Οι ομάδες του WRC έδωσαν αρκετά θετικό feedback για τις γόμες που άρχισε να προμηθεύει τα πληρώματα η Hankook, μετά και από ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο σε ένα απαιτητικό Rally, όπως αυτό του Monte Carlo.
Περίφημο για την απρόβλεπτη φύση του, με τις συνθήκες του οδοστρώματος να παρουσιάζουν μεταβάσεις από στεγνή σε παγωμένη άσφαλτο, το ιστορικό Rally Monte Carlo ήταν μια απαιτητική αρχή για το νέο προμηθευτή ελαστικών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally, Hankook.
Ωστόσο, μετά και το τέλος του Rally, η κορεάτικη εταιρεία έδειξε να ανταποκρίνεται πολύ θετικά στις μοναδικές αυτές περιστάσεις, με τα νέα της ελαστικά να εντυπωσιάζουν τα πληρώματα και τις ομάδες στο Service Park.
Για τους αλπικούς δρόμους του πρώτου γύρου του φετινού WRC, η Hankook έφερε τα Ventus Z215, ένα ελαστικό που έχει σχεδιαστεί για ελαφρώς νωπές συνθήκες, διαθέσιμο τόσο σε μαλακή όσο και σε υπερ-μαλακή γόμα. Επίσης, οι ομάδες είχαν στη διάθεσή τους και το ελαστικό Winter i*Cept SR20, τόσο με καρφιά όσο και χωρίς καρφιά, για πιο παγωμένες συνθήκες.
Φετινή αλλαγή στο WRC αποτελεί και το ενιαίο spec που έχουν τα ελαστικά των κατηγοριών Rally1 και WRC2, με στόχο να μειωθούν τα κόστη των logistics και τα έξοδα, καθώς δεν υπάρχουν πολλαπλές εναλλαγές ανάμεσα στις γόμες και τις προδιαγραφές των ελαστικών.
Ο επικεφαλής της Toyota, Jari-Matti Latvala, που είδε τους οδηγούς του, Sebastien Ogier και Elfyn Evans να κάνουν το 1-2, υπογράμμισε με θετικά σχόλια το ντεμπούτο της Hankook.
“Ήταν καλή αρχή”, τόνισε ο Φινλανδός. “Δεν θέλουμε να αποφασίζεται το αποτέλεσμα από το ποιος στέκεται τυχερός με τα ελαστικά του, και η αντοχή των νέων αυτών ελαστικών δείχνει αρκετά δυνατή. Ευχαριστούμε την Hankook γι’ αυτό. Για αρχή, ερχόμενοι ως εντελώς νέος κατασκευαστής στο πρωτάθλημα, θεωρώ πως η δουλειά τους ήταν καλή”.
Εξίσου θετικά ήταν και τα σχόλια του 2ου στο Rally Monte Carlo, Evans. “Θα πρέπει να παραδεχτώ πως για πρώτη εμφάνιση ήταν αρκετά θετικό (το feedback από τα νέα ελαστικά). Ίσως τα επίπεδα επίδοσης να ήταν κάπως διαφορετικά απ’ ό,τι έχουμε συνηθίσει, αλλά θα έλεγα πως η αξιοπιστία είναι αρκετά βελτιωμένη απ’ ό,τι είχαμε συνηθίσει επίσης. Είναι φυσιολογικό να υπάρχουν διαφορές από φίρμα σε φίρμα και επόμενο είναι να χρειαζόμαστε λίγο χρόνο για να μάθουμε τα νέα αυτά ελαστικά. Όσον αφορά το Monte, όμως, ήταν αρκετά θετική η απόδοσή τους”.
WRC 2025 is ON 💥 pic.twitter.com/WuRLf7a57B
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) January 28, 2025
Τέλος, στους επιδοκιμαστές βρέθηκε και ο Ott Tanak, που κατέλαβε την 5η θέση με το i20 N του.
“Από πλευράς αξιοπιστίας, θα έλεγα πως (τα νέα ελαστικά) ήταν πολύ καλά”, σχολίασε σχετικά ο πρωταθλητής του 2019.
“Το Monte είναι τυπικά ένα αρκετά σκληρό Rally για τα ελαστικά, με μεγάλα κοψίματα στο οδόστρωμα και κοφτερές αιχμές κατά τόπους. Θα έλεγα πως η slick γόμα απέδωσε αρκετά καλά, ίσως το χιονολάστιχο να μπορεί να βελτιωθεί λίγο για του χρόνου, όμως όλα αυτά αποτελούν μέρος της φυσικής διαδικασίας μάθησης και βελτίωσης”.
Ενόψει του πλήρως χιονισμένου Rally Σουηδίας, στις 13-16 Φεβρουαρίου, η Hankook ετοιμάζεται να φέρει νέο ελαστικό, το Winter i*Pike SR10W, το οποίο έχει σχεδιαστεί για αμιγώς ακραίες συνθήκες πάγου και χιονιού.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!