Με το ζευγάρι να παλεύει για την τρίτη θέση βγαίνοντας από τη στροφή 2 στον προτελευταίο γύρο, είχαν μια επαφή που είχε ως αποτέλεσμα και τα δύο μονοθέσια να χτυπήσουν στον τοίχο και να φέρουν ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας για το υπόλοιπο του αγώνα.
Παρά τις σκέψεις των Perez και Sainz για τη σύγκρουση, οι αγωνοδίκες έκριναν ότι ήταν «ένα αγωνιστικό περιστατικό με κανέναν από τους οδηγούς να φταίει κυρίως και να μην προβούν σε περαιτέρω ενέργειες».
Εξήγησαν: «Οι αγωνοδίκες έλεγξαν τη γραμμή οδήγησης των οδηγών σε προηγούμενους γύρους. Ο Sainz ήταν πάνω ή κοντά στην κανονική αγωνιστική γραμμή του, η οποία σχηματίζει μια μικρή γωνία μακριά από τον τοίχο στη δεξιά πλευρά.
«Από την έξοδο μέχρι το σημείο επαφής απομακρύνεται περίπου ένα πλάτος αυτοκινήτου από τον τοίχο
«Ο Perez απομακρύνθηκε περίπου μισό πλάτος αυτοκινήτου πιο μακριά από τον ίδιο τοίχο, όντας πιο παράλληλα με τον δεξιό τοίχο.
«Ήταν λοιπόν προφανές ότι ενώ βρισκόταν μπροστά και έχοντας το δικαίωμα να οδηγεί τη γραμμή του, ο Sainz όντως κινήθηκε ελαφρώς προς ένα αυτοκίνητο για το οποίο είχε περιορισμένη όραση.
«Ταυτόχρονα, δεν υπήρχε τίποτα ασυνήθιστο στη γραμμή του Perez, αλλά θα μπορούσε να είχε κάνει περισσότερα για να αποφύγει το αυτοκίνητο που είχε καλύτερη εικόνα».
Απαντώντας στα σχόλια του Christian Horner για να αναλάβουν δράση οι αγωνοδίκες, ο ομόλογός του στη Ferrari, Fred Vasseur είπε: «Αν ο Horner περιμένει τον Carlos (να λάβει ποινή), τότε (και εγώ) περιμένω ποινή για τον Checo, είχε αρκετό χώρο στην αριστερή πλευρά…”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!