Ο Oscar Piastri παραδέχτηκε ότι το Grand Prix της Formula 1 της Σιγκαπούρης του παρείχε μερικά «καλά μαθήματα», καθώς χαρακτήρισε την τρίτη του θέση ως αποτέλεσμα «περιορισμού ζημιών».
Ο Piastri δεν μπόρεσε να επαναλάβει τον ρυθμό που τον ενέπνευσε να κερδίσει στο Αζερμπαϊτζάν το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, καθώς υστερούσε σε σχέση με τον team-mate του στη McLaren, Lando Norris σε όλη τη διοργάνωση.
Ο Αυστραλός έκανε ένα λάθος στον τελευταίο τομέα στην τελευταία του προσπάθεια στα προκριματικά καθώς τερμάτισε πέμπτος για το grid καθώς ο Norris πήρε μια κυρίαρχη pole position.
Αυτό παρείχε στον Βρετανό τη βάση για να συνεχίσει και να σημειώσει μια συντριπτική νίκη 20 δευτερολέπτων επί του Max Verstappen της Red Bull, ενώ ο Piastri ξεπέρασε τα μονοθέσια της Mercedes στην τρίτη θέση.
Ο Piastri κατάφερε να εκμεταλλευτεί την επέκταση του πρώτου κομματιού του για να χρησιμοποιήσει νεότερα ελαστικά για να περάσει τους Lewis Hamilton και George Russell για να ανέβει στο έβδομο βάθρο του το 2024.
Ερωτηθείς αν το τρίτο σκαλί στο βάθρο ήταν το μέγιστο που θα μπορούσε να πετύχει, ο Piastri, ο οποίος ήταν 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen, απάντησε: «Ναι, νομίζω ότι ναι.
«Ναι, ξέρετε, η χθεσινή απόδοση προφανώς δεν ήταν ιδανική, αλλά σήμερα ο στόχος ήταν να ανέβω στο βάθρο. Πιστεύω ότι χάνοντας τόσο πολύ χρόνο πίσω από τη Mercedes στο πρώτο stint σήμαινε ότι αυτό ήταν σίγουρα το μέγιστο που μπορούσαμε να κάνουμε.
«Φεύγοντας λοιπόν είμαι αρκετά χαρούμενος. Φυσικά, θα προτιμούσα να καθίσω στη μέση του βάθρου. Αλλά νομίζω ότι ήταν μια καλή ημέρα περιορισμού ζημιών σήμερα.
«Ακόμη και μέσα στο Σαββατοκύριακο, δυσκολευόμουν πολύ στα δοκιμαστικά και ένιωθα ότι έκανα ένα καλό βήμα προς τα προκριματικά. Δεν το εκτέλεσα τόσο καλά όσο έπρεπε, αλλά νιώθω ότι έμαθα πολλά και μέσα στο Σαββατοκύριακο.
«Έτσι, ακόμα κι αν το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν ακριβώς αυτό που ήλπιζα, νομίζω ότι έχουμε κάνει καλή δουλειά για να μεγιστοποιήσουμε τους βαθμούς, ειδικά για την ομάδα. Είναι μια τεράστια συλλογή βαθμών για εμάς και νιώθω ότι έχω πάρει μερικά καλά μαθήματα και για την επόμενη χρονιά. Συνολικά, αρκετά χαρούμενος.»
Ο Piastri κατάφερε να αποφύγει να χάσει μια θέση από την Haas του Nico Hulkenberg στον πρώτο γύρο και στη συνέχεια έτρεχε στη θέση του grid καθώς ξεκίνησε η συνηθισμένη εξέλιξη του αγώνα της Σιγκαπούρης.
Ο οδηγός της McLaren παραδέχτηκε ότι γνώριζε από την αρχή ότι θα έπρεπε να είναι υπομονετικός και να περιμένει τον αγώνα να έρθει στα μέτρα του στα τελευταία στάδια.
«Ήταν δύσκολα για τους τελευταίους γύρους του stint, αλλά μέχρι τότε μπορούσα να πω ότι είχαμε ένα καλό πλεονέκτημα ρυθμού έναντι της Mercedes», εξήγησε. «Το να ξεκινήσει ο Lewis στο μαλακό σήμαινε ότι δεν θα προσπαθούσα πραγματικά να πιέσω να τον περάσω νωρίς.
«Ήξερα ότι ο αγώνας θα ερχόταν στα μέτρα μου πολύ αργότερα, και βασικά αυτό κάναμε. Λοιπόν, ναι, όταν ήμουν στον βρόμικο αέρα πίσω τους, ήταν δύσκολο, όπως είναι πάντα.
«Αλλά ήξερα ότι είχαμε ένα καλό πλεονέκτημα ρυθμού και ότι όσο περισσότερο συνεχίζαμε τόσο περισσότερες ευκαιρίες προσθέταμε για εμάς τόσο μεγαλύτερη διαφορά ελαστικών είχαμε.
«Αν υπήρχε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας, τότε θα μπορούσαμε να το αξιοποιήσουμε. Οπότε νομίζω ότι το εκτελέσαμε πολύ καλά. Τους τελευταίους γύρους, προσπαθούσα να πείσω την ομάδα να με βάλει στα pit, αλλά όπως ξέρετε, ήταν όλα υπό έλεγχο».
Ο Piastri αποκάλυψε ότι ο αγώνας έγινε πιο εξαντλητικός κατά τη διάρκεια των τελευταίων γύρων όταν αναγνώρισε ότι η τρίτη θέση ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να πάρει.
«Μόλις πέρασα τη Mercedes, ο Max ήταν 20 δευτερόλεπτα μπροστά και ήξερα ότι ήμουν πολύ πιο γρήγορος από τη Mercedes, έτσι οι τελευταίοι 15 γύροι αισθάνονταν μεγαλύτεροι από τους πρώτους 45», είπε.
«Λοιπόν, ναι, ήταν ένας δύσκολος αγώνας, σίγουρα. Είναι πάντα εδώ. Αλλά κατά κάποιο τρόπο όταν φυσάει ο αέρας στο πρόσωπό σου και τέτοια πράγματα είναι σχεδόν αρκετά ωραίο.
«Ξέρεις, ο γύρος μετά το τέλος ήταν στην πραγματικότητα μάλλον… ξέρεις, όταν σταματάς να συγκεντρώνεσαι τόσο πολύ και δεν έχεις τόσο πολύ αέρα στο πρόσωπό σου, στην πραγματικότητα μπορεί να αισθανθείς χειρότερα.
«Σίγουρα λοιπόν μια δύσκολη βραδιά, αλλά γι’ αυτό πληρωνόμαστε».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!