Με την πρώτη ημέρα να χαρακτηρίζεται από σκληρές μάχες και μικρές διαφορές, ο Evans διατηρεί μια μικρή διαφορά 3 δευτερολέπτων από τον Ott Tanak, κατόπιν και της ακύρωσης της SS1 λόγω θεατών.
Ο Ουαλός της Toyota ηγείται της γενικής σήμερα, στη δεύτερη ημέρα του Rally Χιλής. Αν και χθες, στη γενική ηγείτο ο Tanak με το ισχνό προβάδισμα των 0,4 δευτ., η ακύρωση της SS1 σήμαινε πως οι χρόνοι των πληρωμάτων αναπροσαρμόστηκαν.
Αυτή η αναπροσαρμογή (βάσει του χρόνου που έκαναν τα πληρώματα στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική, το απόγευμα) έφερε μπροστά τον Evans με το επίσης μικρό προβάδισμα των 3 δευτερολέπτων.
Οι ανανεωμένοι αυτοί χρόνοι ήρθαν κατόπιν αιτήματος της Toyota προς τους αγωνοδίκες του Rally να εξετάσει εκ νέου τις αναπροσαρμογές. Από τις τελικές αλλαγές, επίσης κερδισμένοι βγήκαν και οι Sami Pajari και Adrien Fourmaux, ωστόσο δεν άλλαξε κάτι στη γενική για τους συγκεκριμένους.
Και πάλι, οι διαφορές ανάμεσα στους πρώτους 5 παραμένουν πολύ μικρές, δείγμα της επιφυλακτικότητας με την οποία προσεγγίζουν το Rally τα πληρώματα στις χωμάτινες συνθήκες στη Χιλή. Στα 10 δευτερόλεπτα από την κορυφή βρίσκεται ο τρίτος, Kalle Rovanpera, που έχασε μια στροφή στην SS4, ενώ στο 4-5, οι Pajari και Munster βρίσκονται πολύ κοντά, στα 12 και 14 περίπου δευτερόλεπτα από τον Evans αντίστοιχα.
Και για τους δύο νέους οδηγούς, η 1η ημέρα του Rally Χιλής ήταν εξαιρετική. “Προφανώς ήταν μια πραγματικά πολύ καλή ημέρα, βασικά χωρίς λάθη”, δήλωσε ο Pajari που τερμάτισε πάνω από τον Munster την Παρασκευή. “Έχουμε πολλά να μάθουμε και απλά πρέπει να είμαι πολύ χαρούμενος με το σημερινό”.
Από τον 6ο Neuville και κάτω οι διαφορές ήταν πιο μεγάλες, ωστόσο. Ο Βέλγος δυσκολεύτηκε αρκετά από την ολισθηρότητα του χωμάτινου οδοστρώματος.
“Δύσκολη ημέρα για μας”, παραδέχτηκε ο Neuville χθες το βράδυ. “Ποτέ δεν μπόρεσα να κινηθώ αρκετά γρήγορα, κάθε φορά προσπαθούσαμε να πιέσουμε λίγο και χάναμε τον έλεγχο. Θεωρώ πως κάναμε λάθος στο set-up, αλλά πλέον είναι αργά”.
Στην 7η θέση βρίσκεται ο Esapekka Lappi που έχασε χρόνο στην 4η ειδική από αποκόλληση στο πίσω δεξιά ελαστικό του. Ο Φινλανδός, όμως, βρίσκεται μπροστά από τον Adrien Fourmaux. Ο Γάλλος της M-Sport, με την παροιμιώδη σταθερότητά του φέτος, ήταν 4ος στη γενική πριν εμφανιστεί πρόβλημα στον εναλλάκτη του Puma του. Για την επιδιόρθωση του προβλήματος, ο Fourmaux άργησε να ξεκινήσει στην 5η ειδική και τιμωρήθηκε με χρονική ποινή ενός λεπτού γι’ αυτό.
Fourmaux’s Friday technical troubles 😩#WRC | #RallyChile 🇨🇱 pic.twitter.com/LvuP0Vd6yn
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) September 27, 2024
9ος έπεσε ο Sebastien Ogier, που αρχικά είχε ηγηθεί της γενικής. Ο Γάλλος είχε κλατάρισμα κατόπιν δικού του λάθος περάσματος πάνω από μια βύθιση. Η αλλαγή του πληγωμένου ελαστικού σήμαινε πως έχασε επαφή με την κορυφή, ενώ και προβλήματα με την υβριδική μονάδα στην 6η ειδική της ημέρας ήταν το κερασάκι σε μια τούρτα προβλημάτων για τον οδηγό της Toyota.
Παίρνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία ειδική της ημέρας, ο Fourmaux απλά έδειχνε το τί θα μπορούσε να έχει γίνει εάν δεν είχε το πρόβλημα αυτό.
Το τρίτο Rally1 της M-Sport, αυτό του Martins Sesks, δεν είχε μια καλή Παρασκευή. Ο Λετονός βγήκε εκτός δρόμου και είχε έντονη επαφή με λόγο, προκαλώντας ζημιά στη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου του.
More drama on SS3 🤯#WRC | #RallyChile 🇨🇱 pic.twitter.com/cuxXGc5wNX
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) September 27, 2024
Από την επαφή αυτή, κλάταραν και τα δύο ελαστικά της δεξιάς πλευράς. Με μόλις μια ρεζέρβα διαθέσιμη, ο 25χρονος κλήθηκε να εγκαταλείψει από τη μέρα.
Συνέχεια, πλέον, στη δράση σήμερα, με την πρώτη ειδική του Σαββάτου, την SS7 (Petun 1) να ξεκινά στις 15:07 Ώρα Ελλάδος. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα από τη δράση του Rally Χιλής, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!