Με φρέσκο livery θα παραταχθούν τα Ford Puma της M-Sport ενόψει 2025, αποτελώντας τη μοναδική ομάδα που προχωρά σε αλλαγές στα χρώματά της.
Στο Rally Monte Carlo του επόμενου Σαββατοκύριακου, το οποίο ανοίγει και επίσημα την αυλαία της νέας σεζόν στο WRC, η M-Sport θα είναι η μοναδική ομάδα που θα κατέβει με φρεσκαρισμένα χρώματα στα αγωνιστικά της.
Η ομάδα της Cumbria επέλεξε να πετάξει το περσινό γαλανόλευκο που στόλιζε τα Puma της, για ένα μίγμα μπλε σκούρου με μωβ τόνους και μαύρο, θυμίζοντας αρκετά τα Raptor T1+ που έτρεξαν στο φετινό Rally Dakar.
Επιπλέον μικρές αλλαγές θα έχει το Puma του Josh McErlean, του νέου οδηγού της ομάδας. Δεδομένου ότι ο McErlean τρέχει με την υποστήριξη της Motorsport Ireland, το logo του οργανισμού θα έχει προεξέχουσα θέση στο καπό του αγωνιστικού αλλά και στην πτέρυγα του Puma.
Our new Pumas are ready for the roads 😎#WRC | #FordPerformance | #RedBull | #MIRallyAcademy | @SafetyCultureHQ pic.twitter.com/XyZsuKowmP
— M-Sport (@MSportLtd) January 18, 2025
Από την ομάδα έχει επιβεβαιωθεί πως οι Martins Sesks αλλά και ο Ιορδάνης Σερδερίδης, που θα συμμετάσχουν στο Rally Σουηδίας, θα έχουν παρόμοια livery στα αγωνιστικά τους.
Δεν είναι, όμως, μόνο το livery που έχει αλλάξει η M-Sport ανάμεσα σε 2024 και 2025. Το αγωνιστικό της ομάδας έχει πάρει βελτιώσεις και αλλαγές στη χαρτογράφηση του κινητήρα και τις σχέσεις μετάδοσης κίνησης στο κιβώτιο, κυρίως ως αποτέλεσμα της απόφαση της FIA να πετάξει απ’ το παράθυρο τις υβριδικές μονάδες για την επερχόμενη σεζόν.
“Θα έχουμε μια δύσκολη χρονιά μπροστά μας και θα πρέπει να είμαστε ρεαλιστές αναφορικά με το τί μπορούμε να πετύχουμε”, δήλωσε στο Motorsport.com ο επικεφαλής της ομάδας Richard Millener.
“Στόχος είναι να μείνουμε στο πρωτάθλημα, αυτό ήταν το βασικό, το οποίο έγινε πιο δύσκολο από ποτέ. Η απώλεια του Adrien ήταν προφανώς τεράστιο πλήγμα, αλλά θα πρέπει να ζήσουμε με αυτό. Στόχος ήταν να βρούμε δύο οδηγούς που θα μας επιτρέψουν να συνεχίσουμε να τρέχουμε”.
“Θέλαμε ανέκαθεν να διατηρήσουμε στο ένα αυτοκίνητο τον Gregoire για μερικές σεζόν, ώστε να του δώσουμε τη δυνατότητα να εξελιχθεί. Το να τον έχουμε δεύτερη σεζόν είναι εξαιρετικό”.
“Θα υπάρχει πίεση φέτος καθώς θα τον βλέπουν ως το Νο.1 μας, και με αυτό έρχονται προσδοκίες, αλλά αυτό είναι εξωτερικό, όχι εσωτερικό της ομάδας”.
“Θέλουμε να τον δούμε να συνεχίζει από εκεί που τελείωσε πέρυσι, όπου έφτασε στο σημείο να κάνει ανταγωνιστικούς χρόνους. Ο Josh έχει μπροστά του τη μεγαλύτερη πρόκληση όλων, έτσι βασικό θα είναι να έχουμε μια αρκετά προσεκτική προσέγγιση στο συγκεκριμένο κομμάτι”.
“Εάν πάμε να ανταγωνιστούμε τις άλλες ομάδες, θα φανούμε γελοίοι. Πρέπει να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε όσα περισσότερα μπορούμε με τον κόσμο που έχουμε”.
Στον αντίποδα, Toyota και Hyundai επέλεξαν να μην προχωρήσουν σε καμία αλλαγή στα χρώματά τους.
Έτσι, οι Ιάπωνες συνεχίζουν σε total black τόνους στο Yaris GR τους, το οποίο τεχνικά έχει πάρει αλλαγές στο σύστημα εξάτμισης και τον εκκεντροφόρο, ενώ και εδώ οι σχέσεις μετάδοσης κίνησης έχουν αλλάξει για να βελτιστοποιηθεί το μηχανικό πακέτο χωρίς την υβριδική μονάδα.
Η Hyundai διατήρησε το μπλε του ουρανού και το πορτοκαλί στο i20 N της και θα μπει στο Monte Carlo με ένα αγωνιστικό σχεδόν απαράλλαχτο στα όλα του σε σχέση με το 2024. Στο Rally Σουηδίας του Φεβρουαρίου οι Κορεάτες αναμένεται να παρουσιάσουν μια αρκετά αναβαθμισμένη έκδοση του αγωνιστικού τους.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!