωγύρισμα σε ρυθμό. Ειδικά ο teammate του Ολλανδού, Sergio Perez, δυσκολεύτηκε καθ’ όλη τη σεζόν να βρεθεί στις πρώτες θέσεις του grid, κάτι που εν τέλει του στοίχισε και τη θέση του στο grid του 2025.
Στη Red Bull, χρειάστηκε να φτάσουμε μέχρι τον Σεπτέμβρη του 2024 ώστε να κατανοήσουν βαθύτερα τα προβλήματα με την έλλειψη ισορροπίας, κάτι που σήμαινε πως είχε χαθεί αρκετός χρόνος σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, έτσι οι Κόκκινοι Ταύροι τερμάτισαν τρίτο στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Getting the RB21 out on track for the first time 🤩💙#F1 || #RedBullRacing pic.twitter.com/vEQ8EYlG7s
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) February 25, 2025
Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Pierre Wache, το βάρος της δουλειάς έπεσε στο να γίνει πιο εύκολο στην οδήγηση το μονοθέσιο, με καλύτερη ισορροπία, χωρίς όμως εις βάρος μέγιστης απόδοσης και δυναμικού στην πίστα.
“Το βασικό που προσπαθείς να πετύχεις είναι μια ισορροπία ανάμεσα στο να χτίσεις ένα μονοθέσιο ταχύτερο από τους άλλους και το να είναι εύκολο στην οδήγηση ώστε οι οδηγοί να μπορούν να πάρουν το μέγιστο από αυτό”, δήλωσε ο Γάλλος στο Motorsport.com. “Ξέρουμε πως αν μεγαλώσουμε το παράθυρο λειτουργίας, τότε μειώνουμε και τα μέγιστα επίπεδα απόδοσης”.
“Το 2023 αποδείχτηκε πως η κατεύθυνσή μας ήταν η σωστή επειδή ήμασταν ταχύτεροι από τους υπόλοιπους. Η περσινή σεζόν απέδειξε πως ήμασταν λάθος. Κάθε φορά υπάρχει όριο όταν η ισορροπία υπερισχύει έναντι του συνολικού δυναμικού του μονοθεσίου. Θα πρέπει για φέτος να το φτιάξουμε αυτό”.
Στις 09:00 Ώρα Ελλάδος ξεκινούν αύριο οι χειμερινές δοκιμές στην πίστα του Sakhir, που θα είναι και το πρώτο δείγμα γραφής για τα μονοθέσια του 2025.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!