Ο οδηγός της Mercedes, George Russell, βρέθηκε στην κορυφή της πρώτης περιόδου για το Grand Prix της Πόλης του Μεξικού, μπροστά από τον Carlos Sainz της Ferrari και τον Yuki Tsunoda της RB σε μια περίοδο που περιλάμβανε αρκετούς αρχάριους και μερικές κόκκινες σημαίες.
Με τους κανονισμούς να ορίζουν ότι όλοι οι οδηγοί της Formula 1 πρέπει να μείνουν εκτός σε ένα FP1 ανά σεζόν για έναν πρωτάρη που δεν έχει περισσότερες από δύο εκκινήσεις σε Grand Prix, η Mercedes, η Ferrari, η McLaren, η Aston Martin και η Kick Sauber ήταν οι ομάδες που έκαναν αλλαγές.
Ο αντικαταστάτης του Lewis Hamilton το 2025, Kimi Antonelli, οδήγησε για τα Silver Arrows, μαζί με τον μελλοντικό οδηγό της Haas Ollie Bearman στη Ferrari, τον οδηγό IndyCar και τον τοπικό ήρωα Pato O’Ward στη McLaren, τον πρώην πρωταθλητή GP2 Felipe Drugovich στην Aston Martin και τον Robert Shwartzman στην Sauber.
Ως αποτέλεσμα, σήμαινε ότι ο Hamilton, ο νικητής του Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών Charles Leclerc, ο Lando Norris, ο Fernando Alonso (γιορτάζει την 400η εμφάνισή του σε Σαββατοκύριακο αγώνα) και ο Zhou Guanyu όλοι κάθονταν στο πάγκο για τα πρώτα 60 λεπτά του GP.
Ο Russell, που έτρεχε το παλαιότερο πακέτο της Mercedes αυτό το Σαββατοκύριακο, έθεσε το ρυθμό αρχικά με χρόνο 1:19.519s στο σκληρό ελαστικό της Pirelli, ενώ οποιαδήποτε εμφάνιση του O’Ward και του Sergio Perez προκάλεσε τεράστιες επευφημίες από το πλήθος.
Ωστόσο, μόλις ο Sainz ανέλαβε την κορυφή με ένα 1:19.407s, οι κόκκινες σημαίες επανεμφανίστηκαν μετά από μια άλλη στιγμή δράματος – ο Alex Albon έχασε τον έλεγχο της Williams του και ήρθε σε επαφή με τον πιο αργά κινούμενο Bearman και μετέπειτα χτύπησε στον τοίχο με ταχύτητα.
Ο Albon μίλησε στην ενδοεπικοινωνία για να επιβεβαιώσει ότι δεν έπαθε τίποτα και να εκφράσει την απογοήτευσή του για το περιστατικό, ενώ ο Bearman έμεινε επίσης στο περιθώριο λόγω βλάβης στο μπροστινό αριστερό μέρος της Ferrari.
Μετά από κάποιες προσαρμογές στις μπαριέρες, οι οδηγοί επέστρεψαν με κάτι λιγότερο από 25 λεπτά να απομένουν, φέρνοντας μια σειρά βελτιώσεων στους χρόνους που είδε τον Russell να επιστρέφει στην κορυφή με μαλακά ελαστικά σε ένα 1:17.998s – μπροστά από τους Sainz, Tsunoda και Max Verstappen.
Ενώ οι τέσσερις πρώτοι παρέμειναν όπως ήταν στην καρό σημαία, υπήρχαν ανησυχίες για τον κάτοχο του τίτλου και νυν ηγέτη του πρωταθλήματος Verstappen, ο οποίος ανέφερε ότι “κάτι δεν πάει καλά με τον κινητήρα” και ότι δεν είχε “καθόλου ισχύ” στα τελευταία στάδια.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!