Ο τεχνικός διευθύντης της Red Bull, Pierre Wache, δήλωσε ότι η ομάδα δε θα θυσιάσει ενδεχόμενο πρωταθλήματος το 2025, ακόμα και για να μεγιστοποιήσει τις πιθανότητές της το 2026.
Η κατανομή πόρων και χρόνου και οι προτεραιότητες των ομάδων είναι από τα μεγάλα ερωτηματικά του 2025, καθώς οι μεγάλες αλλαγές κανονισμών που θα ισχύουν από την επόμενη χρονιά μπορεί να αφήσουν πολύ πίσω όσους δεν πετύχουν από νωρίς κάτι θετικό με αυτούς. Τόσο οι πόροι, όσο και η δυνατότητα αεροδυναμικών δοκιμών είναι πλέον αρκετά περιορισμένοι, οπότε όλοι πιθανότατα θα βρεθούν κάποια στιγμή μέσα στο 2026 αντιμέτωποι με το αν πρέπει να αρχίσουν να στρέφουν το μεγαλύτερο μέρος της προσοχής τους στο 2026.
Το παρελθόν φυσικά βρίθει σχετικών παραδειγμάτων, με την Brawn μεταξύ άλλων να έχει ανέλπιστη επιτυχία το 2009 και τη Mercedes να κυριαρχεί για επτά χρόνια από το 2014. Ωστόσο, η φετινή χρονιά αναμένεται από πολλούς να είναι από τις πλέον ανταγωνιστικές όσον αφορά τη μάχη του πρωταθλήματος, καθώς McLaren, Ferrari, Red Bull και Mercedes έχουν όλες σοβαρές πιθανότητες να βρεθούν σε σημείο που να διεκδικούν νίκες και το Milton Keynes δε σκοπεύει να εγκαταλείψει τη μάχη.
«Εξαρτάται και από το τι θα ανακαλύψεις. Αν ανακαλύψεις πολλά για το 2026, τότε έχεις τον πειρασμό να ασχοληθείς πολύ και με το 2026,» σχολίασε ο Wache.
«Αλλά αν έχουμε την ευκαιρία να διεκδικήσουμε πρωτάθλημα το 2025, και νομίζω ότι θα την έχουμε, τότε ποτέ δεν παρατάς ένα πρωτάθλημα.
Θα είναι μια δύσκολη απόφαση οπωσδήποτε. Θα πάμε με μια στρατηγική στην αρχή της σεζόν και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αυτή η στρατηγική να αλλάξει.
Παρά το τέταρτο συνεχόμενο Πρωτάθλημα Οδηγών για τον Max Verstappen, η Red Bull υποχώρησε στους Κατασκευαστές το 2024, ολοκληρώνοντας τρίτη πίσω από την ανερχόμενη McLaren και την ανασυνταχθείσα Ferrari. Αυτό ωστόσο σημαίνει ότι η ομάδα θα έχει διαθέσιμο αρκετά παραπάνω χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα απ’όσο είχε εδώ και αρκετό καιρό, καθώς η πρωτοπορία στο πρωτάθλημα σε συνδυασμό με την ποινή για υπέρβαση του ορίου εξόδων το 2021 είχε αφήσει το Milton Keynes πολύ περιορισμένο στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Φυσικά, αυτό δεν είναι το παν, αλλά είναι οπωσδήποτε ένα πλεονέκτημα και παρά την απουσία του Adrian Newey, η Red Bull γενικά έχει δείξει ικανή να αξιοποιήσει αυτά που της δίνονται.
«Δεν πας καλύτερα λόγω των χρημάτων ή της σήραγγας. Αλλιώς, οι τελευταίοι θα ήταν πάντα πρώτοι την επόμενη χρονιά. Δε δουλεύει έτσι στη Formula 1, αλλά μπορεί να είναι πλεονέκτημα και πρέπει να το χρησιμοποιήσουμε σωστά. Είναι ένα θετικό της θέσης μας και μπορεί να αποβεί αρκετά θετικό,» πρόσθεσε ο Wache.
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!