O Adrien Fourmaux αναδείχτηκε ταχύτερος στη σημερινή υπερειδική του Rally Ιαπωνίας, ενώ ο Andreas Mikkelsen οριακά απέφυγε μια καταστροφική αρχή, όταν τερμάτισε με μηδέν καύσιμο στο i20 N του.
Πρωτοπόρος της γενικής κατάταξης του τελευταίου αγώνα της σεζόν στο WRC είναι ο Γάλλος της M-Sport για πρώτη φορά. Στην εναρκτήρια υπερειδική της Πέμπτης, ο Fourmaux έκανε τον ταχύτερο χρόνο κατά μισό δευτερόλεπτο από τον επόμενο, Ott Tanak.
Συναγωνιζόμενος στο Toyota Stadium με τον Sebastien Ogier, ο Fourmaux τερμάτισε κατά 2,2 δευτ. ταχύτερα από τον οδηγό της Toyota, βάζοντας την M-Sport στην κορυφή της γενικής στο ξεκίνημα του Rally Ιαπωνίας.
Πίσω από τον 2ο Tanak, ο οποίος στο shakedown του πρωινού ήταν ο ταχύτερος, ήρθε ο Takamoto Katsuta. Ο Ιάπωνας, που τρέχει μπροστά στο κοινό της πατρίδας του, είχε μια δυναμική επιστροφή στο Rally Κεντρικής Ευρώπης και πλέον θέλει να την εκμεταλλευτεί με μια ανταγωνιστική παρουσία και βάθρο στο φινάλε του 2024.
Τόσο ο τρίτος Katsuta όσο και ο τέταρτος Evans βρίσκονταν εντός δευτερολέπτου από τον Fourmaux, ο οποίος σήμερα είχε και neon φωτισμό κάτω από το Puma του, ως νύξη στη σειρά Fast & Furious.
Πίσω από τους πρώτους 4, ακολούθησαν οι Ogier και Neuville με ακριβώς τον ίδιο χρόνο. Ο Βέλγος, που είναι το αδιαμφισβήτητο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου, μιας και χρειάζεται να σκοράρει μόλις 6 βαθμούς για να στεφθεί πρωταθλητής.
“Μετράμε αντίστροφα τις ειδικές, σίγουρα. Όμως αυτή ήταν μία μικρή μόνο ειδική και οι μεγάλες έρχονται ενόψει”, δήλωσε ο οδηγός της Hyundai.
“Είναι ωραίο που όλοι λειτουργούν με υψηλό κίνητρο αλλά παραμένουν και αρκετά χαλαροί. Θα προσπαθήσουμε να υποστηρίξουμε την ομάδα εάν μπορούμε, αλλά πρέπει να σκεφτούμε και τον τίτλο επίσης”.
6ος βρίσκεται στο κλείσιμο της πρώτης ειδικής ο Gregoire Munster, μπροστά από το τρίτο i20 N, αυτό του Andreas Mikkelsen, ο οποίος έδειχνε στο τέλος της διαδρομής να αντιμετωπίζει πρόβλημα.
Τελικά, αυτό αποδείχτηκε πως είχε να κάνει με το καύσιμο του αγωνιστικού του, το οποίο τελείωσε με μισό γύρο ακόμα να απομένει. “Έπρεπε να οδηγώ δεξιά-αριστερά για να βρω καύσιμο από το ντεπόζιτο και σχεδόν δεν καταφέραμε να φτάσουμε στη γραμμή του τερματισμού”, ήταν το σχόλιο του Νορβηγού μετά το τέλος της δράσης σήμερα.
A fuel surge issue caused drama for Andreas Mikkelsen & Torstein Eriksen on SS1 😔#WRC | #RallyJapan 🇯🇵 pic.twitter.com/udaYTpkDUO
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) November 21, 2024
Η δράση του Rally Ιαπωνίας συνεχίζεται αύριο, ημέρα Παρασκευή, με 8 ειδικές που καλύπτουν πάνω από 125 km μάχης ενάντια στο χρονόμετρο.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα από τη δράση του WRC, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!