Ο οδηγός της Ferrari τράκαρε στα προκριματικά και του επιβλήθηκε πρόστιμο επειδή πέρασε σε ζωντανή πίστα.
Ο Carlos Sainz τιμωρήθηκε με πρόστιμο 25.000 ευρώ (με το μισό να αναστέλλεται) επειδή διέσχισε μια ζωντανή πίστα μετά το ατύχημα του στα προκριματικά για το Grand Prix της Σιγκαπούρης.
Ο οδηγός της Ferrari χτύπησε στις μπαριέρες στην τελευταία στροφή της πίστας Marina Bay, με κάτι παραπάνω από οκτώ λεπτά να απομένουν.
Ο Sainz, ο οποίος δεν έπαθε τίποτα από το ατύχημα, σκαρφάλωσε από το τρακαρισμένο αυτοκίνητό του και, με την περίοδο σε κόκκινη σημαία, περπάτησε στην πίστα για να φτάσει στην είσοδο του pitlane.
Μετά από έρευνα των αγωνοδικών της FIA, επιβλήθηκε στον Ισπανό πρόστιμο 25.000 ευρώ, εκ των οποίων τα 12.500 ευρώ έχουν ανασταλεί για το υπόλοιπο της σεζόν με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει παρόμοιο περιστατικό.
Μιλώντας για το περιστατικό, ο Sainz παραδέχτηκε ότι ήταν λάθος του: «Είχα λίγο περίεργη έξοδο εκεί. Έπρεπε να αφήσω πολλά αυτοκίνητα να περάσουν ενώ ήμοτν στον γύρο προετοιμασίας μου και τα ελαστικά μου ήταν πολύ πιο κρύα από ό,τι νόμιζα ότι θα ήταν. Εκτίμησα λανθασμένα την πρόσφυση στη στροφή 17, και έσπασε τελείως.
«Υποτίμησα τη πρόσφυση που θα έπαιρνα εκκινώντας τον γύρο – ήμουν ήδη υπό πίεση με ένα άλλο μονοθέσιο να ερχόταν, και ήξερα ότι ξεκινώντας τον γύρο θα ήμουν ήδη πιο αργός επειδή… πλησίαζα την τελευταία στροφή τόσο αργά, σήμαινε ότι προσπάθησα να κάνω κάτι που δεν υπήρχε αρκετό κράτημα για να κάνω».
Ήταν ένα παρόμοιο περιστατικό με το GP του Κατάρ πέρυσι, όταν στον Lewis Hamilton επιβλήθηκε πρόστιμο 50.000 ευρώ – το μισό από τα οποία τέθηκε σε αναστολή για τον υπόλοιπο χρόνο – και έλαβε επίπληξη.
Ο Hamilton είχε μπερδευτεί με τον George Russell στη στροφή 1 στην αρχή του αγώνα της Losail, το οποίο έσπασε τον πίσω δεξιό τροχό του και τελείωσε τον αγώνα του.
Ενώ ο αγώνας ήταν υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Hamilton είχε διασχίσει τη ζωντανή πίστα από το εξωτερικό της στροφής 1 στο pitlane, λίγα δευτερόλεπτα πριν ο Russell βγει από τα pits.
Σε εκείνη την περίπτωση, οι αγωνοδίκες της FIA κάλεσαν τον Hamilton, ο οποίος ζήτησε συγγνώμη πριν εκδώσει την ετυμηγορία τους, λέγοντας: «Κατά τη διάρκεια της ακρόασης ο οδηγός του μονοθεσίου 44 απολογήθηκε πολύ και συνειδητοποίησε ότι η κατάσταση θα μπορούσε να ήταν πολύ επικίνδυνη για τον ίδιο, καθώς και για τους οδηγούς που πλησίαζαν.
«Οι αγωνοδίκες ενίσχυσαν το γεγονός ότι η διέλευση μιας ζωντανής πίστας μπορεί να προκαλέσει εξαιρετικά επικίνδυνες καταστάσεις και οι οδηγοί πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί γι’ αυτό».
Ωστόσο, μια εβδομάδα μετά τον αγώνα, η FIA άνοιξε εκ νέου την έρευνά της επειδή θεώρησε ότι το περιστατικό ήταν πολύ πιο σοβαρό από ό,τι ίσως αρχικά είχε σκεφτεί.
Υπήρχε η αίσθηση ότι οι κυρώσεις για τους οδηγούς που διέσχιζαν μια ζωντανή πίστα θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερες, καθώς η FIA θεώρησε ότι έστελνε λάθος εντύπωση στους νεότερους οδηγούς.
Οι αγωνοδίκες της FIA εξήγησαν ότι η ποινή του Sainz ήταν η μισή από εκείνη του Hamilton από πέρυσι, επειδή η παράβαση του Ισπανού ήταν κατά τη διάρκεια μιας κόκκινης σημαίας, ενώ του Βρετανού οδηγού ήταν κατά τη διάρκεια μιας περιόδου αυτοκινήτου ασφαλείας σε έναν αγώνα.
Ο Sainz υποστήριξε επίσης ότι ήταν πέρα από την είσοδο των pits, κάτι που λήφθηκε ως ελαφρυντικό.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!