Ένας συναισθηματικός Daniel Ricciardo παραδέχτηκε ότι υπάρχει «ρεαλιστική πιθανότητα» να μην είναι στο πιλοτήριο της VCARB στον επόμενο αγώνα στο Austin.
Ο Αυστραλός έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα προς το τέλος του Grand Prix της Σιγκαπούρης την Κυριακή και ψηφίστηκε Οδηγός της Ημέρας από τους οπαδούς, αν και αυτός και η ομάδα δυσκολεύτηκαν για ρυθμό συνολικά.
Οι αναφορές γύρω από το μέλλον του Ricciardo στη VCARB υπήρχαν όλο το Σαββατοκύριακο, με τον Liam Lawson να περιμένει για μια πιθανή ευκαιρία να εντυπωσιάσει αυτή τη σεζόν.
Ενώ ο Ricciardo ακολουθεί τον Yuki Tsunoda 22 βαθμούς στη βαθμολογία μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν, έψαχνε να χρησιμοποιήσει αυτή τη σεζόν ως ευκαιρία για ακρόαση για επιστροφή στη Red Bull, έχοντας αποχωρήσει στα τέλη του 2018.
Ο οκτώ φορές νικητής Grand Prix εθεάθη να συγκρατεί τα συναισθήματά του σε μια συνέντευξη μετά τον αγώνα, λέγοντας ότι ήθελε «να απολαύσει τη στιγμή» καθώς έβλεπε το περιβάλλον του πιλοτηρίου του.
Παραδέχτηκε ότι «ίσως το τέλος του παραμυθιού να μην έγινε» με την επιστροφή στη Red Bull για την οποία ήλπιζε, αλλά όταν ρωτήθηκε για τις μελλοντικές του προοπτικές, υπήρχε ένα μείγμα υπερηφάνειας για την καριέρα που είχε μέχρι σήμερα, μαζί με ετοιμότητα σε περίπτωση που έρθει η κλήση να κάνει πίσω.
«Κοιτάξτε, προφανώς, υπάρχει ρεαλιστική πιθανότητα να μην συμβεί», παραδέχτηκε στους δημοσιογράφους στη Σιγκαπούρη όταν ρωτήθηκε αν θα είναι στο αυτοκίνητο στο Austin. Πιστεύω, προφανώς, ήταν μια κατάσταση αγώνα με τον αγώνα με τη Red Bull, για όλους μας, κατά κάποιο τρόπο, προφανώς και για τον Checo [Perez].
«Και μερικές φορές, νιώθω ότι πήγαινε προς τη μία κατεύθυνση, μετά πήγαινε προς την άλλη. Προφανώς, δόθηκε μεγάλη έμφαση σε αυτό το Σαββατοκύριακο, και θα μου άρεσε ένα καλύτερο Σαββατοκύριακο, και ποιος ξέρει αν αυτό θα είχε αλλάξει κάτι ή αν η απόφαση είχε ήδη ληφθεί, ακόμη και πριν από το Σαββατοκύριακο, καταλαβαίνετε τι εννοώ?
«Λοιπόν, προφανώς είμαι προετοιμασμένος για αυτό, και γι’ αυτό νομίζω ότι το Σαββατοκύριακο προσπάθησα να αναγνωρίσω μερικά πράγματα και με τον εαυτό μου, και νομίζω ότι αναγνώρισα επίσης γιατί επέστρεψα στο άθλημα.
«Ξέρεις, μερικές φορές πρέπει να δεις τη μεγάλη εικόνα, και πάντα έλεγα ότι δεν θέλω να είμαι απλώς ένας τύπος που είναι εδώ στο grid και παλεύει για έναν βαθμό κάθε τόσο, κάτι που ήταν η ιστορία αυτή τη σεζόν.
«Αλλά προφανώς φέτος, ο σκοπός ήταν να προσπαθήσω και μετά να κάνω αρκετά καλά για να επιστρέψω στη Red Bull και προφανώς να παλέψω ξανά για νίκες και να δω αν το έχω ακόμα. Ναι, αισθάνομαι ότι προφανώς δεν το έχω καταφέρει. Λοιπόν, σκέφτομαι ότι είναι «εντάξει, για τι άλλο παλεύω εδώ;» Τι άλλο θα μου δώσει εκπλήρωση;»
«Ήμουν επίσης νεαρός οδηγός, και κάποια στιγμή δεν θέλω απλώς να πιάνω χώρο, αλλά προφανώς πρέπει να είσαι και εγωιστής. Αλλά νομίζω ότι για μένα, αν δεν είμαι σε θέση να αγωνιστώ στο μπροστινό μέρος με τη Red Bull, τότε, όπως είπα, πρέπει να αναρωτηθώ, “γιατί μένω στο grid;” Οπότε αυτό είναι κάτι με το οποίο έχω συμφιλιωθεί.
«Προφανώς προσπάθησα να το απολαύσω, ξέρετε, λίγο σαν το τέλος του ’22 με τη McLaren. Ήξερα ότι ίσως αυτός ήταν ο τελευταίος μου αγώνας, οπότε προσπάθησα να το απολαύσω.
«Νομίζω ότι είμαι σε πολύ πιο «χαρούμενο μέρος» τώρα στο άθλημα από ό,τι ήμουν τότε. Έτσι, αν είναι αυτό, ας πούμε ότι έχω λίγη περισσότερη ηρεμία και είμαι περήφανος για την καριέρα μου.
«Προφανώς, προσπάθησα να γίνω Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Προσπάθησα να γίνω ο καλύτερος σε κάτι στον κόσμο. Νομίζω ότι είναι ένας μεγάλος σκοπός που ζητάμε από τον εαυτό μας, και προφανώς, κάποιοι το πετυχαίνουν, κάποιοι όχι.
«Στο τέλος, αν δε τα κατάφερα για λίγο, δεν μπορώ να είμαι πολύ σκληρός με τον εαυτό μου. Είμαι χαρούμενος με την προσπάθεια που κατέβαλα και νομίζω ότι γι’ αυτό δεν υπάρχει θλίψη ή αίσθημα λύπης ή τι θα μπορούσε να ήταν. Νομίζω ότι έβαλα τα δυνατά μου».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!