Ο Kalle Rovanpera ηγείται της γενικής κατάταξης στο Rally Χιλής μετά και το Σάββατο, με τις καιρικές συνθήκες να δυσκολεύουν τα πληρώματα.
Ο Rovanpera ανέβηκε πάνω από τον teammate του, Elfyn Evans, παίρνοντας τα ηνία του Rally Χιλής, με την ομίχλη που επικράτησε στις ειδικές να του δίνει τη δυνατότητα να πάρει κεφάλι στη γενική.
Στην τρίτη θέση ξεκίνησε τη χθεσινή ημέρα ο εν ενεργεία πρωταθλητής, ωστόσο αναδείχτηκε νικητής της ημέρας μέσα σε δύσκολες συνθήκες, μιας και η πυκνή ομίχλη δυσκόλεψε πολύ την ορατότητα στα πληρώματα. Πλέον ο Φινλανδός έχει μια διαφορά 15,1 δευτ. από τον Evans, με 4 ειδικές να απομένουν και δείχνει πως θα καρπωθεί σίγουρα τους 18 βαθμούς του Σαββάτου.
Στους 15 βαθμούς βρίσκεται ο Evans συμπληρώνοντας μια εν δυνάμει πολύ καλή συγκομιδή για την Toyota που την κρατά ζωντανή στη μάχη του πρωταθλήματος Κατασκευαστών.
Στην τρίτη θέση της γενικής βρίσκεται το πρώτο Hyundai, αυτό του Ott Tanak. Το ρίσκο που πήρε ο Εσθονός με τα ελαστικά δεν απέδωσε, και έχασε χρόνο σε σχέση με τους τρεις πρώτους. Στα 33,6 δευτ. πίσω από τον Rovanpera βρίσκεται ο Tanak, ενώ ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Neuville, βρίσκεται στην 4η θέση (+43,7 δευτ.) 13 και 10 βαθμοί αντίστοιχα για τους δύο teammates αυτή τη στιγμή, που θα πρέπει πρώτα να τερματίσουν για να πάρουν τους βαθμούς αυτούς.
Στην 5η θέση έκλεισε την ημέρα ο Adrien Fourmaux (+1:23.0), μπροστά από τον Sami Pajari της Toyota και τον teammate του, Gregoire Munster. Στην 8η θέση, πάνω από 5 λεπτά πιο μακριά, βρίσκεται ο Esapekka Lappi.
Από την 9η θέση εγκατέλειψε χθες ο Sebastien Oger, έχοντας επαφή με βράχο στην 8η ειδική. Κανονικά μπήκε ξανά στο Rally ο Martins Sesks, που αναμένεται να πιέσει για βαθμούς την Κυριακή.
Μεγάλος πρωταγωνιστής, ωστόσο, της ημέρας ήταν ο καιρός στη Χιλή. Οι γνωστές ειδικές με την έντονη φθορά στα ελαστικά συνοδεύτηκαν από εντελώς απρόβλεπτο καιρό, κάτι που έκανε την επιλογή ελαστικών πονοκέφαλο για τις ομάδες και τα πληρώματα.
Το σημείο καμπής της ημέρας ήταν η SS11 (Lota, 25,64 km), όπου επικράτησε πυκνή ομίχλη στο μέσο της διαδρομής, με την ορατότητα να μην ξεπερνά τα 20 m. Μαζί με αυτό, υπήρχε ένα εντελώς στεγνό πρώτο κομμάτι αλλά και ένα λασπώδες και βρεγμένο τελευταίο κομμάτι που έκανε τα πράγματα εντελώς απρόβλεπτα.
Magic 🤩 #WRC | #RallyChile #Chile 🇨🇱 pic.twitter.com/mN8wOEpG1j
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) September 28, 2024
Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του Evans που σχολίασε πως δεν μπορούσε να δει “πέρα από το καπό” ενώ και ο Munster δήλωσε πως οδηγεί “τυφλά”. Μάλιστα, ο Evans ήταν αυτός που από τα on board πλάνα φάνηκε να βιώνει τις πιο έντονες συνθήκες απ’ όλους.
Αυτό φάνηκε και από το χρονομετρημένο κομμάτι, όπου ο Ουαλός ήταν πιο αργός για 24,1 δευτ. από τον Rovanpera, κάτι που σήμαινε πως έχασε την πρωτιά στο σημείο αυτό.
“Δεν ξέρω πως γίνεται να τρέχεις σε τέτοιες συνθήκες”, δήλωσε ένας εκνευρισμός Evans στο τέλος της ειδικής.
“Ήταν πολύ άσχημα τα πράγματα. Δεν θεωρώ πως έχω οδηγήσει ποτέ σε rally με τέτοιες συνθήκες”, σχολίασε από την πλευρά του ο Rovanpera.
Magic 🤩 #WRC | #RallyChile #Chile 🇨🇱 pic.twitter.com/mN8wOEpG1j
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) September 28, 2024
Λίγο αργότερα, η ειδική μπήκε υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας, μιας και οι συνθήκες έγιναν ακόμα χειρότερες.
Συνέχεια, πλέον, στη δράση σήμερα, με το πρόγραμμα της τρίτης και τελευταίας ημέρας του Rally Χιλής να περιλαμβάνει 4 ειδικές.
Στις 14:23 ξεκινά το πρώτο αυτοκίνητο, αυτό του Sebastien Ogier, από την Laraquete 1, ενώ η Bio Bio 2, στις 19:15, θα είναι και η Power Stage του αγώνα.
Πώς θα διαμορφωθούν οι ισορροπίες στα πρωταθλήματα μετά και τη δράση της Κυριακής; Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!